De Ritual bij plaatselijke super ingeleverd, de johanieter accepteerde dat apparaat niet en dus weggegooid. Geen zin om ermee opgescheept te blijven zitten tot ik iemand vind die hem wel accepteert, en waarvoor? Voor 5 ct of zo statiegeld?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Wat doen jullie met de lege flessen?
Je kan ze niet overal inleveren.
Die ik in kan leveren bij mijn supermarkt lever ik in, de rest in de glasbakquote:Op donderdag 12 november 2020 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Op het fietspad gooien?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
dat dus en vooralsnog geen statiegeldfles gezienquote:Op donderdag 12 november 2020 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die ik in kan leveren bij mijn supermarkt lever ik in, de rest in de glasbak
De bierflesjes rammelden vanmorgen om 6 uur al...in de tuinquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:05 schreef chufi het volgende:
Even een reminder aan allen om het bier koud te zetten !!
En een apart leeg kommetje klaar leggen waar je sokken in gegooid kunnen worden zonder problemen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:45 schreef Prisha het volgende:
Bier staat koudalleen moet nog bierchippies halen of kaas of iets.
of ervoor zorgen dat ik het minder warm krijgquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En een apart leeg kommetje klaar leggen waar je sokken in gegooid kunnen worden zonder problemen.
Ik vertrouw op @Prisha en heb 2 flesjes Gouden Carolusquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:49 schreef chufi het volgende:
Het percentage ligt wel wat lager dan die van vorige week..
nice!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vertrouw op @:prisha en heb 2 flesjes Gouden Carolus
Geen Corona?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vertrouw op @:prisha en heb 2 flesjes Gouden Carolus
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daarvan is 1 flesje wel voldoende denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |