Dat dacht ik wel begrepen te hebben destijds. Of ik vergis me al die tijd al. Zou wel grappig zijn. Maar helpt Barreltjes anonimiteit wel, als iedereen gelooft dat ze in dat land zitquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, maar Barreltje zit toch niet in het Scandinavische land waar Tele gewoond heeft een aantal jaren geleden?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, maar Barreltje zit toch niet in het Scandinavische land waar Tele gewoond heeft een aantal jaren geleden?
Ik zit in het land met de grootste nertsen productie ter wereld.. waar nu allerlei dorpen in die omgeving in lockdown gaan..quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel begrepen te hebben destijds. Of ik vergis me al die tijd al. Zou wel grappig zijn. Maar helpt Barreltjes anonimiteit wel, als iedereen gelooft dat ze in dat land zit
wel, of niet? Een positief antwoord op een negatie vind ik altijd moeilijk te interpreteren!quote:
ja, ok. Dat is dus hetzelfde. Ik dacht je nog wat noordelijker zat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zit in het land met de grootste nertsen productie ter wereld.. waar nu allerlei dorpen in die omgeving in lockdown gaan..
golfer kan dat ook...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen Barreltje en Tele6 straks met elkaar geheimtaal praten op een culmeet
Ghehe.. hier heb ik altijd discussies over met k. Hij interpreteert het altijd op de Engelse manier, terwijl het on het Nederlands dus meestal andersom is..quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, Ikea heeft in ieder geval van die band om gordijnen om te zomen.
[..]
wel, of niet? Een positief antwoord op een negatie vind ik altijd moeilijk te interpreteren!
Al lang gezienquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Trouwens: aanrader op Netflix: The Queen's Gambit. Erg fijne tv-show!
Beetje in de zelfde categorie als een "X of Y" vraag met "ja" beantwoorden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe.. hier heb ik altijd discussies over met k. Hij interpreteert het altijd op de Engelse manier, terwijl het on het Nederlands dus meestal andersom is..
Omdat ik dat liever niet zo enorm out in the open heb.. mensen kunnen het wel weten, maar het hoeft niet op "het internet" te staanquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ok. Dat is dus hetzelfde. Ik dacht je nog wat noordelijker zat.
Waarom noemen we het land eigenlijk niet?
Jup.. kijken wij ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Die vent van mij doet dat ook steeds..quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beetje in de zelfde categorie als een "X of Y" vraag met "ja" beantwoorden.
Ga ik opzoeken!quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier hetzelfde maar ik wil hem eigenlijk wel een keer afkijkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al lang gezien
Per ongeluk, want Ratched boeide me totaal niet en dit kwam langs in de aanbevelingen.
Denk dat je The Queen's Gambit ook leuk gaat vindenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:31 schreef Barreltje het volgende:
Ga ik opzoeken!
Ik keek "emily in paris" heerlijke nonsense feelgood serie
Of.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beetje in de zelfde categorie als een "X of Y" vraag met "ja" beantwoorden.
Ik heb aflevering 4 gehaald. Jij?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:31 schreef Tally het volgende:
Hier hetzelfde maar ik wil hem eigenlijk wel een keer afkijken
Ik al 6 geloof ik. Tussendoor wel heel veel anders gezienquote:
Dat vind ik knap, want ik zou niet zeggen dat ik het redelijk verstaquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
golfer kan dat ook...
En ik versta het ook redelijk...
Doch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, Ikea heeft in ieder geval van die band om gordijnen om te zomen.
[..]
wel, of niet? Een positief antwoord op een negatie vind ik altijd moeilijk te interpreteren!
En dan denk ik: goh, niet gek eigenlijk. Wie wordt er enthousiast van "tijdelijk"? Waarom mensen werven terwijl je ze voorhoudt dat ze ook weer moeten vertrekken?quote:* Friese zorginstellingen hebben acuut behoefte aan honderden nieuwe, tijdelijke, betaalde medewerkers . Er is een groot tekort aan personeel voor ouderen-, gehandicapten- en thuiszorg. ,,We zien al tekorten, als we nu niks doen dan moeten we zorg afschalen”, zegt Bert Bokma, namens Zilveren Kruis verantwoordelijk voor de inkoop van de verpleegzorg in Friesland.
Kost een hoop geld als je ze niet meer nodig bent.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:42 schreef fietsie het volgende:
Ik lees dit in de Leeuwarder Courant.
[..]
En dan denk ik: goh, niet gek eigenlijk. Wie wordt er enthousiast van "tijdelijk"? Waarom mensen werven terwijl je ze voorhoudt dat ze ook weer moeten vertrekken?
Mjah ik denk dat als je mensen perspectief wilt bieden in een sector die nu niet bepaald het meest feestelijke imago heeft op dit moment je ook toekomstperspectief moet bieden, niet alleen korte termijn een paar maanden werk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kost een hoop geld als je ze niet meer nodig bent.
Misschien zijn de mensen die er aan het werk gaan ook wel liever standbouwer of geluidstechnicus
Beetje laat, maar lining is voering, facing is verstevigingquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Tele6 het volgende:
Maar als je naar "interlining" zoekt gaat het ineens over vliegtuigen en heb je toch "interfacing" nodig.
Zeker, maar mijn punt is meer, dat die mensen zichzelf die tot het eind van hun carričre in de zorg zien. Een tijdelijk dienstverband om te beginnen is daarnaast ook niet ongebruikelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat als je mensen perspectief wilt bieden in een sector die nu niet bepaald het meest feestelijke imago heeft op dit moment je ook toekomstperspectief moet bieden, niet alleen korte termijn een paar maanden werk.
Ssst. Niet verklappen, anders kan ik ze niet zogenaamd stiekem afluisteren in die taal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
golfer kan dat ook...
En ik versta het ook redelijk...
+1 heeeeel erg!quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, want ik zou niet zeggen dat ik het redelijk verstaik verstond hun verbastering van mijn eigen naam vaak nog niet eens
ze vernachelen echt alle letters. Lezen is een eitje, schrijven gaat, spreken mwah, verstaan alleen als de ander moeite doet voor me.
En na de pandemie, als de lijken geruimd zijn en jij als zorgmedewerker vol gas hebt gegeven in kutomstandigheden om te helpen, sta je op straat zonder baan of perspectiefquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn punt is meer, dat die mensen zichzelf die tot het eind van hun carričre in de zorg zien. Een tijdelijk dienstverband om te beginnen is daarnaast ook niet ongebruikelijk.
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
En na de pandemie, als de lijken geruimd zijn en jij als zorgmedewerker vol gas hebt gegeven in kutomstandigheden om te helpen, sta je op straat zonder baan of perspectief
Lekker aantrekkelijk
Kloptquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben hoor![]()
Maar veel mensen een vaste baan aanbieden gaat zonder een flinke bak extra geld en/of hervorming van de zorg ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:36 schreef Barreltje het volgende:
Ik kijk mn guilty pleasure terugDa’s ook mijn guilty pleasure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Wij moesten van de week zo lachen om cnn.. de presentator zei dst je eigenijk een drank spelletje moest doen en iedere keer dat er "count all the votes" gezegd werd je een adje moest nemen..quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig alweer 1,5 uur doodstil op de bank. J slaapt en hij kan wel wat extra uurtjes gebruiken. Hij is al een paar erg bizar vroeg wakker en het wordt steeds vroeger. Vannacht om 3.15
Gelukkig heb ik CNN. Daar heb ik pas 20 uur naar gekeken de afgelopen dagen dus een beetje extra kan ook geen kwaad.
Dat zou een leuke bingokaart worden. Je bent binnen een half uur al kachel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij moesten van de week zo lachen om cnn.. de presentator zei dst je eigenijk een drank spelletje moest doen en iedere keer dat er "count all the votes" gezegd werd je een adje moest nemen..
Vervolgens hebben we daar " the math says" en nog een uitdrukking asn toegevoegd.. je kan vast ook wel een bingo kaart maken voor die uitzendingen
Maar echtdat je 24/4 nu een uitzending vol kan maken over de verkiezingen
Dat lijkt onvermijdelijk. Al hebben ze natuurlijk al vier jaar bewust schade aangericht voor persoonlijk gewin. Maar het rode pettenleger maakt zich al maanden op voor rellen en hij moedigt ze aan. Morgen is het weekend. Ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:53 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel serieus bang dat Trump (en zn entourage) straks op een punt komen dat ze bewust schade gaan aanrichten, mocht ie verliezen.
Eigenlijk is mrRobot dus al normaler dan de werkelijkheidquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zoon Trump heeft gisteren al opgeroepen tot 'total war'.
Dat soort series zijn steeds minder ver van de werkelijkheidquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eigenlijk is mrRobot dus al normaler dan de werkelijkheid
Ja sommige stukjes zijn gemoedsrust technisch euh...quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat soort series zijn steeds minder ver van de werkelijkheid
Mensen werken tenslotte doorgaans voor het betalen van de kosten...quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat als je mensen perspectief wilt bieden in een sector die nu niet bepaald het meest feestelijke imago heeft op dit moment je ook toekomstperspectief moet bieden, niet alleen korte termijn een paar maanden werk.
Ik heb een T-shirt waar '52' op staat, wat voor mijn hoofd altijd reden is om de hele dag loveshack te zingen als ik dat shirt draag. Of ophang. Of tegenkom in de kast. Maar dit fotot'je van de yt doet het ook wel hoor!quote:Op zaterdag 7 november 2020 06:23 schreef minilot het volgende:
Warmig-up buiten met deze is toch wel een effectieve manier tot geen ochtendhumeur!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 06:47 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik heb een T-shirt waar '52' op staat, wat voor mijn hoofd altijd reden is om de hele dag loveshack te zingen als ik dat shirt draag. Of ophang. Of tegenkom in de kast. Maar dit fotot'je van de yt doet het ook wel hoor!
This doesn't help.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:19 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd loon!
![]()
Ik ben zo blij dat het hier alleen achter in de keel hoeft
Waarom ga je met z'n tweeën dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
This doesn't help.![]()
Er is nog wel een klein dingetje. We gaan dus met zn tweeen tegelijk. En "normaal" als je een chauffeur hebt voor de test moet de bijrijder linksachter de bestuurder zitten, right. Maar dat is gebaseerd op het feit dat de bestuurder alleen maar chauffeur is lijkt me. En, nog veel belangrijker, er een raampje achterin zit dat open kan.
Beide is bij ons niet het geval.![]()
Dus ik weet nog niet zo goed hoe we in de auto gaan zitten.
Ik neem aan dat de afwezigheid van een raam.. het “links achter” overruled.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
This doesn't help.![]()
Er is nog wel een klein dingetje. We gaan dus met zn tweeen tegelijk. En "normaal" als je een chauffeur hebt voor de test moet de bijrijder linksachter de bestuurder zitten, right. Maar dat is gebaseerd op het feit dat de bestuurder alleen maar chauffeur is lijkt me. En, nog veel belangrijker, er een raampje achterin zit dat open kan.
Beide is bij ons niet het geval.![]()
Dus ik weet nog niet zo goed hoe we in de auto gaan zitten.
Omdat we allebei getest moeten worden?quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom ga je met z'n tweeën dan?
Ik denk dat er weinig anders op zit dan dat de tester toch even moet omlopen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat we allebei getest moeten worden?
Oh! Op diemanier.. ik begreep dat niet helemaal..quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat we allebei getest moeten worden?
Ja, ik dacht al dat mijn bericht niet helemaal lekker overkwam.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh! Op diemanier.. ik begreep dat niet helemaal..
Maar goed die lui hebben gewoon br en hoor.. en geen loodzware apparatuur die ze moeten verstouwen.. komt wel goed!
En als je elkaar niet aansteekt... dan zal dat samen in de auto het verschil ook niet makenquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat mijn bericht niet helemaal lekker overkwam.![]()
Ik begrijp dat als je zelf geen auto kan rijden enzo, dat je afstandtechnisch in de auto linksachter de bestuurder plaatsneemt omdat dat de grootste afstand heeft.
Maar goed, we wonen in hetzelfde huis en slapen in hetzelfde bed, dus als de 1 het heeft zal de ander het ook al wel hebben.![]()
Dus dat afstand houden is dan soberso een beetje onnodig. Maar ik wil het wel doen want 'regel', maar ja, het raam kan dus niet open.
Net binnen 24 uur tussen bellen en testen. Gisteren rond 13:00 gebeld, om 11:30 vandaag testen. Bij de locatie in Enschede. Die is wel heeeeeeeeelemaal aan de andere kant van Enschede en ergens op een industriegebied, maar wel de dichtsbijzijnde.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:28 schreef Barreltje het volgende:
Hoe snel is dat nu eigenlijk gegaan dan loon? Een test aanvragen en dat je daadwerkelijk kan? En kan je in de buurt?
Nee, precies. Als Frank me nu nog niet aangestoken heeft, zal samen in de auto er niet ineens voor zorgen dat het wel gebeurd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En als je elkaar niet aansteekt... dan zal dat samen in de auto het verschil ook niet maken
30quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Felies Loon! Hoeveel [s] staafjes [s/] kaarsjes mag je uitblazen?
Grote meidquote:
Jullie zijn een hotspotquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:49 schreef Lonaa het volgende:
Schoonzusje heeft ook kerona!Bingokaart bijna vol jonge.
Superspreader event ontdektquote:
En schoonmoeder niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:49 schreef Lonaa het volgende:
Schoonzusje heeft ook kerona!Bingokaart bijna vol jonge.
quote:
Yup, schoonmoeder ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel een zwaar gevoel in mijn hoofd sinds gisterenochtend. Snotteren doen we allebei.
De doorslag gaf het feit dat mijn schoonmoeder ook positief getest is. Gisteren test, vandaag uitslag.
F. en schoonmoeder hebben schoonvader op dezelfde momenten gezien.
Oeps.. geen teruglees gedaanquote:
Dat is ook nergens voor nodig, er is altijd wel iemand die zich dingen nog herinnert. Ik wist alleen nog dat het in het vorige topic was gezegd, dus dan is terug zoeken snel en makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half april. Er hoeft bijna niets te gebeuren. Vloer schuren en schilderen en wat dingetjes in de badkamer. Superluxe dus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:Clubsoda, wanneer willen jullie over? Moet er nog veel gedaan worden in het nieuwe huis?
Hoorde net dat mijn vrienden met corona voor het eerst koortsvrij zijn, maar hij kan de trap nog niet af, laat staan op.
Congrats.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:49 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn huis is gisteren definitief verkochtIk ga binnenkort maar eens een planningsfeestje bouwen in excel ofzo, nu alles definitief is.
Verder gaan we zo het bos in, hopelijk kunnen we de meutes een beetje vermijden
Happy B. Lquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:41 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa voelt zich niet beroerd
![]()
Thanks lieverds.
Lekker! Felies!quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Half april. Er hoeft bijna niets tw gebeuren. Vloer schuren en schilderen en wat dingetjes in de badkamer. Superluxe dus.
Wat coolquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Boek uit.
Nu zin in zeeuwse bolus.
En toen ik dat tegen de schrijfster zei bleek ze het recept startklaar te hebben online.
Dat ga ik dus binnenkort eens proberen
Noem dat maar bijna nietsquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:18 schreef Clubsoda het volgende:
Half april. Er hoeft bijna niets tw gebeuren. Vloer schuren en schilderen en wat dingetjes in de badkamer. Superluxe dus.
Koper had paspoort nog niet langsgebracht dus geen contract. Hoop maandag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En jouwe dan? Inmiddels wel getekend?
Wat let je met al dat thuis werkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:13 schreef Kreator het volgende:
Huizen kijken in Hongarije. Duurste huis op de site. 280k.
Jij mag voorlopig niet meer naar GB reizen las ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:19 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben zo blij dat het hier alleen achter in de keel hoeft
Dat is toch ook superweinig?quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Noem dat maar bijna niets
Wat lang wachten dan
Daar wilde ik toch al niet heenquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag voorlopig niet meer naar GB reizen las ik.
https://www.hln.be/buiten(...)eerd-virus~affbe489/
Er is veel meer ruimte, dus er gaan wel wat nieuwe meubels bijkomen. Onze huidige meubels gaan voor een deel in de speel/chillkamer. We willen ook echt wel wat nieuws qua kleuren enzo. Ik volg inderdaad veel topics in K&W voor de inspiratiequote:Op zaterdag 7 november 2020 12:41 schreef AnneX het volgende:
Machines doen het werk: vw doet een reinigingsbeurt. Zo’n hekel aan om vooraf de slijmerige zooi te verwijderen uit zeefje en van richeltjes etc.
De wasmachine draait weer eens.
Straks brownies met espresso (?) bakken, als mn.X terug is met chocola.
Nu eens een bak thee met krantje lezen.
Feli, Clubsoda. Is het meer ruimte of ga je ook meubels en indeling en kleuren anders doen? Protip: Claudia_x is briljant met kleuren en sfeerplaatjes voor inspiratie.![]()
@:Kreator weten jullie wat je écht wilt qua huis? Oud, nieuwbouw etc.
Jezus, duurt lang.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koper had paspoort nog niet langsgebracht dus geen contract. Hoop maandag.
Jaaa! Ik volg ze al een tijdje, zo leukquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:39 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dat is een geweldig succes geworden![]()
In corona tijden gaan stoepkrijten en nu alle merchandise
Hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaa! Ik volg ze al een tijdje, zo leuk
En aangezien ik verwacht wel weer in Leiden te komen zal ik eens kijken of ik iets leuks koop
De Hortus Botanicus is oa. in Leiden. En een webwinkel.quote:
Ja ok.. ik heb het even opgezocht, ik snapte de link tussen stoepkrijt en de tweet nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
De Hortus Botanicus is oa. in Leiden. En een webwinkel.![]()
Hoe is het eigenlijk met jouw tuin achter gegaan? En de bakken met planten?
Voor het laatste is het nog wat te vroeg dus dat kan nogquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:28 schreef Blues het volgende:
Vandaag op mijn dagboekplanning:
Shitload aan boodschappen ✔
Italiaanse ovenschotel in elkaar draaien ✔
WC beneden ff poetsen ❌
Afwasmasjien uitruimen ✔
Krant lezen ❌
Naar strand tuffen om zonsondergang te spotten en foto's maken ❌
Wat warmers voor thuiswerken. Op kantoor is het bloedheet en daar waren mijn winterkleren op afgestemd, maar ik ga de boel hier niet tot 24 gr opstoken, da’s te warm. En ik heb net ontdekt hoe ik een wijde col moet maken, dus met colquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:44 schreef Blues het volgende:
WC inmiddels gedaan en krant lezen nu👍
Wat voor trui?
Hier rondje bos vanmorgen en net rondje park met Jross en het was beide keren dus echt drukquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor het laatste is het nog wat te vroeg dus dat kan nog
Hier wat gerommeld (en ontrommeld) in huis, kranten moeten nog gelezen worden. Plasticafval weggebracht en meteen even een rondje gelopen, was verdorie nog druk in de buurt.
Nu bezig een nieuwe trui in elkaar te zetten
Precies daarom maar wat warme truien besteld deze weekquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat warmers voor thuiswerken. Op kantoor is het bloedheet en daar waren mijn winterkleren op afgestemd, maar ik ga de boel hier niet tot 24 gr opstoken, da’s te warm. En ik heb net ontdekt hoe ik een wijde col moet maken, dus met col
Echt kut. Wilde nog even met de hond, maar om deze tijd niet te doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier rondje bos vanmorgen en net rondje park met Jross en het was beide keren dus echt druk
Leuk, borisz!quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:17 schreef borisz het volgende:
Dat was een heerlijke wandeling over de Bussumse en Blaricumse Heide..
15,5km https://www.noordhollandpad.nl/wandelroutes/s-graveland-huizen
Ja. Genoeg broodjes (en koffie) mee, maar ook een harinkie gehaald op de markt in de Huizenquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooie route zo te zien. Loop je dan aan een stuk door? Want dat restaurant is natuurlijk dicht
Bwehehehe. Dat is wel echt naar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:21 schreef Kreator het volgende:
Spontaan nog even samen de schuur leeggemaakt van zooi. Alles.in de auto geladen. Het is 15:27.
Kak. Vergeten dat ze om half vier sluiten bij de stort. Nu de hele auto vol zooi.
Fail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dit zijn wel de beste vrienden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:07 schreef Lonaa het volgende:
Terwijl ik dit typte stond er een vriend met een bierpakket
Die daardoor de deadline van de stort missen?quote:
Nee. Ik zou zoiets in een plastic tasje brengen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die daardoor de deadline van de stort missen?
En een dag te vroeg. Daar vind ik je ook wel het type voor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Ik zou zoiets in een plastic tasje brengen.
Deze vergeet je nooit meerquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja.Het is er wel eentje om nooit te vergeten hoor, deze verjaardag.
![]()
Ik heb er eentje online besteld en die komt eind november thuisquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:16 schreef fietsie het volgende:
De kersbomenverkoop bij intratuin start 23 november "om te voorkomen dat er corona-drukte ontstaat".
Mensen gaan echt op een kluitje staan voor een boom???
Je bent echt verbaasd dat mensen dat gaan doen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:16 schreef fietsie het volgende:
De kersbomenverkoop bij intratuin start 23 november "om te voorkomen dat er corona-drukte ontstaat".
Op het kluitje het liefst vermoed ik ja..quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:16 schreef fietsie het volgende:
Die rijen normaal wel, ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:16 schreef fietsie het volgende:
Maanden geleden al zo'n beetje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:38 schreef fietsie het volgende:
Heeft Trump al een burgeroorlog ontketend inmiddels?
Die is aan het golfen. Geen geintje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:38 schreef fietsie het volgende:
Heeft Trump al een burgeroorlog ontketend inmiddels?
Met een meerderheid in het hogegerechtshof kan ie de kiescommissie ter zijde schuiven ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die is aan het golfen. Geen geintje.
Van Van? Ja joh. Ik begon gelijk te janken toen hij werd gecalld maar toen Van begon kwam ik over het punt dat dit nog snel gaat stoppen.quote:
Neeeee, zo werkt het niet. Hij denkt alleen van wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met een meerderheid in het hogegerechtshof kan ie de kiescommissie ter zijde schuiven ofzo?
Ik wil dat filmpje die het uitlegt anders nog wel een keer posten?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neeeee, zo werkt het niet. Hij denkt alleen van wel.
Elk tuincentrum waar we vandaag langs zijn gereden was superdruk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:16 schreef fietsie het volgende:
Er is nog geen speech. Biden is nog thuis. Of onderweg. Lonaa bedoelde de commentator Van Jones van CNN. Die barste in tranen uit en vertelde hoe enorm heftig het is geweest om de afgelopen jaren in een land te wonen waar steeds minder mensen zich schaamden voor hun racisme.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil dat filmpje die het uitlegt anders nog wel een keer posten?
En waar halen jullie die speech vandaan? AD.nl heeft het nog over 253 kiesmannen ...
Ja maar dat is daar ook bizar / weird / je niet voor te stellen; de keren dat ik in Wisconsin ben geweest, en wat ik daar hoorde, dan snap je ook die roeptoeters in Amsterdam hier echt niet meer..quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er is nog geen speech. Biden is nog thuis. Of onderweg. Lonaa bedoelde de commentator Van Jones van CNN. Die barste in tranen uit en vertelde hoe enorm heftig het is geweest om de afgelopen jaren in een land te wonen waar steeds minder mensen zich schaamden voor hun racisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, aangepast maar alsnog fout.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw @:Bluss, wat een foto’s, prachtig
Ik had Borat nog nooit gezien, dus dat hebben we gisteravond gekeken. En omg, het racisme overalquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:47 schreef fietsie het volgende:
Ja maar dat is daar ook bizar / weird / je niet voor te stellen; de keren dat ik in Wisconsin ben geweest, en wat ik daar hoorde, dan snap je ook die roeptoeters in Amsterdam hier echt niet meer..
Ik zie hetquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, aangepast maar alsnog fout.
Borat 1 bedoel je? Die wilde ik ook kijken voor ik 2 ging zien, maar kon 1 niet ergens streamen zo 1-2-3quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had Borat nog nooit gezien, dus dat hebben we gisteravond gekeken. En omg, het racisme overalEn dat is uit 2006. En mensen voelen zich nu veiliger dan toen om racistisch te zijn.
Hij zat ook in een busje met studenten type bal die zeiden dat alles veel beter was geweest als slavernij nog bestondquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef fietsie het volgende:
Borat 1 bedoel je? Die wilde ik ook kijken voor ik 2 ging zien, maar kon 1 niet ergens streamen zo 1-2-3
In Wisconsin is zelfs een speciale organisatie om mensen uberhaupt bij een vorm van huisarts te krijgen zodra ze niet helemaal hartstikke spierwit zijn..
Dat zal toch niet kunnen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef borisz het volgende:
Mooi Lonaa
Mooie foto's Bloes.
Nu kan Trump snel aftreden. Kan Pence nog 71 dagen mee en hij Trump een Full Pardon verleden.
Nee dus, maandag beginnen de rechtszakenquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:49 schreef golfer het volgende:
Hopelijk legt die psychopaat die nu nog in het Witte huis zit zich er toch bij neer dat hij echt verloren heeft.
Voor het eerst in 30 jaar dat een zittende president van dat land niet herkozen wordt. (de oude Bush).
Dat schijnt wel te kunnen hoorde ik laatst.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zal toch niet kunnen?
Wat voor rechtssysteem heb je dan!
Het kan. Ook Obama tekende nog enkele decreten in zijn laatste dagen waar Trump niks meer aan kon veranderen. Zoals toen het vrijlaten van Chelsea Manning.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zal toch niet kunnen?
Wat voor rechtssysteem heb je dan!
Wellicht overleg met z'n adviseurs en juristen, op de baan / in de club.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:26 schreef Blues het volgende:
Hij is gewoon gaan golfen![]()
![]()
![]()
Wat denk je daar dan van als Trumpaanhangert?
Ik zag je zwaaienquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
Heeee, die zon zag ik ookMaar dan vanaf de Maasvlakte
Er is een nieuwe film. Weet niet of die al uit is?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had Borat nog nooit gezien, dus dat hebben we gisteravond gekeken. En omg, het racisme overalEn dat is uit 2006. En mensen voelen zich nu veiliger dan toen om racistisch te zijn.
Koningshuis aanhangers praatten zijn uitstapje naar Griekenland ook goed. Ontspanning blablabla.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:26 schreef Blues het volgende:
Hij is gewoon gaan golfen![]()
![]()
![]()
Wat denk je daar dan van als Trumpaanhangert?
Als ie maandag toch heel Washington koopt incl het Whitehouse zodat t zn prive domain isquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koningshuis aanhangers praatten zijn uitstapje naar Griekenland ook goed. Ontspanning blablabla.
Wat zou hij moeten doen trouwens, zelf mee gaan tellen. Beetje ontspanning op zaterdag, moet kunnen
Je moet via de site insturen, dat kan t/m 15 nov. Denk niet dat ik daarvan hoor, ze zijn flink reclame aan het maken op SM.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:53 schreef AnneX het volgende:
Blues...Mooie foto’s weer van het licht en de silhouetten 👍🏼
Zou je nog wat horen van de fotowedstrijd? Of moet je hullie daarvoor volgen op twitter of fb?
Ja had er 29, waarvan er 5 overblevenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Maar @:Blues, prachtige foto’s
Ik wilde de film zien juist doordat ik die toespraak zagquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:29 schreef Blues het volgende:
Er is een nieuwe film. Weet niet of die al uit is?
Nou ja.. biossen toch dicht
Borat
Ik zag ook nog een soort toespraak van de acteur die m speelt.
Topvent
De bedoeling was deel 2 zien, maar toen ik zei dat ik deel 1 ook nooit had gezien moest ik die eerst zien van Jross.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:37 schreef fietsie het volgende:
Ik heb sinds kort Amazon dus kan deel 2 wel kijken, maar had de hoop t eerste gele zwempakje te zien voor context.
Ja ik kom ook niet meer op imgur om dat leuke trump filmpje met jullie te delenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:
reddit en imgur zijn hier gecrasht sinds werd aangekondigd dat Biden had gewonnen
Ahquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde de film zien juist doordat ik die toespraak zag
*stil**mooi*quote:
Ja, ik eh, dacht dat het kinderachtige poep, plas en onderbroekenlol was. En dat het mensen belachelijk maakte. Maar ik ben er door zijn toespraak heel anders naar gaan kijken.quote:
Zelf gemaakt of waar vandaan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ik had net de lekkerste witte chocolade cheesecake.
De lat om een fatsoenlijkere president te zijn ligt niet bijster hoog na Trumpquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
En Biden for presidentIk heb niet echt een beeld van wat zijn programma is, maar alles is beter dan Trump. Hoop ik.
Van Lof der Zoetheid. Ik ben niet zo in een bak-mood, maar wel in een zoete bui. En scheelt weer een hele taart op moeten eten.quote:
En is dat een no bake white chocolate cheesecake of een gebakken?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:50 schreef Myraela het volgende:
Van Lof der Zoetheid. Ik ben niet zo in een bak-mood, maar wel in een zoete bui. En scheelt weer een hele taart op moeten eten.
Duitse Speldquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ie maandag toch heel Washington koopt incl het Whitehouse zodat t zn prive domain is![]()
Waarom dan niet nu een balletje slaan
Gebakken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:52 schreef Isabeau het volgende:
En is dat een no bake white chocolate cheesecake of een gebakken?
Hmmm....ik overwoog om dan ook een keer zo'n white chocolate cheesecake (the bestquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:56 schreef Myraela het volgende:
Gebakken.Al was de bodem nog wel zo'n losse kruimelige bodem. Die had wel krokant mogen zijn.
Wat vind je tegen vallen aan gebakken cheesecake? Ik vind cheesecake overigens in elke vorm, soort en maat lekker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Hmmm....ik overwoog om dan ook een keer zo'n white chocolate cheesecake (the best) te halen, maar meestal vind ik een baked cheesecake zo tegen vallen
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:39 schreef fietsie het volgende:
Ik moet nu eerst mn behoefte aan vliegfilmpjes nog even bevredigen; rare hobby maar zo....
Ik zou willen dat dit land groot genoeg was voor zo'n hobby..
Ja, dat zware dusquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:58 schreef Myraela het volgende:
Wat vind je tegen vallen aan gebakken cheesecake? Ik vind cheesecake overigens in elke vorm, soort en maat lekker.Deze was wel wat zwaar, maar dat vind ik dus ook gewoon lekker.
quote:
Ik snap je wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat zware dusIk vind non baked ook...romiger?
maar dat is alleen op federaal niveau, niet op staat niveau. In de staat NY zal hem bijvoorbeeld ook een proces wachten..quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Het kan. Ook Obama tekende nog enkele decreten in zijn laatste dagen waar Trump niks meer aan kon veranderen. Zoals toen het vrijlaten van Chelsea Manning.
Wij hebben Sacha Baron Cohen als zeer goede acteur in een hele serieuze rol gezien in de Netflix serie The Spy (TV Mini-Series 2019) - IMDbquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Overigens heb ik zijn broer ontmoet toen ik bij Google in Londen was. Die werkte daar toen, dat was zo rond 2008, dus nadat Borat was uitgekomen. Ben benieuwd of die daar nog werkt en wat hij van Sacha's toespraak vond![]()
(ik praat met iemand, die loopt weg, persoon waar ik mee ben zegt: dat is de broer van Sacha Baron Cohen, ik: wie?! ) (Ali G en Borat zeiden me toen wel wat, maar de 'echte naam' totaal niet)
Wow, one handshake away .... Booyakasha!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik eh, dacht dat het kinderachtige poep, plas en onderbroekenlol was. En dat het mensen belachelijk maakte. Maar ik ben er door zijn toespraak heel anders naar gaan kijken.
Overigens heb ik zijn broer ontmoet toen ik bij Google in Londen was. Die werkte daar toen, dat was zo rond 2008, dus nadat Borat was uitgekomen. Ben benieuwd of die daar nog werkt en wat hij van Sacha's toespraak vond![]()
(ik praat met iemand, die loopt weg, persoon waar ik mee ben zegt: dat is de broer van Sacha Baron Cohen, ik: wie?! ) (Ali G en Borat zeiden me toen wel wat, maar de 'echte naam' totaal niet)
Oh god ja,quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik liet toen ik nog lesgaf aan de uni in 1 van m'n college's altijd deze video zien van Ali G:
vonden ze meestal grappig, denk ik. Maar goed, dat was voor eerste jaars, wellicht durfden die ook wel niet niet te lachen, zeg maar...quote:
[ Bericht 20% gewijzigd door Blues op 07-11-2020 20:35:36 ]
Ik ben twee keer naar de kroeg geweest met iemand die in het Witte Huis werkte onder Bush jrquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
Wow, one handshake away .... Booyakasha!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:25 schreef Blues het volgende:
Ik was ook nog even aan het spelen aan het strand met inzoomen.
Meeuw wordt belaagd door woeste golven
Ik vind alle foto's die je hier vandaag hebt laten zien tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb gelogeerd bij het nichtje van Bill Clintonquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben twee keer naar de kroeg geweest met iemand die in het Witte Huis werkte onder Bush jrEn die heeft héél veel bekende mensen een hand gegeven
Kittensquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Protip: als je heerlijk sterrenafhaal hebt gegeten (review in topic), laat dan niet ‘even’ de tas met verpakkingen op het aanrecht staan. Zeker niet als je drie kleuters rond hebt lopen.
Tas rende me net voorbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha, nu dweilen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Protip: als je heerlijk sterrenafhaal hebt gegeten (review in topic), laat dan niet ‘even’ de tas met verpakkingen op het aanrecht staan. Zeker niet als je drie kleuters rond hebt lopen.
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij valt de schade mee, kittens doen de eerste dweilronde wel en morgen kijk ik of verdere actie nodig is.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het doet pijn dat ik me dit herinnerquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:49 schreef golfer het volgende:
Hopelijk legt die psychopaat die nu nog in het Witte huis zit zich er toch bij neer dat hij echt verloren heeft.
Voor het eerst in 30 jaar dat een zittende president van dat land niet herkozen wordt. (de oude Bush).
Stil...quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:04 schreef Tally het volgende:
Ik vind een New York cheesecake het allerrrrrrtlekkerste. Maar de rest zeg ik ook geen nee tegen
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:48 schreef Blues het volgende:
Was heerlijk weer op het strand.
Een paar fijne pics met de camera gemaakt.Het was prachtig weer voor een strandwandeling iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik deed een rondje in Zoetermeer met tussenstop Bleiswijk voor toilet (moeilijk zonder horeca maar gelukt) en een Brammetje.
Morgen mn nichtje verblijden met een doos kado's (ik blijf buiten) en daarna weer een wandeling of fietstocht want mooi weer.Ik las eerst dat je vriend Guliano heetquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag lekker veel eten afgehaald.we hebben gebakjes van Lof der Zoetheid, als lunch had ik cigkoftem en m’n vriend Guliano en als avondeten Indiaas.
Cigkoftem en Indiaas ook nog voor morgen. Ik ben een blij mens.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Plantaardige boter en ei-vervanger?quote:Op zondag 8 november 2020 06:10 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik had gister pastinaak soep![]()
![]()
En ik deed mee aan een pubquiz, met vragen over vergeten groenten ( de vraag was vooral: wat is dit *insert plaatje* ) dat ging niet helemaal goed![]()
Maar wel super veel gelachenmooie digitale avond
Zeg Candaasje, hoe zorg je dat appeltaart vegan is? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
Nog niet misschien.quote:
Dan doe jij het helemaal geweldig met die Six Degrees of Separationquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb gelogeerd bij het nichtje van Bill Clinton
Ze hadden niet veel contact meer, maar wel lollig om ome Bill en tante Hilary bij de familiefoto’s te zien staan.
Succesquote:Op zondag 8 november 2020 08:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer wat SCers ontmoeten
Klinkt fijnquote:Op zondag 8 november 2020 00:09 schreef Candaasje het volgende:
Zo, dat was een fijne dag![]()
Veel te veel appeltaart op. En pizza.
Heerlijk bijgepraat, en nu dus even teruglezen
Nee, sowieso zie ik nu zo veel nieuwe gezichten dat het niet meer eng isquote:Op zondag 8 november 2020 08:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
SuccesIs t niet meer eng? Nee he
Weet je nog wel hoe wie er uit ziet?quote:Op zondag 8 november 2020 08:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, sowieso zie ik nu zo veel nieuwe gezichten dat het niet meer eng is
Ehhh?? Jullie wonen er nog maar net toch?quote:
Ik ben sowieso erg slecht met gezichtenquote:Op zondag 8 november 2020 08:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Weet je nog wel hoe wie er uit ziet?
Ik zou dat niet kunnen onthouden gok ik
Dat is een Limburgse uitdrukking en betekent: ammenooitniet.quote:Op zondag 8 november 2020 08:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ehhh?? Jullie wonen er nog maar net toch?
Goedemorgen allen trouwens
Dankquote:Op zondag 8 november 2020 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is een Limburgse uitdrukking en betekent: ammenooitniet.
Bijnabijnaquote:Op zondag 8 november 2020 08:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer wat SCers ontmoeten
Vriend als lunch zou ook geen straf zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik las eerst dat je vriend Guliano heet
Hoe werkt dit? Ik heb een miljoen pastinaken.quote:Op zondag 8 november 2020 06:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier pastinaak met feta uit de oven.
Was even vergeten dat ik dat zo lekker vind
+1quote:Op zondag 8 november 2020 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Ik heb een miljoen pastinaken.
Wat voor make-up heb je gehaald?quote:Op zondag 8 november 2020 10:00 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik toch altijd zo impulsief. Deze week besloten vaker make-up te dragen, want dan kan ik oefenen voor de bruiloft.Drie dagen gedaan en meteen veel te dure make-up gekocht, want ja, je moet wel kwaliteit hebben.
Nu maar hopen dat ik het echt even doorzet.
Ik heb nu een oogschaduw en een contouring palette van MAC besteld. Ik probeer mezelf nog wel in te houden en alleen dingen te bestellen waar ik een beetje behendig in moet worden en die sowieso lang genoeg goed blijven. Al wil ik ook nog een concealer zoeken die ik zonder foundation kan dragen, maar dat is online wat lastiger.quote:
Hmm plakjes pastinaak, feta erop kruimelen, olie er over en in de oven.quote:Op zondag 8 november 2020 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Ik heb een miljoen pastinaken.
Ok, ga ik eens proberen.quote:Op zondag 8 november 2020 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm plakjes pastinaak, feta erop kruimelen, olie er over en in de oven.
En verder weet ie niet zeker of ie nou nog zout / ve-tsin er over heeft gedaan....
Dus eigenlijk niet heel speciaal... maar de combi is gewoon erg goed.
Mm zet pastinaak op het lijstjequote:Op zondag 8 november 2020 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En verder weet ie niet zeker of ie nou nog zout / ve-tsin er over heeft gedaan....
Nooit gedacht aan die combinatie. Misschien eens proberen. Vind pastinaak de laatste tijd maar matig. En feta maakt alles beter, dus wie weet.quote:Op zondag 8 november 2020 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Grappig, koken jullie vaker met ve-tsin? Ik heb dat dus echt nog nooit gebruikt.quote:Op zondag 8 november 2020 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
En wat heb je dan normaal nog meer?quote:Op zondag 8 november 2020 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu een oogschaduw en een contouring palette van MAC besteld. Ik probeer mezelf nog wel in te houden en alleen dingen te bestellen waar ik een beetje behendig in moet worden en die sowieso lang genoeg goed blijven. Al wil ik ook nog een concealer zoeken die ik zonder foundation kan dragen, maar dat is online wat lastiger.
Jullie is een groot woord...quote:Op zondag 8 november 2020 10:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grappig, koken jullie vaker met ve-tsin? Ik heb dat dus echt nog nooit gebruikt.
Zekerquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZekerMiniminimeet
En wat een aardige vriend heb je, leuk stel zijn jullie.
Ze zijn getrouwd hoorquote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZekerMiniminimeet
Ik heb al een lokpost voor mijn bierminnende vrienden uitgezet
quote:
Ik draag normaal niets. Maar ik heb natuurlijk wel gewoon mascara en eyeliner in huis. En nog een wat oudere blush, wenkbrauwspul en een matig oogschaduwpalette.quote:Op zondag 8 november 2020 10:31 schreef Barreltje het volgende:
En wat heb je dan normaal nog meer?
Je gaat voor de bruiloft je make-up zelf doen dus?
Heel goedquote:Op zondag 8 november 2020 08:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, sowieso zie ik nu zo veel nieuwe gezichten dat het niet meer eng is
Dankjewelquote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZekerMiniminimeet
Ik heb al een lokpost voor mijn bierminnende vrienden uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |