Gelukkig maar, kreeg er wel hangoren van😅😅quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:49 schreef chufi het volgende:
Het percentage ligt wel wat lager dan die van vorige week..
Ik houd daar zeker van af en toequote:Op vrijdag 13 november 2020 16:09 schreef blackmirror het volgende:
Ff vraag: kennen jullie Belle-vue kriek en vind je dat ook lekker? Vind dat zelf wel lekker.
https://www.biernet.nl/bier/merken/belle-vue-kriek
Die dronk ik nog wel ja, lekker biertje, zeker in de zomer.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:09 schreef blackmirror het volgende:
Ff vraag: kennen jullie Belle-vue kriek en vind je dat ook lekker? Vind dat zelf wel lekker.
fijne avond Dees!quote:
Veel plezier op je zussendagquote:
Ja. Ik hou wel van lambiek.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:09 schreef blackmirror het volgende:
bierchippies unitedquote:
Toevallig, die heb ik zojuist gehaald op goed geluk samen met nog wat andere drinken. Ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd daar zeker van af en toe![]()
Je hebt nu ook een Kriek van Choufe en die is ook lekker
[ afbeelding ]
Lambiekquote:
Oh nu vat ik hem, omdat het Belgisch is? Ghe.quote:
Wat een mooie wereldbolquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoek het bier![]()
[ afbeelding ]
tnx! Hij kan ook open en dan is het een barquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
die plant komt me ook bekend voorquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoek het bier![]()
[ afbeelding ]
Das mooi, maareh. welke van de 4?quote:
Ik vind het niks. Ik hou alleen van zure kriek.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:09 schreef blackmirror het volgende:
Ooh, eehm , dat was een andere.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
Ja eh .... gewoon omdat ik er kort geleden beelden van zag ...
Nog geen bier gehad vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh, eehm , dat was een andere.
Geeft niets , was ook groen
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx! Hij kan ook open en dan is het een barIk verwachtte een sextant of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de omschrijving:quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hebbes!![]()
https://pieterproeft.word(...)oude-kriek-hanssens/
LOL ergens verbaasd me dat nietquote:Geur: Zuur en putgeur (van zwavel door de spontane gisting)
OOk mooi! Helaas heb ik die (nog) nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik verwachtte een sextant of zo.
krijg je daar een biertje mee open ?quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOk mooi! Helaas heb ik die (nog) niet
Nu ik er over na denk...ik zou er eentje kunnen maken, goed idee, tnx !
Ik moet gelijk aan de wijngidsen van Nicolaas Klei denken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit de omschrijving:
[..]
LOL ergens verbaasd me dat niet
Dat is simpel, na een goede vrijpartij bijt je hem open.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
krijg je daar een biertje mee open ?
Kan jou je tanden schelenquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is simpel, na een goede vrijpartij bijt je hem open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
New in-topic topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan mij dat bier schelen...ik vind die wereldbol gaafquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoek het bier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Die is multicultureel inzetbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
New in-topic topicDie is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If a Nazi is sitting at the table, and ten others are sitting there chatting with him, you have eleven Nazis at the table
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Crocodile Dundee kan datquote:
Hahaha zeker om dat ik uiensoep had gemaakt vnavond.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
daar zal vast het een en ander knetteren dan
Ik liet net een scheetquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Hahaha zeker om dat ik uiensoep had gemaakt vnavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tuimelaar heb ik toen ik 12 was een keer gewonnen.If a Nazi is sitting at the table, and ten others are sitting there chatting with him, you have eleven Nazis at the table
jaaaaquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:49 schreef espri het volgende:
Willen jullie echt de mijne zien?......
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:49 schreef espri het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Tuimelaars zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tuimelaar heb ik toen ik 12 was een keer gewonnen.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
of coursequote:Op vrijdag 13 november 2020 19:49 schreef espri het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Zoiets heb ik wel eens eerder gezien.. Maar er zijn vele soorten ... Ik heb ook nog wel een andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tuimelaar heb ik toen ik 12 was een keer gewonnen.
Beter functionerend dan dit ding bestaat nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets heb ik wel eens eerder gezien.. Maar er zijn vele soorten ... Ik heb ook nog wel een andere
Zeker, een winnaarquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:51 schreef BasEnAad het volgende:
Ik als boerenlul doe het met deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:53 schreef espri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik kwam deze nog tegenquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter functionerend dan dit ding bestaat niet![]()
Makkelijk grijpbaar,makkelijk in de hand liggend en precies de juiste hefboom
die had je al niet meer heurrrrquote:
If a Nazi is sitting at the table, and ten others are sitting there chatting with him, you have eleven Nazis at the table
Heet die Kees?quote:
Ben stiekem wel benieuwd naar die van @oma-Nijnquote:
Ah, dan zijn jullie niet de Floddersquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:57 schreef espri het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik haar zag niet nee.
Weet je zeker dat je dat wil weten?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil weten?
Ik denk dat hij zelfs visueel bewijs wilt zienquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat weten we achteraf pasquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:58 schreef notturna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelfs visueel bewijs wilt zien
LOL.... het is een mol.. snap je?quote:
Hoe tel je langzaam af?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
![]()
We tellen langzaam af: nog 30 minuten !!
s l o w l yquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe tel je langzaam af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |