4,5 en 8,5quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:14 schreef chufi het volgende:
Tot volgende week.. wel wat minder promillage volgens mij...
Verder gaan we gewoon door in de SC
ben gestopt met bierquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Snel gerekend, jij hebt nog niet genoeg bier gehad
Ik nog...ehh...ietsje meerquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
zo is dat en ik heb nog maar 8 bier
Tot volgende proefavond. Ik kijk er ontzettend naar uit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:30 schreef Prisha het volgende:
Was leuk! Zal ergens van t weekend de beer review in die topic gooien.
Tot Volgende week
Als ze meelezen mogen ze een DM sturenquote:Op zaterdag 7 november 2020 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja misschien eens aanvragen bij een leverancier
Kijk Dats de Spirit!!!!quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze meelezen mogen ze een DM sturen
Ik ben er klaar voor hoorquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:50 schreef blackmirror het volgende:
Ff een herinnering voor mensen die misschien nog mee willen doen zodat ze op tijd beginnen met de juiste dranken in huis halen: @:basenaad @:soury
Wat jullie nodig hebben voor komende vrijdag is:
Corona Extra
Gouden Carolus Classic
En voor de komende weken:
Kaapse Maria Vermont Pale Ale
Westmalle Trappist Tripel
Gulden Craen De Leckere
KEES Caramel Fudge Stout
En misschien als inhaalslag omdat wij die vorige week al gedronken hebben:
Leffe Rituel 9°
Jopen Johannieter
Moet die nog kouder dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:00 schreef chufi het volgende:
Tijd om ze koud te zetten ... De Corona op ❄ zelfs
Is dat meteen je muziekkeuze voor vrijdagavond?quote:
Deze somsquote:Op dinsdag 10 november 2020 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat meteen je muziekkeuze voor vrijdagavond?
Ik dacht eigenlijk aan deze oude meukquote:
De Ritual bij plaatselijke super ingeleverd, de johanieter accepteerde dat apparaat niet en dus weggegooid. Geen zin om ermee opgescheept te blijven zitten tot ik iemand vind die hem wel accepteert, en waarvoor? Voor 5 ct of zo statiegeld?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Wat doen jullie met de lege flessen?
Je kan ze niet overal inleveren.
Die ik in kan leveren bij mijn supermarkt lever ik in, de rest in de glasbakquote:Op donderdag 12 november 2020 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
Op het fietspad gooien?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
dat dus en vooralsnog geen statiegeldfles gezienquote:Op donderdag 12 november 2020 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die ik in kan leveren bij mijn supermarkt lever ik in, de rest in de glasbak
De bierflesjes rammelden vanmorgen om 6 uur al...in de tuinquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:05 schreef chufi het volgende:
Even een reminder aan allen om het bier koud te zetten !!
En een apart leeg kommetje klaar leggen waar je sokken in gegooid kunnen worden zonder problemen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:45 schreef Prisha het volgende:
Bier staat koudalleen moet nog bierchippies halen of kaas of iets.
of ervoor zorgen dat ik het minder warm krijgquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En een apart leeg kommetje klaar leggen waar je sokken in gegooid kunnen worden zonder problemen.
Ik vertrouw op @Prisha en heb 2 flesjes Gouden Carolusquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:49 schreef chufi het volgende:
Het percentage ligt wel wat lager dan die van vorige week..
nice!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vertrouw op @:prisha en heb 2 flesjes Gouden Carolus
Geen Corona?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vertrouw op @:prisha en heb 2 flesjes Gouden Carolus
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daarvan is 1 flesje wel voldoende denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |