abonnement Unibet Coolblue
pi_196155347
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:07 schreef Geennaam7190 het volgende:

[..]

Eenzaam gevoel. Alles kwijtraken (studie, werk, relaties). Controle verliezen. Vrijheid kwijt.
Heb je al eens een opname gehad?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196155362
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 16:55 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 9 november 2020 16:26 schreef Geennaam7190 het volgende:
Alweer een weekend vol benzos drank en wiet. Ik heb morgen een afspraak met iemand van de ggz.
Kan ik aangeven dat ik suicidaal ben en niks doe dan mezelf verdoven en de hele dag in bed lig, zonder dat ik word opgenomen?

Hoe kan ik eerlijk zijn zonder een opname?


Dit volhouden is ook niet goed voor je. Ik ga je geen woorden in de mond leggen, maar zeg wat het is. Als je hulp wilt, sluit dan niets uit aan de voorkant, maar vertel ook waarom je angstig voor/tegen een nieuwe opname bent. Echt, ik gun je alle hulp maar je zult zelf de stap moeten zetten wil ik maar zeggen. Heel veel sterkte en ik zal aan je denken morgen, je bent niet alleen.
Het is ook niet goed voor mij, ik merk aan mezelf dat ik psychotischer word.
Ik ben het meeste bang om hulp te vragen en vervolgens geen hulp te ontvangen denk ik
Dankjewel
pi_196155377
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:10 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Heb je al eens een opname gehad?
Ja dit jaar voor het eerst..uiteindelijk duurde het 4 maanden. Hierdoor dit collegejaar gemist.
pi_196155578
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:12 schreef Geennaam7190 het volgende:

[..]

Ja dit jaar voor het eerst..uiteindelijk duurde het 4 maanden. Hierdoor dit collegejaar gemist.
Ff een hele kutte vraag, maar wel een eerlijke: denk je dat je komend collegejaar haalt, op deze manier?
Haal je dit collegejaar, op deze manier?

Die vraag hoef je niet hier te beantwoorden... Maar denk eens na over het antwoord, als je morgen bij GGZ zit. Als je ook maar een beetje een "nee" denkt, zou ik morgen maar gewoon open kaart spelen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196155618
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:21 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ff een hele kutte vraag, maar wel een eerlijke: denk je dat je komend collegejaar haalt, op deze manier?
Haal je dit collegejaar, op deze manier?

Die vraag hoef je niet hier te beantwoorden... Maar denk eens na over het antwoord, als je morgen bij GGZ zit. Als je ook maar een beetje een "nee" denkt, zou ik morgen maar gewoon open kaart spelen.
Nee dat maakt me dan ook erg suicidaal of ik gebruik "drugs". Ik zal morgen wel alles vertellen ben benieuwd.
pi_196155714
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:24 schreef Geennaam7190 het volgende:

[..]

Nee dat maakt me dan ook erg suicidaal of ik gebruik "drugs". Ik zal morgen wel alles vertellen ben benieuwd.
Ik vind het knap van je! Heel veel succes!

Mocht je tot die tijd nog met iemand willen praten, dm staat open!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196155874
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 08:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja sorry, bedankt voor je reactie. Nou ja dat gevoel heb ik dus totaal niet omdat ik reacties plaatsen op fok die vervolgens verwijderd worden niet als ‘leven’ (als definitie van iets beters dan gewoon ademhalen) beschouw. Die tijd dat ik wakker ben doe ik voor mij totaal contraproductieve dingen, terwijl ik mezelf op andere momenten steeds voorneem om dat niet te doen.
Ik weet niet over welke contraproductieve dingen je het hebt, maar ook dat hoort bij het leven? Hopelijk kun je een balans vinden. Zal verder geen open deuren in trappen, maar wees lief voor jezelf. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_196156068
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:07 schreef Geennaam7190 het volgende:

[..]

Eenzaam gevoel. Alles kwijtraken (studie, werk, relaties). Controle verliezen. Vrijheid kwijt.
Volgens mij ben je nu al hartstikke eenzaam.
Als je zo doorgaat wordt het lastig om je studie en werk vol te houden.
Idem dito voor relaties.

Heb je nu nog controle? Of word je door je verslavingen onder controle gehouden? Idem dito voor je vrijheid.
Fysiek heb je de vrijheid. Ook om te blijven gebruiken. Maar mentaal zit je aan alle kanten vast.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:24 schreef Geennaam7190 het volgende:

[..]

Nee dat maakt me dan ook erg suicidaal of ik gebruik "drugs". Ik zal morgen wel alles vertellen ben benieuwd.
Dapper ^O^ Heel veel sterkte en ik hoop dat je je gehoord gaat voelen en stappen gaat zetten met hulp. Ook als dat opname zou betekenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196157486
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:04 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat je je niet zo vast moet pinnen op die 8 uur, maar moet zien te ontdekken hoeveel slaap jij nodig hebt.
"Gewoon doen" is zo lekker makkelijk gezegd, als het een kwestie was van gaan liggen en 8 uur slapen, dan had je dat vast wel gedaan toch?

Hele standaard adviezen als je slecht slaapt zijn bijvoorbeeld geen schermen (tv/tablet/pc/telefoon) een bepaalde tijd voor het slapen gaan.
Misschien een vast ritueel maken voordat je naar bed gaat, kan ook helpen...
En google kan je vast nog meer van die standaard adviezen vertellen.

Probeer zo ontspannen mogelijk naar bed te gaan, misschien helpt het jou om te douchen of om een kop thee te drinken, een boek te lezen, muziek te luisteren. Dat kan ik moeilijk voor jou invullen.

Ik zorg dat ik op tijd in bed lig en dan ga ik nog even lezen tot ik slaperig wordt, als ik dan mijn boek weg leg, val ik redelijk vlot in slaap meestal. En af en toe werkt het niet, soms ga ik er dan nog even uit of ik lees nog wat.
Ik merk wel dat hoe gefocuster ik ben op het "ik moet slapen", hoe lastiger het gaat.
Ik denk dat jullie misschien toch gelijk hebben. Ik was verrast dat ik vandaag niks merkte van het slaapgebrek, dus het kan wel dat je na 4 uur slaap nog normaal functioneert alhoewel ik wel merk dat als het meerdere dagen achter elkaar is het minder wordt. Het ligt eraan.
Edit: ik merkte toch wel verschil, moe en amper wat nuttigs gedaan in de avond vanaf 21.00 vanwege afleiding. Ik moet zo echt gaan slapen.
Het streven is wel 8 uur maar misschien moet ik dat idd meer als een ideaal zien dan iets dat altijd moet.
Die schermen niet meer na 10.00, dat is wat ik wil maar wat niet lukt behalve als ik geen koffie heb gedronken s ochtends en dus heel moe ben, maar het probleem is dat ik dan alsnog niks aan mn dag heb omdat ik dan te moe ben om goed te functioneren. Maar ik ga het toch maar weer proberen vol te houden om ondanks mijn afleiding toch in bed te gaan liggen.
Ja klopt, het zorgt voor frustratie als je het gevoek hebt dat je moet slapen. In die zin helpt het ook om er minder streng mee bezig te zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een heel vaste routine in de avond. En altijd wil ik later en vervloek ik mijn regels, maar ik houd me er wel aan. Niet slapen betekent voor mij een veel grotere kans op een psychose. Echter lukt doorslapen vaak niet, waardoor ik die zeven uur die ik nodig heb niet haal.

Om negen uur gaat hier de laptop dicht. Dan ga ik boven in mijn hobbykamer met een audioboek knutselen. Iets voor elf ruim ik op en ga naar beneden. Op de bank lezen tot ik rustig en moe ben. Weinig licht erbij... En daarna lees ik max een half uur in bed om te wennen. En daarna lamp uit en hopen dat ik doorslaap
Mooi dat het lukt om je hieraan te houden. Vervelend alleen dat doorslapen niet altijd gegarandeerd is, maar zelf doe je er in ieder geval alles aan om een goede nachtrust te krijgen.

quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 18:37 schreef Hineni het volgende:
Ik weet niet over welke contraproductieve dingen je het hebt, maar ook dat hoort bij het leven? Hopelijk kun je een balans vinden. Zal verder geen open deuren in trappen, maar wees lief voor jezelf. ^O^
Met contraproductieve dingen bedoel ik voornamelijk fok. En youtube. Alhoewel ik vaak zelfs al afgeleid ben als ik niks doe, want ik moet mezelf continue activeren anders dan zit ik alleen maar minutenlang voor me uit te staren. Nou ja, als ik lees dat het anderen wel lukt om zich aan hun slaaproutine te houden, dan hoort het niet per se bij het leven toch? Maar goed, anderen hebben misschien weer andere problemen op het gebied van afleiding/focus. In ieder geval was het goed om de reacties hier te lezen, het geeft mij weer inspiratie om het nogmaals te proberen om mijn routine te verbeteren

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:49 schreef

[quote]0s.gif [b]Op maandag 9 november 2020 18:12 schreef Geennaam7190 het volgende:

Het is ook niet goed voor mij, ik merk aan mezelf dat ik psychotischer word.
Ik ben het meeste bang om hulp te vragen en vervolgens geen hulp te ontvangen denk ik
Dankjewel
Hoezo ben je daar bang voor? Die situatie heb je toch al eens eerder meegemaakt? Wat heb je dan te verliezen? Ik denk dat er heel wat moet gebeuren voordat ze mensen gedwongen opnemen. Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn. Want ik ken iemand die vertelde dat een suicidaal iemand juist opgenomen wilde worden maar alsnog geweigerd werd. Alhoewel dat misschien per instelling kan verschillen. Maar wat was de vorige keer een reden tot opname dan?

Burner82 het volgende:[/b]
Update: ik heb alle onderzoeken nu gehad... en binnen een paar weken komt de uitslag + voorstellen voor een (of meerdere) behandelingen. Als je er van uitgaat dat dit circus begon rond augustus 2018... en ik de 2e ronde ben gestart in januari dit jaar....zou je er bijna moedeloos van worden.
[/quote]
Ja dat is wel belachelijk lang. Maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag/het behandeltraject.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-11-2020 23:21:01 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196161637
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 19:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]

Burner82
Update: ik heb alle onderzoeken nu gehad... en binnen een paar weken komt de uitslag + voorstellen voor een (of meerdere) behandelingen. Als je er van uitgaat dat dit circus begon rond augustus 2018... en ik de 2e ronde ben gestart in januari dit jaar....zou je er bijna moedeloos van worden.
[quote]
Ja dat is wel belachelijk lang. Maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag/het behandeltraject.
Veel betr kon ik je quote ellende zo snel niet maken... Maar dat het depressie betreft, is wel duidelijk. Ze dacht nog even aan dysthemie. Logisch, want het is nu al 2.5 jaar aan de gang. Maar dat het zolang duurt, is vooral te wijten aan de ggz. Dus dysthemie kan onderhand wel al veroorzaakt zijn.
Maar, k blijf tegen beter weten in positief... Al zal daadwerkelijke behandeling wel nog een paar maanden op zich late wachten.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196162032
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 22:53 schreef Burner82 het volgende:
Veel betr kon ik je quote ellende zo snel niet maken... Maar dat het depressie betreft, is wel duidelijk. Ze dacht nog even aan dysthemie. Logisch, want het is nu al 2.5 jaar aan de gang. Maar dat het zolang duurt, is vooral te wijten aan de ggz. Dus dysthemie kan onderhand wel al veroorzaakt zijn.
Maar, k blijf tegen beter weten in positief... Al zal daadwerkelijke behandeling wel nog een paar maanden op zich late wachten.
Knap dat je nog positief kunt blijven want ja je zou van de duur van het traject zelf als gezond persoon nog dysthymie krijgen. Maar na zo lang wachten houd je die twee maanden ook nog wel vol en dan heb je hopelijk dan echt hulp.. het is voorbij voordat je het weet
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196162283
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 23:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Knap dat je nog positief kunt blijven want ja je zou van de duur van het traject zelf als gezond persoon nog dysthymie krijgen. Maar na zo lang wachten houd je die twee maanden ook nog wel vol en dan heb je hopelijk dan echt hulp.. het is voorbij voordat je het weet
Ik blijf niet zozeer positief, meer realist. En erg ad hoc kunnen denken. Dat kon ik altijd al, dat heeft me er ook wel doorheen gesleept. De verwijzing naar PDC lag er in maart al, toen ik in juli eens ging bellen, ow ja sorry, was kwijt hier, je staat nu op de wachtlijst.
Ik weet niet hoe je er anders mee om moet gaan. Maar gemiddeld genomen had ik wel eens per 3 weken contact met 113. Ik weet onderhand niet beter, helaas.
Ik zoek leuke dingen en uitdagingen en ondertussen zie ik wel welke tegenslagen ik nu weer tegenkom. Zo zit ik nu in elkaar.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196163293
Ennn we lopen weer te spoken. En ik ben erg geagiteerd merk ik. Mijn eetstoornis speelt een klein beetje spelletjes met me en ik maak onophoudelijk allerlei doemscenario's over het behandelplangesprek van donderdag. Dat ze zich ermee gaan bemoeien en niet mijn grenzen accepteren. Ik spring bijna uit mijn vel van iets dat niet gebeurd is, misschien niet eens gaat gebeuren.

Ik moet echt even proberen rustig te worden.
En ophouden met alles dwangmatig onder controle te willen hebben. Ik ben bang, boos en verdrietig en ik weet niet waarom... Echt soms is het zo stom om mij te zijn...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196163307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 03:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennn we lopen weer te spoken. En ik ben erg geagiteerd merk ik. Mijn eetstoornis speelt een klein beetje spelletjes met me en ik maak onophoudelijk allerlei doemscenario's over het behandelplangesprek van donderdag. Dat ze zich ermee gaan bemoeien en niet mijn grenzen accepteren. Ik spring bijna uit mijn vel van iets dat niet gebeurd is, misschien niet eens gaat gebeuren.

Ik moet echt even proberen rustig te worden.
En ophouden met alles dwangmatig onder controle te willen hebben. Ik ben bang, boos en verdrietig en ik weet niet waarom... Echt soms is het zo stom om mij te zijn...
Kun je het ook eens andersom bekijken? Als je toch bezig bent met alles te bekijken?
Waarom is het leuk om jou te zijn? Je houdt alles goed in de gaten en voorziet dingen...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196163326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 03:24 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Kun je het ook eens andersom bekijken? Als je toch bezig bent met alles te bekijken?
Waarom is het leuk om jou te zijn? Je houdt alles goed in de gaten en voorziet dingen...
Geloof heilig in "vertrouwen is goed, maar controle is beter" en dat heeft zeker voordelen! Sterker nog, helemaal een met de laatste regel.

Alleen er is een maar: het neemt nu vormen aan dat het te ver gaat. Dat het meer kwaad dan goed doet. Dat ik de controle verlies op controle houden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196177096
Dat ging niet zo goed vandaag haha.
pi_196177483
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 08:23 schreef Hineni het volgende:

[..]

Ik denk dat je je wat snel aangevallen voelt. Als je tegen je zin wakker ligt dan is het misschien een lichtpuntje om te weten dat je op dat moment bezig bent om effectief langer leven. ^O^
Best leuk, maar ik zou toch liever slapen dan wakker liggen van de paniekaanvallen en dan te bedenken dat ik dus effectief langer aan het leven ben.

Sorry voor deze zure reactie :P

Slaapproblemen zijn voor mij ook herkenbaar maar ik heb ze periodiek, als mijn angst meer opspeelt of als ik gedurende de dag bijv. heel druk ben geweest. Maar meestal is dit maar 1 nacht en dan slaap ik daarna weer goed en vast, gelukkig.
  woensdag 11 november 2020 @ 07:09:11 #43
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_196181511
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:04 schreef Geennaam7190 het volgende:
Dat ging niet zo goed vandaag haha.
Hoe ging het niet goed dan?
pi_196182282
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 23:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik blijf niet zozeer positief, meer realist. En erg ad hoc kunnen denken. Dat kon ik altijd al, dat heeft me er ook wel doorheen gesleept. De verwijzing naar PDC lag er in maart al, toen ik in juli eens ging bellen, ow ja sorry, was kwijt hier, je staat nu op de wachtlijst.
Ik weet niet hoe je er anders mee om moet gaan. Maar gemiddeld genomen had ik wel eens per 3 weken contact met 113. Ik weet onderhand niet beter, helaas.
Ik zoek leuke dingen en uitdagingen en ondertussen zie ik wel welke tegenslagen ik nu weer tegenkom. Zo zit ik nu in elkaar.
Ja, dat is idd beter. Dat je het positieve iig niet uitsluit. Maar als zij belangrijke documenten kwijtraken en jij toch geduldig blijft dan vind ik dat wel een voorbeeld van positief denken. Ik was echt kwaad geworden maar jij vindt het waarschijnlijk onvermijdelijk of hebt dan zoiets van laat maar het is toch gebeurd klein foutje niks meer aan te doen. Voor hun houding jegens jou is dat denk ik wel beter. Maar ik vind het iig goed dat je je ondanks je problemen op leuke dingen en uitdagingen richt. Moet ook wel natuurlijk maar toch.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 03:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennn we lopen weer te spoken. En ik ben erg geagiteerd merk ik. Mijn eetstoornis speelt een klein beetje spelletjes met me en ik maak onophoudelijk allerlei doemscenario's over het behandelplangesprek van donderdag. Dat ze zich ermee gaan bemoeien en niet mijn grenzen accepteren. Ik spring bijna uit mijn vel van iets dat niet gebeurd is, misschien niet eens gaat gebeuren.

Ik moet echt even proberen rustig te worden.
En ophouden met alles dwangmatig onder controle te willen hebben. Ik ben bang, boos en verdrietig en ik weet niet waarom... Echt soms is het zo stom om mij te zijn...
Vervelend. Wat zouden ze in het ergste geval dan zeggen en wat zou er dan gebeuren? En waarom vind je dat dan zo erg?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Best leuk, maar ik zou toch liever slapen dan wakker liggen van de paniekaanvallen en dan te bedenken dat ik dus effectief langer aan het leven ben.

Sorry voor deze zure reactie :P

Slaapproblemen zijn voor mij ook herkenbaar maar ik heb ze periodiek, als mijn angst meer opspeelt of als ik gedurende de dag bijv. heel druk ben geweest. Maar meestal is dit maar 1 nacht en dan slaap ik daarna weer goed en vast, gelukkig.
Ja het is vervelend ik weet er alles van. Bij mij is het gelukkig ook periodiek. Ja ik heb dat halfuur minimaal dat ik van tevoren in bed moet liggen maar dat hebben ook mensen zonder angst. Alleen als ik weer eens afgeleid ben en niet slaap dan krijg ik het gevoel dat het altijd zo is, terwijl dat niet zo is. De afgelopen 2 dagen heb ik tussen de 7-8 uur geslapen, met wakker worden maar dan slaap ik zo weer verder, ik ben er erg blij mee. Ik hoop dit vol te kunnen houden.
Neem jij ook wel eens van die goede nachtrust thee ofzo? Het is jammer dat de werking vaak per keer of per persoon verschilt maar voor gebrek aan nachtrust door angst heb ik tegenwoordig wel baat bij tulsi thee en bij gebrek aan nachtrust door angst en afleiding bij extra vitamine C of misschien lijkt dat maar zo maar het kan wel helpen https://www.psychologytod(...)e-benefits-vitamin-c

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-11-2020 10:04:07 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196182984
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:04 schreef Geennaam7190 het volgende:
Dat ging niet zo goed vandaag haha.
Wat ging er niet goed?

@geeninspiratie1235 goed om te lezen dat je 2 nachten wat beter hebt geslapen.
Ik heb altijd het idee dat als je slaap fatsoenlijk is, dat dat ook helpt voor de rest zeg maar.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_196188084
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vervelend. Wat zouden ze in het ergste geval dan zeggen en wat zou er dan gebeuren? En waarom vind je dat dan zo erg?
[..]
ik weet dat het nonsens is, maar ik ben bang dat vinden dat ik geen hulp meer nodig heb en dat ik me alleen moet redden. En ik weet nog niet hoe en of ik dat kan. Alleen ik ben zo labiel dat ik ook wel weet dat ze dat niet gaan zeggen
quote:
Ja het is vervelend ik weet er alles van. Bij mij is het gelukkig ook periodiek. Ja ik heb dat halfuur minimaal dat ik van tevoren in bed moet liggen maar dat hebben ook mensen zonder angst. Alleen als ik weer eens afgeleid ben en niet slaap dan krijg ik het gevoel dat het altijd zo is, terwijl dat niet zo is. De afgelopen 2 dagen heb ik tussen de 7-8 uur geslapen, met wakker worden maar dan slaap ik zo weer verder, ik ben er erg blij mee. Ik hoop dit vol te kunnen houden.
Neem jij ook wel eens van die goede nachtrust thee ofzo? Het is jammer dat de werking vaak per keer of per persoon verschilt maar voor gebrek aan nachtrust door angst heb ik tegenwoordig wel baat bij tulsi thee en bij gebrek aan nachtrust door afleiding bij extra vitamine C of misschien lijkt dat maar zo.
Wat goed dat je best goed geslapen hebt! Ik ben trots op je :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196188109
Gisteren had ik echt een hele hele hele slechte dag en vandaag zit ik erbij als een blij kippetje. Goed geslapen, lekker dutje gedaan. Tweeënhalf uur gewandeld met een vriendin, straks videobellen met een vriendin...

De kans dat ik morgen en/of vrijdag een moeilijke avond/dag ga hebben. Ik ga straks plannen maken om het te ondervangen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196196719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:18 schreef Nijna het volgende:
Wat ging er niet goed?

@:geeninspiratie1235 goed om te lezen dat je 2 nachten wat beter hebt geslapen.
Ik heb altijd het idee dat als je slaap fatsoenlijk is, dat dat ook helpt voor de rest zeg maar.
Bedankt dat is zeker zo ja. Ik moet zo gaan slapen zodat ik niet weer in de vicieuze cirkel van het verpesten kom.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik weet dat het nonsens is, maar ik ben bang dat vinden dat ik geen hulp meer nodig heb en dat ik me alleen moet redden. En ik weet nog niet hoe en of ik dat kan. Alleen ik ben zo labiel dat ik ook wel weet dat ze dat niet gaan zeggen
Maar hoe is het dan mogelijk dat je er bang voor bent als je toch weet dat ze het niet gaan zeggen? Je hebt ondanks de medicatie en therapie nog steeds heel veel last van angst.. wat vinden ze daar dan van?

quote:
Wat goed dat je best goed geslapen hebt! Ik ben trots op je :*
Bedankt! Ik ben nu alweer bezig om het weer te laat te maken dus ik ga zo gauw van fok af om het nog enigszins te redden en hopelijk 6 uur te slapen edit: werd ongeveer 5 uur

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren had ik echt een hele hele hele slechte dag en vandaag zit ik erbij als een blij kippetje. Goed geslapen, lekker dutje gedaan. Tweeënhalf uur gewandeld met een vriendin, straks videobellen met een vriendin...

De kans dat ik morgen en/of vrijdag een moeilijke avond/dag ga hebben. Ik ga straks plannen maken om het te ondervangen :)
Ik denk dat het gesprek mee zal vallen, maar ja ik ken de situatie verder niet

[ Bericht 10% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-11-2020 10:06:01 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196212321
Thnx :* ik ben niet altijd even rationeel ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196212426
Nou... Uhm... Het gesprek ging goed. Er is weer een behandelplan. Ik ga oa een training krijgen om beter met mijn stemmingswisselingen om te gaan. Ze denken namelijk aan rapid circle bipolaire stoornis. Leuk naast de schizo. Niet dat het veel verandert voor mij, ik blijf natuurlijk gewoon CotS. Zoals iedereen zegt en ik herhaal.
Ik ben wel in "protest" gegaan. Dus ik ben benieuwd wat er in mijn behandelplan staat wanneer ik deze krijg. Over twee weken. Verandering in medicatie wil ik niet, maar voor de rest wel. Dat vonden ze realistisch en goed. Dus ik ga sowieso die training doen. En verder is de overdracht geregeld en gepland naar het andere team (ze werken op postcode en ik ben verhuisd). Dus dat is wel spannend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')