Dat snap ik, maar nog altijd heeft hij dus meer mensen naar de stembus gekregen. Je moet niet vragen hoe, maar het is hoe dan ook knap.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat er dus gewoon VEEEEEEL meer stemmers zijn dan toen
Wat ik al zei, ik denk dat hij iedereen die tegen lockdowns is mee heeft gekregen. Corona is ook voor Trump een opportunity geblekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:55 schreef budha het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar nog altijd heeft hij dus meer mensen naar de stembus gekregen. Je moet niet vragen hoe, maar het is hoe dan ook knap.
Ik denk dat men nog even wacht totdat het verschil buiten de recount marge van 0.5 valt. Zal denk ik niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:55 schreef ikbenrond het volgende:
Wie zal er als eerst de verkiezingen callen? Fox?
Hoop dat de military votes GA nog kunnen flippen hebben ze het over bij Fox & Friendsquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:55 schreef Moira het volgende:
Kijkt iemand FOX? Kan iemand het sentiment samenvatten? Kan zelf ff niet kijken
Elke verkiezing die een close call lijkt te worden heeft hoge opkomsten. Bovendien stemt nog altijd een enorm aantal Amerikanen niet dus er is weinig inspiratie nodig om records te breken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:55 schreef budha het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar nog altijd heeft hij dus meer mensen naar de stembus gekregen. Je moet niet vragen hoe, maar het is hoe dan ook knap.
Het is pure wanhoop. Ze weten niet hoe gek ze moeten doen! Zal wel uit de mad-hat van Giuliani komen..quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Yep. Iets achterlijkers is moeilijk te bedenken.
Nu wordt er gelogen dat er geen mensen bij het stemmen mogen zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoop dat de military votes GA nog kunnen flippen hebben ze het over bij Fox & Friends
Decision Desk HQ heeft het gecalled. Echt geen reden voor andere outlets om het niet te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:55 schreef ikbenrond het volgende:
Wie zal er als eerst de verkiezingen callen? Fox?
Nee, de spanning was dragelijk door het zien van zijn steeds groter wordende frustratiequote:Op vrijdag 6 november 2020 14:57 schreef Kotsemmer het volgende:
Ik had liever gezien dat Biden woensdag al gewonnen had, maar die langzame rit naar de afgrond voor Trump vind ik best wel genieten. Ben ik nu een slecht mens?
Eerlijk? Ja.quote:
Meestal zijn het geen flagrante leugens, eerder uit context getrokken of voorbijgestreefde halve waarheden. Er was er hoogstens ergens eentje die niet meteen binnen mocht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu wordt er gelogen dat er geen mensen bij het stemmen mogen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |