Die man is al vanaf de Ain in bloedvorm, vind je het heel vreemd?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roglic kraakt dus altijd nogal hard in 3e week, dat is nu wel een constante.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:09 schreef Zorro het volgende:
Kun je morgen nog makkelijk voor vechten zou je denken. Het is een etappe. Geen receptie.
Wat heeft de Ain met de Vuelta en Giro van vorig jaar? Daar was het ook op in de laatste dagen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die man is al vanaf de Ain in bloedvorm, vind je het heel vreemd?
Wow. Toch iemand die mij niet haat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij jou niet. Hoe voel je je daarbij?
Vergeet de werken van Dumoulin in het begin nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gered door Hofstede (10 seconden) en Movistar (1 minuut)
Wat was er precies op in de Vuelta van vorig jaar?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat heeft de Ain met de Vuelta en Giro van vorig jaar? Daar was het ook op in de laatste dagen.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd hoe ze dat in de komende Tour gaan oplossen. Misschien is het beter Van Aert thuis te laten en een echte knecht mee te nemen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die bonificaties zijn de grootste aids van het wielrennen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een grote ronde winnen in meer tijd dan de nummer 2, dat zal toch vrij uniek zijn.
Mhmm, een echte knecht als in?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dat in de komende Tour gaan oplossen. Misschien is het beter Van Aert thuis te laten en een echte knecht mee te nemen.
Wielrenner van het jaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat een erelijst heeft Roglic dit jaar weer bij elkaar fietst zeg
Zonder gaan de etappes al helemaal nooit meer naar de klassementsmannenquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die bonificaties zijn de grootste aids van het wielrennen.
Stel je voor dat we een fatsoenlijke bergrit hadden gehad. Dan was het nog gelukt ook.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een heerlijke aanval van Carapaz
Een noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder gaan de etappes al helemaal nooit meer naar de klassementsmannen
Slecht voor je Cyclingmaster?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik had nooit gedacht dat de ontsnapping het zou redden deze etappe, balen.
Moet ik nog zien, rekening houden met flukes door dit rare seizoen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Krijgen we met Carthy dus de volgende Britse wielergod voor het klassement
En ADO - Twente missen??quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Op naar CNN voor een nieuwe meltdown van de clown.
Iemand die ze gaan aantrekken. Je hebt niet zoveel aan een knecht die stiekem voor het groen gaat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm, een echte knecht als in?
Geen commentaarquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Deze bedoelde ik. @:rellende_rotscholier
Laatste kans om wat goed te maken en ik speelde op safe.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slecht voor je Cyclingmaster?
Ik begrijp nog niet waar je op doelt. Een knecht voor in de bergen of wat doet Wout verkeerd als hij soms wat meesprint?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iemand die ze gaan aantrekken. Je hebt niet zoveel aan een knecht die stiekem voor het groen gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |