Nee, Iemand had prikkeldraad neergezet midden op de weg. Levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]kan ik me voorstellen.
Moest je kotsen?
Whut?:oquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Iemand had prikkeldraad neergezet midden op de weg. Levensgevaarlijk
Kan de SC toch niet uit laten stervenquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je durft wel om nog een nieuw topic aan te maken. Ik dacht we laten het hier bij.
nou ja, ik moest een bocht maken, maar opeens stond mijn fiets nog aan de goede kant van de draad, maar mijn lichaam niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Whut?:o
[..]
Kan de SC toch niet uit laten sterven
We doen aardig ons best anders.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan de SC toch niet uit laten sterven
Bij twijfel: Geitjesquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Deze stond er al in
Ah. pijnlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik moest een bocht maken, maar opeens stond mijn fiets nog aan de goede kant van de draad, maar mijn lichaam niet.
En bloeden als een rund natuurlijk
True. heb ook weinig spannends te melden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We doen aardig ons best anders.
Mooi herfstig.quote:
We stoppen pas wanneer Danny er met de donaties vandoor gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je durft wel om nog een nieuw topic aan te maken. Ik dacht we laten het hier bij.
Rigged donations?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
We stoppen pas wanneer Danny er met de donaties vandoor gaat.
Nou, ik ga toch echt vanavond iets spannends doen! (bij mijn schoonzus langs voor de verjaardag, wat we gaan doen is nog een verrassing.)quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:57 schreef TaMieke het volgende:
Hoef niet echt naar de weekendplannen te vragen he?! Valt weinig te doen
Je moet je zwemkleren meenemen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou, ik ga toch echt vanavond iets spannends doen! (bij mijn schoonzus langs voor de verjaardag, wat we gaan doen is nog een verrassing.)
In het riviertje achter hun huis vast welquote:
Pizzaretten, is dat een combinatie van pizza vreten en sigaretten roken?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:33 schreef Debsterr het volgende:
Vanavond pizzaretten bij vriendendus dat wordt een kater morgen.
Is dat gourmetten met zo'n miniatuur pizza oventje?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:33 schreef Debsterr het volgende:
Vanavond pizzaretten bij vriendendus dat wordt een kater morgen.
Dat klinkt op zich nog best lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef babylon het volgende:
Pizzaretten is dat een kroket met pizza vulling?
Ja, zeker wel. Met dat ik intypte, kreeg ik trek.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich nog best lekker.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:40 schreef Debsterr het volgende:
*ding ding ding* @:gianni61 gaat door voor de koelkast!
Een kroket gevuld met kaas, salami en wat tomatenprutquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:40 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Met dat ik intypte, kreeg ik trek.
Geen idee, nog nooit gedaan dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt dat een beetje, dat oventje? of is het net zo teleurstellend als gourmetten?
[..]
Een kroket gevuld met kaas, salami en wat tomatenprut
maar goed: Bierquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gedaan dus ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt dat een beetje, dat oventje? of is het net zo teleurstellend als gourmetten?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Enige teleurstellende aan gourmetten is dat ik zo'n lading vlees niet meer goed kan verwerken.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo is gourmetten teleurstellend?
Ik vind pizzaretten wel leuk, maar gourmetten ook. Mssn zegt dat genoeg
Stokbrood met kruidenboterquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind gourmetten niet echt lekker, maar het is wel gezellig en ik hou van stokbroodjes
Ik vind gourmetten alleen leuk als het zomers buiten is. Met een barbecue en normaal formaat vleesquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind gourmetten niet echt lekker, maar het is wel gezellig en ik hou van stokbroodjes
Als het maar veel en vettig is..quote:
Ik denk dat ik een stukje vis pakquote:
Bijzondere combiquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:23 schreef babylon het volgende:
Vanavond nog een keer appel-pompoensoep. Anders moeten we het invriezen. Geen probleem, was heerlijk
Moet ik aan mijn vrouw vragen, dus die hou je van mij tegoed.quote:
Daar kan je prima minipizza's mee maken hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met gourmetten gewoon met 8 lapjes tegelijk werkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind gourmetten alleen leuk als het zomers buiten is. Met een barbecue en normaal formaat vlees
En dan ieder zn eigen kookplaat?quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Met gourmetten gewoon met 8 lapjes tegelijk werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |