Op de D-pad links rechts links links boven en dan op 1 been de horlepiep dansen.quote:
Je koopt een game, in jouw geval digitaal.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat werkt gewoon. Zonder stappen. Zijn SOONY niet.
Je hoeft niets te doen. Gewoon opnieuw downloaden op je nieuwe console en klaar.quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef vosss het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar ik haal pas iets later de Series X en heb nu voor de One X Assassins Creed gekocht. Die zou je dan later ook op de Series X moeten kunnen spelen.
Hoe werkt dat precies? Moet ik dan ergens een code invullen of iets? Of gewoon met mijn account inloggen en dan staat hij vanzelf erbij?
Mocht je op zoek gaan naar een hdmi2.1 receiver dan misschien nog even wachten, de huidige receivers hebben geloof allemaal een bug in de hdmi chip of iets dergelijksquote:Op zondag 8 november 2020 17:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Rond kerst maar een nieuwe receiver zoeken met een beetje pech...
Heb ik ook gelezen inderdaad. Weet de details niet, maar ik zou nog ff een jaar wachten tot in ieder geval de nieuwe generatie.quote:Op zondag 8 november 2020 17:43 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Mocht je op zoek gaan naar een hdmi2.1 receiver dan misschien nog even wachten, de huidige receivers hebben geloof allemaal een bug in de hdmi chip of iets dergelijks
Ik denk dat ik ook nog even wacht. En vroeg me dit dus ook afquote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef vosss het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar ik haal pas iets later de Series X en heb nu voor de One X Assassins Creed gekocht. Die zou je dan later ook op de Series X moeten kunnen spelen.
Hoe werkt dat precies? Moet ik dan ergens een code invullen of iets? Of gewoon met mijn account inloggen en dan staat hij vanzelf erbij?
Mjah, als je 4K@120Hz wil halen wel idd. Dat zit er voorlopig niet in. Ik denk dat ik de workaround neem door het geluid via de TV te laten lopen voor nu, maar dat maakt de xbox als muziekverlengstuk (ik heb ook geen bluetooth op de versterker) nu compleet ongeschikt...quote:Op zondag 8 november 2020 17:43 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Mocht je op zoek gaan naar een hdmi2.1 receiver dan misschien nog even wachten, de huidige receivers hebben geloof allemaal een bug in de hdmi chip of iets dergelijks
quote:Op zondag 8 november 2020 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hoeft niets te doen. Gewoon opnieuw downloaden op je nieuwe console en klaar.
https://news.xbox.com/en-(...)available-at-launch/quote:
Waar ik werk gaat het goed met PostNL. Voor 16:00 uur besteld de volgende dag in huis.quote:Op maandag 9 november 2020 00:35 schreef Jimbo het volgende:
mag hopen dat postNL zn werk goed doet... pakketten hier vn maandag komen op/nabij donderdag bij de klanten
Gaat leuk worden met de releases..
Coolblue rond het middaguur. Dus vanaf 10:00.quote:Op maandag 9 november 2020 07:23 schreef Blackst4r het volgende:
Hoe laat moeten we voor de site zitten?
Zo dacht ik zelf ook al, normaal zou je denken rond 12:00, maar in dit geval weet je het gewoonweg niet zeker.quote:Op maandag 9 november 2020 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Coolblue rond het middaguur. Dus vanaf 10:00.
Zet je auto-click bot nu maar vast aan!quote:Op maandag 9 november 2020 07:23 schreef Blackst4r het volgende:
Hoe laat moeten we voor de site zitten?
Bericht van middaguur is van de sitequote:Op maandag 9 november 2020 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Coolblue rond het middaguur. Dus vanaf 10:00.
Ik zit achter mn telefoonquote:Op maandag 9 november 2020 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet je auto-click bot nu maar vast aan!
Ik heb zelfs Rammstein-kaartjes op die manier kunnen krijgen. Op vakantie met hotel-wifi. Good ol' times....quote:
Ha ha pheno is een gothicquote:Op maandag 9 november 2020 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Rammstein-kaartjes op die manier kunnen krijgen. Op vakantie met hotel-wifi. Good ol' times....
Dus er is hoop voor je!
Zeg dat maar tegen de paar mln pakketten die elke maandag vertraagd zijn...quote:Op maandag 9 november 2020 07:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Waar ik werk gaat het goed met PostNL. Voor 16:00 uur besteld de volgende dag in huis.
Dat ze je maar blokkeren vanwege ddos vermoedens, man man man.quote:Op maandag 9 november 2020 10:01 schreef Jimbo het volgende:
Autorefresher staat aan, dat ze maar snel online mogen komen. Ik denk dat ze binnen 1 min op zijn
Ik noem het, betere dingen te doen hebben dan de hele tijd een pagina refreshenquote:Op maandag 9 november 2020 10:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat ze je maar blokkeren vanwege ddos vermoedens, man man man.
Valsspelen noem ik dat.
Uhuh, blokkeren die hap.quote:Op maandag 9 november 2020 10:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik noem het, betere dingen te doen hebben dan de hele tijd een pagina refreshen
if you can't beat them, join them.quote:Op maandag 9 november 2020 10:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Uhuh, blokkeren die hap.
Coolblue kijkt op dit moment al naar dit soort refresh botting.
quote:Op maandag 9 november 2020 10:14 schreef Blackst4r het volgende:
Ik kijk om de 5 minuten even.
Dit gaat hem nooit worden
Refresh het maar een paar keer, gaat langzamer en langzamer en uiteindelijk een 'oops page down" pagina.quote:
allemaal mijn schuldquote:Op maandag 9 november 2020 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dankzij de botters laad de pagina nog maar nauwelijks van coolblue.
Edit and its down.
thanks jimbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |