Wielrenner van het jaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat een erelijst heeft Roglic dit jaar weer bij elkaar fietst zeg
Zonder gaan de etappes al helemaal nooit meer naar de klassementsmannenquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die bonificaties zijn de grootste aids van het wielrennen.
Stel je voor dat we een fatsoenlijke bergrit hadden gehad. Dan was het nog gelukt ook.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een heerlijke aanval van Carapaz
Een noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder gaan de etappes al helemaal nooit meer naar de klassementsmannen
Slecht voor je Cyclingmaster?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik had nooit gedacht dat de ontsnapping het zou redden deze etappe, balen.
Moet ik nog zien, rekening houden met flukes door dit rare seizoen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Krijgen we met Carthy dus de volgende Britse wielergod voor het klassement
En ADO - Twente missen??quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Op naar CNN voor een nieuwe meltdown van de clown.
Iemand die ze gaan aantrekken. Je hebt niet zoveel aan een knecht die stiekem voor het groen gaat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm, een echte knecht als in?
Geen commentaarquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Deze bedoelde ik. @:rellende_rotscholier
Laatste kans om wat goed te maken en ik speelde op safe.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slecht voor je Cyclingmaster?
Ik begrijp nog niet waar je op doelt. Een knecht voor in de bergen of wat doet Wout verkeerd als hij soms wat meesprint?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iemand die ze gaan aantrekken. Je hebt niet zoveel aan een knecht die stiekem voor het groen gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |