Ploegen van 9 naar 8 heeft er ook mee te maken. Bij Ineos vallen er twee uit en ze kunnen al weinig meer doen. Eigenlijk hetzelfde in de Giro, maar dat was buiten Dennis gerekend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder gaan de etappes al helemaal nooit meer naar de klassementsmannen
Dit heeft veel weg van de tactiek van Ineos tijdens deze Vuelta.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Deze bedoelde ik. @:rellende_rotscholier
Je zou voor minder.quote:
Als je vol voor de groene trui wil strijden, kun je niet optimaal knechten voor de kopman. Daarom is het beter Van Aert thuis te laten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp nog niet waar je op doelt. Een knecht voor in de bergen of wat doet Wout verkeerd als hij soms wat meesprint?
Zeker! Had ook een goede tijdrit, dus hopelijk kan hij elk jaar een stapje maken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Arensman binnengekomen met Daniel Martin, Poels, Valverde en Grosschartner, knap.
Gewoon een veel te matige ploeg toch? Golas en Rivera die wel uitrijden levert geen verschil lijkt me.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ploegen van 9 naar 8 heeft er ook mee te maken. Bij Ineos vallen er twee uit en ze kunnen al weinig meer doen. Eigenlijk hetzelfde in de Giro, maar dat was buiten Dennis gerekend.
Ullrich en zabel zaten ook samen in de ploeg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je vol voor de groene trui wil strijden, kun je niet optimaal knechten voor de kopman. Daarom is het beter Van Aert thuis te laten.
Laat mij nou even mijn punt maken over dat kleinere ploegen niets verbeteren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gewoon een veel te matige ploeg toch? Golas en Rivera die wel uitrijden levert geen verschil lijkt me.
Toen bestonden ploegen nog uit 9 renners. Tegenwoordig kun je niet meer voor geel en groen gaan. Je moet dus keuzes maken. Het lijkt me aannemelijk dat Jumbo voor Roglic kiest.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:24 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ullrich en zabel zaten ook samen in de ploeg.
Barta en Zimmerman beter dan Hiertquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:25 schreef wimderon het volgende:
Valgren random 30e.
Callum Scotson of all places 35e @:Rellende_Rotscholier
Dat kan nooit kloppen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:25 schreef wimderon het volgende:
Valgren random 30e.
Callum Scotson of all places 35e @:Rellende_Rotscholier
Oke, geen verbetering, maar of het een significante verslechtering is durf ik ook te betwijfelen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laat mij nou even mijn punt maken over dat kleinere ploegen niets verbeteren.
Nibali in de Giro een beter voorbeeld?
Tuurlijk kan het wel. UAE kan zelfs de tour winnen met zo goed als geen ploeg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen bestonden ploegen nog uit 9 renners. Tegenwoordig kun je niet meer voor geel en groen gaan. Je moet dus keuzes maken. Het lijkt me aannemelijk dat Jumbo voor Roglic kiest.
boh 1 jaar Netflix etappe? Geen idee wat er staat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De renners hopen ook op een tweede seizoen.
Jumbo gaat volgend jaar voor de totale controle. In dat plan past geen groene trui voor Van Aert.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het wel. UAE kan zelfs de tour winnen met zo goed als geen ploeg.
Hij hoopt op een vervolg van die docu van Movistar op Netflix. Vooral om het verhaal van deze etappe te kunnen zien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
boh 1 jaar Netflix etappe? Geen idee wat er staat.
Arrieta zal nog wel vooral aan de knoppen draaien. Wij hebben behoefte aan meer Lastras.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij hoopt op een vervolg van die docu van Movistar op Netflix. Vooral om het verhaal van deze etappe te kunnen zien.
Sciandri lijkt me ook wel een fenomeen. Die had blijkbaar nog nooit van Samitier gehoord, waardoor hij hem liet knechten voor Pedrero in de Giro. Waarna Samitier een stuk beter bleek te zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Arrieta zal nog wel vooral aan de knoppen draaien. Wij hebben behoefte aan meer Lastras.
Dat is dan wel vrij bizar in zo'n kort seizoen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:57 schreef H.Vviv het volgende:
Zonder ongelukken gaat Roglic dit jaar opnieuw boven de 3000 CQ-punten scoren. Eerste renner die dat doet twee jaar na elkaar sinds de ranking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |