Dat laatste viel mij ook al op.quote:Op maandag 9 november 2020 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb hem één keer in mn mandje kunnen doen, maar zodra ik verder wou kreeg ik de melding dat het mandje leeg was. En verder was de site enkel down. App gaf de hele tijd aan dat hij out of stock was of nog niet te bestellen was. Ook op tweakers is er niemand geslaagd en dat gaat om veel mensen. Die voorraad moet wel héél klein zijn geweest..
Die moeite ga ik niet meer nemen.quote:Op maandag 9 november 2020 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk leren ze ervan en gaat het over 9 dagen beter.
Gelukkig hebben we among us nogquote:Op maandag 9 november 2020 12:45 schreef Leonos het volgende:
Soort concertkaarten handel dit, achja, dan maar weer wachten
5 denk ik eerder, 500 is meer dan genoeg en verkoopt niet in 1 seconde. (hou even rekening met het feit dat zelfs mediamarkt reus er nog geen 90 kreeg, bol idem en die zijn toch echt een stuk groter)quote:Op maandag 9 november 2020 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik lees net op Tweakers dat ze er 500 hadden.
1 December zou de volgende levering zijn.
Bron voor die 90 stuks?quote:Op maandag 9 november 2020 13:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
5 denk ik eerder, 500 is meer dan genoeg en verkoopt niet in 1 seconde. (hou even rekening met het feit dat zelfs mediamarkt reus er nog geen 90 kreeg, bol idem en die zijn toch echt een stuk groter)
Kijkend naar marktplaats van afgelopen ~uur ongeveer, weet ik alweer voldoende.
Zal even kijken of ik het nog kan vinden, want dit was van die eerste ronde pre-orders in September.quote:
quote:Op maandag 9 november 2020 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa twee kunnen bestellen voor op Marktplaats
Voor twee keer de helft?quote:Op maandag 9 november 2020 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa twee kunnen bestellen voor op Marktplaats
Zo ging dat ook bij Intertoys anderhalve maand terug. Wilde de PS5 ook kopen, maar de site lag er de hele tijd uit en laadde heel slecht. En ineens was het uitverkocht ondanks dat het me al tijden niet meer lukte op de site te komen.quote:Op maandag 9 november 2020 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bijzonder hoe men dat voor elkaar gekregen heeft via een onbereikbare, nooit geüpdatet pagina ook op de app was het letterlijk in 1 seconde een totaal ander bericht.
Bizar, i smell foul play in ieder geval maar dan maar niet, ik koop voorlopig geen hol meer bij coolblue, schijtsite wat bots niet buiten de deur heeft gehouden.
Had je niet beter direct op de XSX kunnen downloaden?quote:Op maandag 9 november 2020 14:46 schreef AMDB het volgende:
Na de reviews vandaag maar besloten AC Valhalla te preorderen. Nu in de download en morgen naar Series X transfereren.
Van bol heb ik mijn Track & Trace codequote:Op maandag 9 november 2020 13:43 schreef Jimbo het volgende:
mooi als je al die verhalen zo leest, lijkt echt nergens goed te gaan.
Bol, bcc, wehkamp allemaal nog geen verzending.
Mediamarkt loopt ook te kutten
coolblue is uitverkocht en gaat hopelijk morgen alles leveren
yes ik hier ook denk ik... nicequote:Op maandag 9 november 2020 14:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Van bol heb ik mijn Track & Trace code
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |