abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:00:24 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196110481


Uitslagen 2012 en 2016


Stand van zaken 5 november 2020


Stand van zaken 6 november 2020


De plek voor verkiezingsinfo die niet specifiek bij één van de kandidaten past. Algemene info over bredere Amerikaanse politiek (aanpak Covid, supreme court, etc.) kan in POL / [AMV] Amerikaanse politiek #843 How to debate.

Livestreams

https://edition.cnn.com/specials/live-video-0
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
quote:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.



Election Data Scraper met live updates.
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Mai pben rai~!
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:02:11 #2
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196110489
Arizona gaat toch weer best rap richting Trump.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:10:35 #3
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196110536
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 01:53 schreef KNAK het volgende:
Er gaat een seniele -God weet in wat voor ernstige vorm- roofdier het Witte Huis in. _O-

Trump is een mafklappertje, maar wat je nu gaat krijgen is gewoon ernstig. Die man klopt van geen kanten maar de haat jegens Trumpje is zo facking groot dat de linkse kant het nuttigen van dode babies nog zou legaliseren om hem weg te krijgen

4 mooie ranzige jaren voor de boeg, voor zover dit alles nog voor Biden doorgaat, of uiteindelijk plaats moet maken voor die linkse doos wat ze Vice President gaan noemen

8)7
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_196110539
In Michigan is er inmiddels een glitch in het systeem geconstateerd, bevestigd op FOX, dat lijkt mij wel iets om serieus te nemen als je staat voor een eerlijke democratische uitslag:

twitter


twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:13:50 #5
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196110546
quote:
Die video's met Joe en zn handjes her en der aan kinderen zijn lekker wil je zeggen....
8)7 8)7
Mai pben rai~!
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:15:51 #6
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196110555
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:13 schreef KNAK het volgende:

Die video's met Joe en zn handjes her en der aan kinderen zijn lekker wil je zeggen....
8)7 8)7
Ah, we hebben hier een Trump-copy-cat. Gewoon beschuldigingen roepen zonder onderbouwing en kijken of de sukkels van de samenleving het geloven. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:18:04 #7
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196110563
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ah, we hebben hier een Trump-copy-cat. Gewoon beschuldigingen roepen zonder onderbouwing en kijken of de sukkels van de samenleving het geloven. :')
Ik zou in de US een independent stemmer zijn :W

Onderbouwing op YT ten overvloede te vinden :r
https://www.youtube.com/results?search_query=joe+biden+sniff
Mai pben rai~!
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:18:40 #8
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196110566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:18 schreef KNAK het volgende:

Onderbouwing op YT ten overvloede te vinden

Youtube. :')

"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_196110584
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:13 schreef KNAK het volgende:

[..]

Die video's met Joe en zn handjes her en der aan kinderen zijn lekker wil je zeggen....
8)7 8)7
Jij kan je niet voorstellen dat sommige mensen dat ook kunnen doen zonder bijbedoelingen? Niet iedereen is dan gelijk een pedofiel he! Er is geen enkel bewijs dat Biden ook maar ooit over grenzen is gegaan. Walgelijk om die man dan zo door het slijk te halen en behoorlijk goedgelovig van jou dat je in zo'n lastercampagne trapt gericht op een politieke tegenstander en bedacht door rechtse propaganda-outlets.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:22:34 #10
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196110586
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Youtube. :')

[ afbeelding ]
of 1 van de ...heul veel andere bschikbare bronnen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mai pben rai~!
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:26:06 #11
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196110599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:22 schreef KNAK het volgende:

[..]

of 1 van de ...heul veel andere bschikbare bronnen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had het over kinderen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:26:46 #12
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196110600
quote:
81s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jij kan je niet voorstellen dat sommige mensen dat ook kunnen doen zonder bijbedoelingen? Niet iedereen is dan gelijk een pedofiel he! Er is geen enkel bewijs dat Biden ook maar ooit over grenzen is gegaan. Walgelijk om die man dan zo door het slijk te halen en behoorlijk goedgelovig van jou dat je in zo'n lastercampagne trapt gericht op een politieke tegenstander en bedacht door rechtse propaganda-outlets.
Dat Biden niet klopt is al enige tijd duidelijk en te vinden op video's, statements van zn slachtoffers etc. Nog van ver voor zn kandidatuur. Ik zou daar niet zo snel op stemmen,. laat staan in de buurt willen komen met mn kind
Mai pben rai~!
pi_196110601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:22 schreef KNAK het volgende:

[..]

of 1 van de ...heul veel andere bschikbare bronnen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van beschuldigd maar nooit bewezen en er is zelfs nooit een rechtszaak over begonnen.Die mevrouw in dat artikel hebben we nooit meer iets van gehoord, die wilde vnl aandacht :')

Heb je trouwens enig idee hoeveel rechtszaken er tegen Trump lopen/gelopen hebben?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196110602
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:11 schreef chroestjov het volgende:
In Michigan is er inmiddels een glitch in het systeem geconstateerd, bevestigd op FOX, dat lijkt mij wel iets om serieus te nemen als je staat voor een eerlijke democratische uitslag:

[ twitter ]

[ twitter ]
Bewijst juist dat hun controlesysteem werkt als je dit vindt.

Overigens is het al 2 dagen oud nieuws en al hersteld.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196110607
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dat Biden niet klopt is al enige tijd duidelijk en te vinden op video's, statements van zn slachtoffers etc. Nog van ver voor zn kandidatuur. Ik zou daar niet zo snel op stemmen,. laat staan in de buurt willen komen met mn kind
Nee dat staat helemaal niet vast. Dat is je aangepraat en jij bent erin getrapt :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:30:44 #16
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196110619
quote:
85s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee dat staat helemaal niet vast. Dat is je aangepraat en jij bent erin getrapt :')

:{w
Mai pben rai~!
pi_196110630
quote:
Ja en? Dat bewijst dat hij er seksuele gedachten bij heeft of zo? Heb jij daar meteen seksuele gedachten bij :?

Dan is er iets mis met je hoor! :{w

Er zijn ook zat filmpjes van Biden dat hij mensen omhelst (van oude vrouwen tot getraumatiseerde mannen). Zo is hij gewoon. Trump daarentegen heeft totaal geen emphatisch vermogen, dat staat wel al heel lang vast.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 07-11-2020 02:38:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196110662
Heeft die viespeuk al een toespraak gehouden?
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:39:45 #19
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196110664
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 november 2020 01:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij reisde daarna ook iedere dag per trein vanuit Washington naar huis om zijn zoons te zien. Hij wilde niet dat ze daardoor helemaal zonder ouders opgroeiden. In de trein sprak hij vaak met medereizigers over hun problemen zodat hij wist wat er leefde onder de bevolking. Dat was ook min of meer zijn gewoonte overal waar hij kwam. Biden is gewoon een hele aimabele meelevende man, zelfs republikeinen zeggen dat allemaal. Nou ja behalve de Trump-trawanten dan.

Er is een mooie docu:


Wat een lieve man. O+
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:41:29 #20
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196110671
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:39 schreef BeriBeri het volgende:
Heeft die viespeuk al een toespraak gehouden?
Welke van de twee?
pi_196110676
quote:
Ik ben al na de eerste regels die Biden voorleest gestopt. Dat is nl een citaat dat hij voorleest in de Senaat en waar dit stukje uitgeknipt is om het te laten lijken dat hij het zelf zegt zodat goedgelovige mensen zoals jij daarin trappen :')

De factcheck:

Did Biden Use Racial Slurs in the Senate?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om de rest van die bagger te gaan kijken om alles te debunken. Pure lasterpraat allemaal en zonde van mijn tijd. Doe zelf eens wat moeite en wees eens wat kritischer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 07-11-2020 02:53:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196110677
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:41 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Welke van de twee?
Biden, die zou toch iets gaan mompelen om een uur of 2
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:44:54 #23
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196110685
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:43 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Biden, die zou toch iets gaan mompelen om een uur of 2
4uur nu geloof ik
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:52:12 #24
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196110707
quote:
81s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik ben al na de eerste regels die Biden voorleest gestopt. Dat is nl een citaat dat hij voorleest :')
Daar zou ik graag meer van willen weten, het is niet dat ik verdraaiingen graag voor waarheid wil aannemen.

Ik zie alleen verder wel het een en ander aan andere opmerkelijke dingen voorbijkomen die wat minder gevoelig zijn voor 'fake news bewerking', waaronder het min of meer persoonlijk opzetten en passievol verdedigen van hetzelfde politiebeleid waar hij nu opeens vrolijk tegen loopt te protesteren voorop in de BLM parade.

Dat komt over als het werk van een typische politicus die met alle winden meewaait als het z'n carrière maar vooruithelpt. Niet integer in elk geval.

Dan ben ik vervolgens misschien ook wat eerder geneigd een contextloos snippertje uit de jaren '70/'80 te geloven. Het is wel duidelijk geknipt om maar direct met de deur in huis te kunnen vallen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196110711
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:52 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Daar zou ik graag meer van willen weten, het is niet dat ik verdraaiingen graag voor waarheid wil aannemen.

Ik zie alleen verder wel het een en ander aan andere opmerkelijke dingen voorbijkomen die wat minder gevoelig zijn voor 'fake news bewerking', waaronder het min of meer persoonlijk opzetten en passievol verdedigen van hetzelfde politiebeleid waar hij nu opeens vrolijk tegen loopt te protesteren voorop in de BLM parade.

Dat komt over als het werk van een typische politicus die met alle winden meewaait als het z'n carrière maar vooruithelpt. Niet integer in elk geval.

Dan ben ik vervolgens misschien ook wat eerder geneigd een contextloos snippertje uit de jaren '70/'80 te geloven. Het is wel duidelijk geknipt om maar direct met de deur in huis te kunnen vallen.
Zie mijn edit.

Wat betreft 'Biden's' politiebeleid. Ja mensen veranderen wel eens van gedachten. De man is 77 jaar, voortschrijdend inzicht, veranderde moraal etc. Zo gek is dat toch niet? Een heleboel politici in die tijd vonden dat een goed idee die er nu achter zijn gekomen dat het niet werkt op deze manier en dat er dingen moeten veranderen.

Jij verandert nooit van inzichten als je eenmaal een mening hebt? Ook niet naarmate je er meer vanaf weet en het blijkt dat je het fout hebt gezien? Dat is helemaal geen schande hoor, dat is juist bewonderingswaardig. Zo moet je dat zien.

Trump daarentegen zal never nooit toegeven dat hij fout zat. Dat vindt hij een zwakte. Het tegendeel is waar, het is juist moedig.



[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 07-11-2020 03:13:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')