Ja, dat is de wet. Dat is niet het punt. Het gaat natuurlijk over wat hij zei over illegale stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, het is echt gezegd:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ng-live-2020-updates
Oh, welk bewijs heb je?quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:02 schreef TomWaits het volgende:
Sowieso een hertelling in Georgia. Geloof er geen reet van dat Biden daar heeft gewonnen. Men heeft illegale stemmen geaccepteerd - dat kan niet anders.
Ik reageerde alleen op de post over hertelling. Andere post over illegaal stemmen was al verwijderd en deze zal zo ook wel weer weg zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dat is de wet. Dat is niet het punt. Het gaat natuurlijk over wat hij zei over illegale stemmen.
Oh ja, maar daar een hertelling komt betwijfel ik niet. Zoals ik zei denk ik dat het binnen 0,5% blijft waarmee dat gewoon als onderdeel van het proces gevraagd mag worden, wat ze ongetwijfeld zullen doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op de post over hertelling. Andere post over illegaal stemmen was al verwijderd en deze zal zo ook wel weer weg zijn
Ja debiele gast is dat. Heeft ook een leuk clubje "the movement" waarbij hij Rechts conservatief gedachtegoed in Europa verder wil introduceren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:09 schreef Slayage het volgende:
Deze uitlatingen van bannon had ik gemist, wat hem een ban op Twitter heeft opgeleverd :p
"I'd actually like to go back to the old times of Tudor England. I'd put the heads on pikes," Bannon said. "I'd put them on the two corners of the White House, as a warning to federal bureaucrats."
Als je de livestreams op yt bekijkt zie je niks anders dan dit soort berichten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:12 schreef Puddington het volgende:
[..]
Is er ook misschien een mogelijkheid dat je oranje Grote Leider gewoon niet de meeste stemmen heeft gekregen? Kalm aan, man.
Ben dan ook wel bang wat er gaat gebeuren als grote media zoals fox en CNN de race callen. Die mensen zijn stapelgek, en sommigen daarvan hebben toegang tot wapens.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je de livestreams op yt bekijkt zie je niks anders dan dit soort berichten.
Als je op dat soort berichten afgaat zou je haast gaan geloven dat er een enorme fraude heeft plaats gevonden![]()
![]()
Dat gebeurt al behoorlijk. Polen luistert graag en ook de FvD kijkt goed naar rechtse denktanks in de VS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja debiele gast is dat. Heeft ook een leuk clubje "the movement" waarbij hij Rechts conservatief gedachtegoed in Europa verder wil introduceren.
Sommige?? De meeste. In de staten waar deze mensen vandaan komen kun je gewoon een gun afrekenen bij de walmart.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ben dan ook wel bang wat er gaat gebeuren als grote media zoals fox en CNN de race callen. Die mensen zijn stapelgek, en sommigen daarvan hebben toegang tot wapens.
Zeker als Trump nog wekenlang jankend en krijsend vanuit het Witte Huis ze verder opjut.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ben dan ook wel bang wat er gaat gebeuren als grote media zoals fox en CNN de race callen. Die mensen zijn stapelgek, en sommigen daarvan hebben toegang tot wapens.
CNN heeft er helemaal niks aan om snel te handelen. Dat is alleen maar voer voor de president.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:13 schreef Szura het volgende:
Ik vind CNN dit jaar wel heel voorzichtig
Ja, best wel logisch dat met in een republikeinse staat alles doet om een democraat aan de macht te krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:02 schreef TomWaits het volgende:
Sowieso een hertelling in Georgia. Geloof er geen reet van dat Biden daar heeft gewonnen. Men heeft illegale stemmen geaccepteerd - dat kan niet anders.
Fox lijkt de president niet te steunen en te kiezen voor de middeweg.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
CNN heeft er helemaal niks aan om snel te handelen. Dat is alleen maar voer voor de president.
Buiten dat is het natuurlijk veel leuker om te wachten tot Fox het niet meer kan uitstellen.
Zeker, maar een FVD wilde zelfs niks te maken hebben met die groep. Kan je nagaan. Misschien dat dat ondertussen veranderd is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat gebeurt al behoorlijk. Polen luistert graag en ook de FvD kijkt goed naar rechtse denktanks in de VS.
Murdoch had Trump een paar maanden geleden al opgegeven toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Fox lijkt de president niet te steunen en te kiezen voor de middeweg.
Hoe langer ze het rekken, hoe meer reclame inkomsten. Die zijn vast een stuk hoger, dit is een soort "mini superbowl" qua kijkcijfersquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:13 schreef Szura het volgende:
Ik vind CNN dit jaar wel heel voorzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |