gezien de staat van het huis was 't vooral leven op ping maaltijden van tafeltje dekjequote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
De keuken en de deur is het toilet. Dat het in de huidige tijd nog gebeurt zo'n keuken..
[ afbeelding ]
Geen badkamer ? En dat een keuken durven noemen is een lachertje. Hebben die mensen nooit stromend warm water gehad ? Geen spoor van iig een geiser te zien.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
De keuken en de deur is het toilet. Dat het in de huidige tijd nog gebeurt zo'n keuken..
[ afbeelding ]
Ook geen centrale verwarming?quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen badkamer ? En dat een keuken durven noemen is een lachertje. Hebben die mensen nooit stromend warm water gehad ? Geen spoor van iig een geiser te zien.
Alleen kachels gezien.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook geen centrale verwarming?
De tering.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wij hadden tot 3 jaar geleden achterburen met een wc in de tuin, alleen levensgevaarlijk lekkende gaskachels in huis en er was ook iets met warm water. ik meen dat dat ook alleen in hetzelfde hok als de wc te halen was. En dat alles in het centrum van Eindhovenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hierrr
Inderdaad opmerkelijk. Maar ook opmerkelijke details: de paneeldeuren!! Is iets moois van te maken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier aan de kust ook eens gezien bij een hoogbejaarde halfdemente vrouw. Wilde niks anders meer in de laatste 20 jaar van haar leven. Fietste er later langs, waren ze het dak eraf aan het slopen; hele huis werd gerenoveerd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:22 schreef bleiblei het volgende:
Was het ouderlijk huis van die mensen (beiden een jaar of 80) en nooit gemoderniseerd ofzo. Waren een broer en zus die er woonden.
Maar goed, komt vaker voor dus.
Daar zal best wat asbest in zitten, te beginnen bij de slaapkamervloer...quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je dat krot in de bocht bij Aagtdorp wat jaren met een ingestort dak heeft gestaan?quote:Op zondag 22 november 2020 09:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Hier aan de kust ook eens gezien bij een hoogbejaarde halfdemente vrouw. Wilde niks anders meer in de laatste 20 jaar van haar leven. Fietste er later langs, waren ze het dak eraf aan het slopen; hele huis werd gerenoveerd.
quote:Op zondag 22 november 2020 18:14 schreef qajariaq het volgende:
Bedoel je dat krot in de bocht bij Aagtdorp wat jaren met een ingestort dak heeft gestaan?
Daar sprak men schande van...
Ik vermoedquote:
Zijn met een lapje grond bezig die vergelijkbaar (incl. tuin dan nog) zou moeten zijn met die van nummer 6.quote:Op maandag 23 november 2020 12:51 schreef Puala het volgende:
In eersten instantie zag ik het huis en dacht ik oke.. weinig bijzonder
[ afbeelding ]
Maar dan blijkt dit je uitzicht te zijn!![]()
![]()
[ afbeelding ]
En die mensen op nr 6 hebben t mooiste plekje denk ik, maar dit is zeker niet verkeerd
Gaafquote:Op maandag 23 november 2020 13:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zijn met een lapje grond bezig die vergelijkbaar (incl. tuin dan nog) zou moeten zijn met die van nummer 6.
Alles moet nog aangelegd worden dus thnx want dit geeft een goed beeld
Oef zeg. Maar dan zou ik gewoon op plekje 6 willen zitten, eersterangs. 's Avonds met gordijnen open en een biertje/wijntje/kop thee op de bank genieten van het uitzicht. En 's ochtends ontbijten, genietend van het uitzicht. Lunch: genieten van het uitzicht. De hele dag zo'n uitzicht. Heerlijkquote:Op maandag 23 november 2020 12:51 schreef Puala het volgende:
In eersten instantie zag ik het huis en dacht ik oke.. weinig bijzonder
[ afbeelding ]
Maar dan blijkt dit je uitzicht te zijn!![]()
![]()
[ afbeelding ]
En die mensen op nr 6 hebben t mooiste plekje denk ik, maar dit is zeker niet verkeerd
Is vtwonen hier langs geweest?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:50 schreef Fred het volgende:
Hier zijn ze denk ik uitgekeken op het uitzicht op het toilet vanaf de eetkamertafel:
[ afbeelding ]
Woning staat in een wijk waar het min of meer verplicht is om je tuin zo in te richten dat er je twee auto's op kan parkeren, om de percelen betaalbaar te houden is de ruimte voor de auto's afgesnoept van de achtertuin. Gevolg is dat je op een grote parkeerplaats woont met een postzegel om om zelf op te zitten.
Je ziet dan ook veel woningen nu kort na oplevering van de wijk te koop staan (net zoals de buren van deze woning ook hebben gedaan)
erger jij je er ook zo aan? Ik waag vaak een poging te kijken en noemen ze kleuren (geen idee of het nu nog zo is) en elke keer ond ik het dan gewoon weer grijs!! en die eeuwige lelijke panelen op de muur met rotzooi en dan doen alsof het iedere keer uniek was...ieeeeuwwwwwquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Is vtwonen hier langs geweest?
Is dat witte pand dan niet de garage?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Koopje!
150.000 vrijstaande woning te Wassenaar![]()
Met garage (waar dan? ) op ruim perceel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron;
https://www.funda.nl/koop(...)-rijksstraatweg-464/
---> Kugh !! iets met erfpacht
Het is net of er iemand vermoord is in die badkamer, met al die rode vegen in dat marmerquote:Op maandag 23 november 2020 12:53 schreef Puala het volgende:
En dit huis heeft bijzondere kleur keuzes gemaakt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |