Wat een gedrochtquote:Op woensdag 18 november 2020 21:21 schreef Fred het volgende:
"Bent u handig? Dan is dit absoluut uw woning."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat je verassen.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:58 schreef Fred het volgende:
Hoe is deze foto genomen?
[ afbeelding ]
Aan planten trouwens geen gebrek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De makelaar is in elk geval enthousiast:
"De woning is gelegen in de fijne Agniesebuurt. Ondanks de rustige ligging is de locatie centraal te noemen. Eudokiaplein en het Noordplein zijn om de hoek gelegen waar je terecht kunt voor diverse supermarkten, speciaalzaken en eetgelegenheden. Het sfeervolle Oude Noorden bereik je binnen no time en laat je verassen op het gebied van food, fashion & design. Voor gave urban hotspots in combinatie met ontspanning is de Hofbogen een must! Hier bevinden zich veel creatieve ondernemers en is er een luchtpark (1,9 km) gevestigd. Hoe tof! "
In zijn enthousiasme is hij voor het gemak wel vergeten dat van het luchtpark toch al zeker 300m van de 1,9KM is aangelegd.![]()
"een gezellig plekje om in de zomer buiten te zitten."
[ afbeelding ]
Hier te vinden
je zou zweren dat de makelaar twee foto-series door elkaar gehaald heeft.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Via deze prachtige badkamerdeur
kom je in de cozy badkamer:
En ook in de slaapkamer de sfeervolle verzuiling:
Ben je op ziek naar een prachtige diagonaal gelegde witte plavuizenvloer moet je Hier zijn
De badkamer vind ik vreselijk maar op de slaapkamer zelf vind ik het wel weer knus!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Via deze prachtige badkamerdeur
[ afbeelding ]
kom je in de cozy badkamer:
[ afbeelding ]
En ook in de slaapkamer de sfeervolle verzuiling:
[ afbeelding ]
Ben je op ziek naar een prachtige diagonaal gelegde witte plavuizenvloer moet je Hier zijn
Brrrr. ‘Zelfs het souterrain kent een uitstekende afwerking van vloer, wanden en het plafond, gelijkwaardig aan de rest van de villa’ uhm, u bedoelt dat lelijke systeemplafond in het souterrain?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:45 schreef devlinmr het volgende:
De ultieme Nederlandse verjaardag opstelling. Met zijn allen in een kringetje rond de koffietafel
[ afbeelding ]
Denk jequote:Op donderdag 19 november 2020 16:16 schreef zijle het volgende:
Godfather portret in de badkamer, Porsche met Duits kenteken, bar met ingelijste shirtjes; huis van een (ex-)voetballer?
Nope, de eigenaar van de sponsor van de Vitessequote:Op donderdag 19 november 2020 16:16 schreef zijle het volgende:
Godfather portret in de badkamer, Porsche met Duits kenteken, bar met ingelijste shirtjes; huis van een (ex-)voetballer?
Nee, soort Peter Gillis:quote:Op donderdag 19 november 2020 16:16 schreef zijle het volgende:
Zelfde makelaar ook die vaak vakantiehuisjes op hun parken verkoopt, daar herkende ik de naam in eerste instantie vanquote:Op donderdag 19 november 2020 16:32 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nee, soort Peter Gillis:
https://www.quotenet.nl/v(...)rvoet-vakantiethuis/
Moet de koffietafel dan achter de bank staan? Of buiten en de bank binnen, of visa versa?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:45 schreef devlinmr het volgende:
De ultieme Nederlandse verjaardag opstelling. Met zijn allen in een kringetje rond de koffietafel
[ afbeelding ]
2 banken tegenover elkaar is gewoon triest. Sowieso die hele gespiegelde setting is verschrikkelijkquote:Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef Prego het volgende:
[..]
Moet de koffietafel dan achter de bank staan? Of buiten en de bank binnen, of visa versa?
Die gore lappen ook boven dat badquote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-87359724-sluiskreek-16/
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.
In de brochure staat de binnenkant wel op de foto. De hotelgasten waren nog niet uitgecheckt zo te zienquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:50 schreef Eightyone het volgende:
Een Polen-hotelletje (ligt bij familie in de buurt, daarom weet ik dat) dat een nieuwe bestemming krijgt. Foto's van de binnenkant hebben ze er bij Funda maar niet op gezet.![]()
De mededeling "twee rechterhanden is wat deze woning nodig heeft om weer up-to-date te komen" vertelt echter al veel.
https://www.funda.nl/koop/nistelrode/huis-87564115-kromstraat-9/
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wel lekker dicht bij het vliegveldquote:Op donderdag 19 november 2020 15:07 schreef Fred het volgende:
Hier is aan trappen geen gebrek:
[ afbeelding ]
Dank je. Dat huis riep elke keer weer een vreemde nieuwsgierigheid op als ik het zag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:10 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In de brochure staat de binnenkant wel op de foto. De hotelgasten waren nog niet uitgecheckt zo te zien
Mmm. extra stopcontacten en een schilderij in de berging. Wellicht een ateliertje geweest... Ruiten lijken niet geblindeerd / extra beveiligd dus al te duistere praktijken denk ik niet meteen aan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:36 schreef Fred het volgende:
Blijkbaar viel het schilderij niet echt in de smaak:
[ afbeelding ]
Het is niet alleen in de berging beland, bij het uitruimen van de woning is het ook achter gebleven.
Zelfs wat fatsoenlijke gordijnen waren blijkbaar geen optie.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:00 schreef Gieliovd het volgende:
Best een leuk huis met potentie, maar wat een armoede voor die gastarbeiders.... Een koelbox voor de pivo op de slaapkamer, lekkages, overal zooi...
Wat zal erin wonen, 8 man?
gezien de staat van het huis was 't vooral leven op ping maaltijden van tafeltje dekjequote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
De keuken en de deur is het toilet. Dat het in de huidige tijd nog gebeurt zo'n keuken..
[ afbeelding ]
Geen badkamer ? En dat een keuken durven noemen is een lachertje. Hebben die mensen nooit stromend warm water gehad ? Geen spoor van iig een geiser te zien.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
De keuken en de deur is het toilet. Dat het in de huidige tijd nog gebeurt zo'n keuken..
[ afbeelding ]
Ook geen centrale verwarming?quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen badkamer ? En dat een keuken durven noemen is een lachertje. Hebben die mensen nooit stromend warm water gehad ? Geen spoor van iig een geiser te zien.
Alleen kachels gezien.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook geen centrale verwarming?
De tering.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wij hadden tot 3 jaar geleden achterburen met een wc in de tuin, alleen levensgevaarlijk lekkende gaskachels in huis en er was ook iets met warm water. ik meen dat dat ook alleen in hetzelfde hok als de wc te halen was. En dat alles in het centrum van Eindhovenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hierrr
Inderdaad opmerkelijk. Maar ook opmerkelijke details: de paneeldeuren!! Is iets moois van te maken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier aan de kust ook eens gezien bij een hoogbejaarde halfdemente vrouw. Wilde niks anders meer in de laatste 20 jaar van haar leven. Fietste er later langs, waren ze het dak eraf aan het slopen; hele huis werd gerenoveerd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:22 schreef bleiblei het volgende:
Was het ouderlijk huis van die mensen (beiden een jaar of 80) en nooit gemoderniseerd ofzo. Waren een broer en zus die er woonden.
Maar goed, komt vaker voor dus.
Daar zal best wat asbest in zitten, te beginnen bij de slaapkamervloer...quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je dat krot in de bocht bij Aagtdorp wat jaren met een ingestort dak heeft gestaan?quote:Op zondag 22 november 2020 09:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Hier aan de kust ook eens gezien bij een hoogbejaarde halfdemente vrouw. Wilde niks anders meer in de laatste 20 jaar van haar leven. Fietste er later langs, waren ze het dak eraf aan het slopen; hele huis werd gerenoveerd.
quote:Op zondag 22 november 2020 18:14 schreef qajariaq het volgende:
Bedoel je dat krot in de bocht bij Aagtdorp wat jaren met een ingestort dak heeft gestaan?
Daar sprak men schande van...
Ik vermoedquote:
Zijn met een lapje grond bezig die vergelijkbaar (incl. tuin dan nog) zou moeten zijn met die van nummer 6.quote:Op maandag 23 november 2020 12:51 schreef Puala het volgende:
In eersten instantie zag ik het huis en dacht ik oke.. weinig bijzonder
[ afbeelding ]
Maar dan blijkt dit je uitzicht te zijn!![]()
![]()
[ afbeelding ]
En die mensen op nr 6 hebben t mooiste plekje denk ik, maar dit is zeker niet verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |