quote:
Niet te vergeten dat US Postal door hem gesloopt is om dat proces te frustreren...quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als er corruptie en fraude is dan is het zeker aan beide kanten net zoals voter surpression
dat hele gezeik met die mail in ballots is opgezet door trump hij heeft zelfs de pandemie ervoor gebruikt
en dat is ZIEK.
Ja, nu heb je ook Sjanie van 60 jaar uit Maassluis die denkt dat ze een iPhone heeft gewonnen op Facebook en nu geloven dat Rutte en Hugo kinderbloed zitten te drinken met Lady Gagaquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wereld zou echt veel beter zijn zonder social media.
dit is een voorop gezet plan om te frauderenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:15 schreef madeleine-b het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat US Postal door hem gesloopt is om dat proces te frustreren...
Tja, Amerikanen zijn erg sterk met het lekker maken van uitslagen.quote:
Ziet er goed uit ( voor Biden ).quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:15 schreef Kyran het volgende:
Verschil in Penn:64,237
Nog te gaan: 372,392
Laatste batch: 12,480 (Trump 12.5% / 87.5% Biden)
Nice, mooie batch score.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:15 schreef Kyran het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:17 schreef Kyran het volgende:
Santorum was net irritant, maar is nu ook wel evne klaar
Goed, ben slapen, jammer dat ik de flippening ga missen
hahahaha ....ach dat is nog niks met die speech van trump van netquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Die Biden is iig ook niet helemaal lekker, beetje in je speech zeggen dat hun politieke systeem the envy of the world is, denk het niet vriend.
Dit is ook niet meer uit te leggenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:17 schreef Draak31 het volgende:
Die republikein op CNN trekt nu ook de plee door. Daar gaat hij, dit is het eind. Deze speech marks the end.
Georgiaquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:15 schreef Kyran het volgende:
Koekoek.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:15 schreef Kyran het volgende:
Nog even en ze hebben een orgie.quote:
8 jaar. Is trouwens een dikke totaaldebiel man.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Vind Santorum echt goed overkomen. Hij deed 4 jaar geleden toch ook tijdlang mee?
Ja, je mag het niet in een transparante envelop opsturen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:17 schreef bechirti het volgende:
Hij heeft een punt over een gebrek aan transparantie bij die briefstemmen.
Nee, want het Huis krijgt dan 1 stem per staat en er zijn meer staten Republikeins. Dat zou dus in het voordeel van de republieken zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:09 schreef ETA het volgende: Bij GA winst komt hij op 269. Stel dat Trump de rest pakt, dan is het gelijk. [..] Democraten gaan de House wel winnen, dus met GA kunnen ze de overwinning claimen.
'I have a dream...'quote:
Wel een zeer enerverende show, kan geen soapserie tegenop.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Die Biden is iig ook niet helemaal lekker, beetje in je speech zeggen dat hun politieke systeem the envy of the world is, denk het niet vriend.
Dat zeker, en ben er maar wat blij mee. Tijd dat de EU duidelijk ziet dat we niet op de VS kunnen blijven leunen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:21 schreef madeleine-b het volgende:
[..]
Wel een zeer enerverende show, kan geen soapserie tegenop.
Oh zal best, maar vond het een goeie speech. En veelzeggend dat een echte republikein zich zo uitspreektquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
8 jaar. Is trouwens een dikke totaaldebiel man.
Al zijn lompheid en horkerigheid van de laatste 4 jaar verbleekt bij wat hij nu laat zien. Wat een huilie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:18 schreef Logician2.0 het volgende:
Die man heeft gewoon live op tv zijn breekpunt bereikt..
gelukkig maar....leugen na leugenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:23 schreef Faraday01 het volgende:
5 Amerikaanse zenders hebben zijn speech voortijdig beëindigd
Misschien maakt het de mensen juist wel wat wakkerder mbt politiek en tweedelingen die daardoor kunnen ontstaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:23 schreef Cherni het volgende:
Een zaak weet ik zeker nu ik CNN volg op dit moment. In de VS zal er een enorme tweedeling ontstaan met een hoop ellende. Ben blij dat ik niet in dat land woon. Ik heb te doen met een deel.vsn mijn familie.
quote:52 minuten geleden
'Onderzoek naar mogelijk machtsmisbruik Witte Huis'
Er komt een onderzoek naar mogelijk machtsmisbruik door Trump van het Witte Huis voor zijn verkiezingscampagne. Dat meldt de Democratische politicus Bill Pascrell, die de federale waakhond om een onderzoek heeft gevraagd. Volgens Pascrell gebruikt Trump het Witte huis als campagnekantoor. Daarmee zou een wet uit 1939 worden overtreden.
Haha maar echtquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:22 schreef Draak31 het volgende:
Die donkere gast op CNN gaat zo janken man. Die wordt emotioneel als iemand ook maar een scheet richting Detroit laat.
quote:
quote:één uur geleden
Aanklacht om gebruik Village People-hit Y.M.C.A.
Het campagneteam van Trump wordt aangeklaagd vanwege het gebruik van het nummer Y.M.C.A. van de Village People. De discohit is meermaals gebruikt tijdens bijeenkomsten van president Trump, maar volgens de rechthebbenden is daar geen toestemming voorgegeven. Het nummer van de Village People, dat symbool staat voor de lhbti-gemeenschap, werd op de verkiezingsdag nog gebruikt in een tweet van Trump.
Eens vriend.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zal best, maar vond het een goeie speech. En veelzeggend dat een echte republikein zich zo uitspreekt
Zou toch een positief bij-effect van vier jaar Trump zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zeker, en ben er maar wat blij mee. Tijd dat de EU duidelijk ziet dat we niet op de VS kunnen blijven leunen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a1447573quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Vind Santorum echt goed overkomen. Hij deed 4 jaar geleden toch ook tijdlang mee?
Serieus, was Pence er ook? Heb hem echt niet gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens vriend.
Ook dat Pence zijn smoel houdt.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens vriend.
Ook dat Pence zijn smoel houdt.
Hij was er niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:27 schreef ETA het volgende:
[..]
Serieus, was Pence er ook? Heb hem echt niet gezien.
Oh dat is hem dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:27 schreef probeer het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a1447573
Complete randdebiel die gast.
Die tweedeling is er nu ook al welquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:23 schreef Cherni het volgende:
Een zaak weet ik zeker nu ik CNN volg op dit moment. In de VS zal er een enorme tweedeling ontstaan met een hoop ellende. Ben blij dat ik niet in dat land woon. Ik heb te doen met een deel.vsn mijn familie.
als dat zou was dan vallen de Corona doden nog wel mee , dus mag morgen alles weer open over een paar maanden ook geen woning nood en kunnen de belastingen ook weer omlaag en de prijzenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:27 schreef probeer het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a1447573
Complete randdebiel die gast. Zegt dat we hier in Nederland 1 op de 10 mensen euthanaseren.
2016 all over againquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:31 schreef Draak31 het volgende:
De schuimbekjes zien hun held als een calimero weglopen van het podium. Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is NIET eerlijk! Prachtig om te zien. Wat zullen ze schuimen zeg. Schuimen, schuimen en schuimen. Als dit zo doorgaat dan gaan de kogels fluiten straks.
Vannacht heb je inderdaad precies kunnen zien waarom de democraten het zo erg vonden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:32 schreef Tmarus het volgende:
[..]
2016 all over againmaar dan minder erg.
Ja, zonde. Ondanks dat ze verloren, hebben de Democraten vier jaar geleden de uitslag direct zonder morren geaccepteerd en gerespecteerd. Geen protesten, geen constante anti-Trumpretoriek in de media de afgelopen vier jaar. Er zijn geen pogingen gedaan om hem weg te krijgen of in diskrediet te brengen. Het land was tijdens de termijn van Trump een toonbeeld van eenheid. Identiteitspolitiek was geen issue, zeker de afgelopen maanden niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:23 schreef Cherni het volgende:
4 jaar lang zwart maken van trump en trumpstemmers vanuit de democraten heeft daar natuurlijk ook erg aan bij gedragen. Beide kanten hebben vuile handen in deze tweedelingquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, zonde. Ondanks dat ze verloren, hebben de Democraten vier jaar geleden de uitslag direct zonder morren geaccepteerd en gerespecteerd. Geen protesten, geen constante anti-Trumpretoriek in de media de afgelopen vier jaar. Er zijn geen pogingen gedaan om hem weg te krijgen of in diskrediet te brengen. Het land was tijdens de termijn van Trump een toonbeeld van eenheid. Identiteitspolitiek was geen issue, zeker de afgelopen maanden niet.
Jammer dat er nu zo'n tweedeling zou ontstaan.
Wat erg vonden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vannacht heb je inderdaad precies kunnen zien waarom de democraten het zo erg vonden.
Mwoah, laten we niet doen of beide kanten even erg zijn. Overduidelijk dat de R zich schofterig hebben gedragen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
4 jaar lang zwart maken van trump en trumpstemmers vanuit de democraten heeft daar natuurlijk ook erg aan bij gedragen. Beide kanten hebben vuile handen in deze tweedeling
Bron?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bannon die graag wil onthoofden, een politiechef die graag Biden-stemmers door de kop wil schieten...
Nee, het gevaar komt echt van 'links'.![]()
![]()
quote:
Idem hier met mijn schoonfamilie. En die wonen dan ook nog eens in 'swing state' North Carolina.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:23 schreef Cherni het volgende:
Clinton gaf haar nederlaag dezelfde nacht nog toe maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:32 schreef Tmarus het volgende:
[..]
2016 all over againmaar dan minder erg.
Denk dat je in de war bent met iemand anders. Ik heb niets gepost op 01:35 uur.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je hebt het letterlijk 2 minuten geleden gepost.
Het was sarcasme van mijn zijde.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
4 jaar lang zwart maken van trump en trumpstemmers vanuit de democraten heeft daar natuurlijk ook erg aan bij gedragen. Beide kanten hebben vuile handen in deze tweedeling
Ik doelde dan ook niet op Clinton.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Clinton gaf haar nederlaag dezelfde nacht nog toe maar leuk geprobeerd.
Dat je boos bent dat een megalomane narcistische idioot die democratische waarden volledig ondermijnt president wordt? Lijkt me vrij normale reactiequote:
Die neemt toe(dat is wat ik bedoel)zeker na de uitspraken van Trump en hij geeft zich niet gewonnen en het zal nog wel lang duren alvorens hij het opgeeft. Maar goed van Fox heeft hij geen steun meer. Die willen ook van hem af.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, zonde. Ondanks dat ze verloren, hebben de Democraten vier jaar geleden de uitslag direct zonder morren geaccepteerd en gerespecteerd. Geen protesten, geen constante anti-Trumpretoriek in de media de afgelopen vier jaar. Er zijn geen pogingen gedaan om hem weg te krijgen of in diskrediet te brengen. Het land was tijdens de termijn van Trump een toonbeeld van eenheid. Identiteitspolitiek was geen issue, zeker de afgelopen maanden niet.
Jammer dat er nu zo'n tweedeling zou ontstaan.
Is toch heerlijk om dat ventje zo met dat scherm bezig te zienquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:41 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat swipen van die getallen op het scherm bij CNN voegt niet zoveel toe
Boos zijn vs. brandstichting en geweldpleging.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je boos bent dat een megalomane narcistische idioot die democratische waarden volledig ondermijnt president wordt? Lijkt me vrij normale reactie
Is toch heerlijk schermpie man, niks mis meequote:Op vrijdag 6 november 2020 01:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is toch heerlijk om dat ventje zo met dat scherm bezig te zien
Je leeft in je eigen wereld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:48 schreef VeX- het volgende:
Don't believe the fake news! Trap er nou toch niet in mensen.
Nee, we geloven Trump niet, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:48 schreef VeX- het volgende:
Don't believe the fake news! Trap er nou toch niet in mensen.
Donald Trump Junior roept al om een totale oorlog:quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:42 schreef Draak31 het volgende:
Trump weet al lang dat hij verloren heeft. Hij wil gewoon het hele land in burgeroorlog trekken zodra hij moet vertrekken. Het moet wel creepy zijn om daar te wonen nu.
We hebben dit eerder gezien uit de entourage van een verliezend leider.quote:De familie Trump wil zich nog niet neerleggen bij de dreigende nederlaag van president Donald Trump bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen. „Het beste voor de toekomst van Amerika is dat Donald Trump een totale oorlog begint over deze verkiezingen, om de fraude, het bedrog, de dode en verhuisde kiezers, te onthullen. Het duurt veel te lang”, schreef zijn zoon Donald Trump junior donderdag op Twitter.
https://www.telegraaf.nl/(...)is-een-totale-oorlog
democratie is een heel breed begrip...quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je boos bent dat een megalomane narcistische idioot die democratische waarden volledig ondermijnt president wordt? Lijkt me vrij normale reactie
Wie moest nog meer zijn of haar nederlaag toegeven dan, op election day?quote:
Hij heeft het over de democratische stemmers die emotioneel reageerde op Trumps winstquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wie moest nog meer zijn of haar nederlaag toegeven dan, op election day?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:55 schreef Gehrman het volgende:
Dit is hoe ik me de ondergang van Trump voorstel:
provisional, niet professional.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:05 schreef bechirti het volgende:
zijn die professional votes waar ze het over hebben ook overwegend democratisch?
Met wat? Zijn innemende persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:08 schreef Ronald het volgende:
Burgeroorlog in de VS, de NAVO stelt niks meer voor, Poetin gaat Europa veroveren
Zijn afscheidsspeech?quote:
Say hello to my little friendquote:
Het rode leger, zonder onze yankees zijn we verlorenquote:Op vrijdag 6 november 2020 02:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met wat? Zijn innemende persoonlijkheid?
Hoofdrekenen is achteruit gegaanquote:
Ik zeg zomaar watquote:
Thanks.quote:
Van een stad verliezenquote:Op vrijdag 6 november 2020 02:21 schreef bechirti het volgende:
Alleen in Philly verliest ie zn voorsprong al.. lol
Kan je blijven updatenquote:
Nog 59.9K!quote:
Don't Jinx it zeggen ze danquote:Op vrijdag 6 november 2020 02:25 schreef Anonymousz het volgende:
Mag ik alvast zeggen gefeliciteerd Biden of is te het nog te vroeg?
True maar Biden heeft 1 staat genoeg tochquote:Op vrijdag 6 november 2020 02:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Don't Jinx it zeggen ze dan
Hij kan winnen, maar Trump maakt ook nog steeds kans.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij kan winnen, maar Trump maakt ook nog steeds kans. Het is imo te vroeg om een winnaar uit te roepen.
Oja? Dan weet jij meer dan ik. Want hij stevent met volle vaart af op verlies.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij kan winnen, maar Trump maakt ook nog steeds kans. Het is imo te vroeg om een winnaar uit te roepen.
Als Arizona terecht aan Biden gecalld is wel (al zou Alaska erbij wel te weinig zijn, maar die staat sowieso niet ter discussie)quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
True maar Biden heeft 1 staat genoeg toch
Als je Arizona meetelt bij de onbeslisten, dan 2 (of als Nevada soms 3)quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
True maar Biden heeft 1 staat genoeg toch
Ik geloof het pas als ik het zie. En dan nog is het de vraag of Trump niet opeens met een rare bullshit sprong komt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:41 schreef bechirti het volgende:
[..]
[..]
Oja? Dan weet jij meer dan ik. Want hij stevent met volle vaart af op verlies.
Arizona gaat hij easy winnenquote:
Komen zo 3 uur onze tijd weer met een update geloof ik. Nog even wakker blijvenquote:
Pennsylvania is niet spannend. Georgia is een nailbiter. Arizona, wie weet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:55 schreef Shivo het volgende:
AZ lijkt even spannend als PA en GA. Meeste mail-in ballots in AZ zijn republican, per CNN zojuist.
Interesting 🤔😲quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:55 schreef Shivo het volgende:
AZ lijkt even spannend als PA en GA. Meeste mail-in ballots in AZ zijn republican, per CNN zojuist.
Blijkbaar was het daar al meer gebruikelijk bij voorgaande verkiezingen.quote:
Met dit tempo is het gedaan over een uur of 3.quote:
Ik zweer je het eindigt daar met 1 stem verschil ofzo. Dan kan nooit iemand meer zeggen ja maar mijn ene stem maakt toch niks uitquote:
Goeie dump.quote:
Zitten er nog zoveel (absoluut gezien), stemmen te tellen in PA ? Het is wel voornamelijk Philadelphia toch ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pennsylvania is niet spannend. Georgia is een nailbiter. Arizona, wie weet?
Maar er zijn dan wel een paar miljoen mensen in Georgia die allemaal claimen dat die ene beslissende stem van hen kwamquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zweer je het eindigt daar met 1 stem verschil ofzo. Dan kan nooit iemand meer zeggen ja maar mijn ene stem maakt toch niks uit
New York Times zegt dat ook hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS met hun Biden op 264 kiesmannendude. 253.
Ruim 300.000, voornamelijk in Philadelphia inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zitten er nog zoveel (absoluut gezien), stemmen te tellen in PA ? Het is wel voornamelijk Philadelphia toch ?
Dat komt van The Associated Press, daar komt de info van heel veel zenders vandaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
De nyt website heeft hem juist nog open staanquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:11 schreef illusions het volgende:
[..]
New York Times zegt dat ook hoor.
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Thanks, was niet helemaal duidelijk hier. Maar eruit vanuit gaande dat Joe hiervan 70% pakt, is dat dus 210k voor Joe, en 90k voor Donald …….dus een plus van 120K, …….quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ruim 300.000, voornamelijk in Philadelphia inderdaad.
PA gaat door.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Thanks, was niet helemaal duidelijk hier. Maar eruit vanuit gaande dat Joe hiervan 70% pakt, is dat dus 210k voor Joe, en 90k voor Donald …….dus een plus van 120K, …….
Ik had de precieze getallen niet voor handen, en als je CNN kijkt, roepen ze dat meestal om de 3 seconden, tenzij je - zoals ik nu - er op zit te wachten.
Zat me namelijk te bedenken. Zou zomaar kunnen dat AZ naar Donald gaat, en als dat zo is, vergroot het wel de kansen weer van Donald, tenzij uiteraard PA zo door gaat…...
Overzicht https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Thanks, was niet helemaal duidelijk hier. Maar eruit vanuit gaande dat Joe hiervan 70% pakt, is dat dus 210k voor Joe, en 90k voor Donald …….dus een plus van 120K, …….
Ik had de precieze getallen niet voor handen, en als je CNN kijkt, roepen ze dat meestal om de 3 seconden, tenzij je - zoals ik nu - er op zit te wachten.
Zat me namelijk te bedenken. Zou zomaar kunnen dat AZ naar Donald gaat, en als dat zo is, vergroot het wel de kansen weer van Donald, tenzij uiteraard PA zo door gaat…...
Zie toch echt 264 staan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De nyt website heeft hem juist nog open staan
Dit is een link naar Fox Newsquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:11 schreef illusions het volgende:
[..]
New York Times zegt dat ook hoor.
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Oja. Foutje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is een link naar Fox News
Gaan dus gewoon door met nepnieuwsquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:20 schreef illusions het volgende:
FOX zegt dat dus ook bedoel ik.
Tot voor kort nog vrij "Trump-gezind".
Ziet er wel naar uitquote:
quote:
Die maken aanstalten om het zinkende schip te gaan verlatenquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:20 schreef illusions het volgende:
FOX zegt dat dus ook bedoel ik.
Tot voor kort nog vrij "Trump-gezind".
Nu snel leveragen tegen 1:8 voor dat Trump gekke dingen doetquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:31 schreef illusions het volgende:
Grappige is, ik dacht écht dat Trump ging winnen, voor de grap toch maar geld op Biden gezet tegen vrijwel de hoogste odds die er geweest zijn en nu gebeurt dit.
Kan 'm natuurlijk niet meer aanpassen. Zou mooi zijn, dan zet ik m'n huis als onderpand.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu snel leveragen tegen 1:8 voor dat Trump gekke dingen doet
😱quote:
In de ochtend(NL) is de uitslag bekend toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:08 schreef Nielsch het volgende:
Nog maar 2000 verschil in Georgia met nog zo'n 16000 te tellen...
Hoop t. 16000 zou 2 uur moeten duren. Geloof dat ze zo'n 8000 stemmen per uur tellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
In de ochtend(NL) is de uitslag bekend toch?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:08 schreef Nielsch het volgende:
Nevada zou al genoeg zijn. Maar er kan nog van alles gebeuren en ik zie het eerlijk gezegd nog wel gebeuren dat alles de kant van trump op valt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:16 schreef illusions het volgende:
Hup, Nevada en Georgia callen en dan zijn we morgen wel klaar met deze shitshow.
1902🙃quote:
Nee joh, dan begint de shitshow pas.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:16 schreef illusions het volgende:
Hup, Nevada en Georgia callen en dan zijn we morgen wel klaar met deze shitshow.
Sowieso zullen beide partijen in staten waar ze nipt verliezen willen hertellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nevada zou al genoeg zijn. Maar er kan nog van alles gebeuren en ik zie het eerlijk gezegd nog wel gebeuren dat alles de kant van trump op valt.
Ze hebben geen zin meer om te tellen ik neem ze niet kwalijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:22 schreef illusions het volgende:
Waarom duurt Alaska zo lang eigenlijk?
Het staat al heel lang stil, en er is nog maar 50% geteld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze hebben geen zin meer om te tellen ik neem ze niet kwalijk
Sinds 16:30 uur NL-tijd gistermiddag zijn er in Georgia 45.100 stemmen geteld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:08 schreef Nielsch het volgende:
NC staat bijna al 48 uur stilquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Het staat al heel lang stil, en er is nog maar 50% geteld.
Omdat daar alle briefstemmen handmatig worden vergeleken met de kiesregisters om dubbel stemmen te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:22 schreef illusions het volgende:
Waarom duurt Alaska zo lang eigenlijk?
Ftfyquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Idd, wanneer Georgia blauw gecalled wordt is de kans dat Trump wint wel héél klein.
En reken je daarbij dat AZ naar Biden gaat?quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Idd, als Georgia blauw gecalled wordt is de kans dat Trump wint wel héél klein.
Ja, maar anders staat Biden alsnog op 269 en kan Nevada de doorslag geven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
En reken je daarbij dat AZ naar Biden gaat?
Arizona lijkt toch ook naar Biden te gaan..quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
En reken je daarbij dat AZ naar Biden gaat?
Waarom heeft Fox 'm eigenlijk al gecalled daar?quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Arizona lijkt toch ook naar Biden te gaan..
In de 140.000 nieuw getelde stemmen in Arizona zijn er 'slechts' 58% naar Trump gegaan. Zijn achterstand is daarmee terug gelopen van 68.500 verschil naar 46.200 stemmen verschil nu.
Dat inlopen lijkt mij net wat te langzaam te gaan.
In Pennsylvania zijn sinds gisteren 18:00 NL-tijd 198.000 nieuwe stemmen geteld. Hiervan gingen 144.000 stemmen (= bijna 73%) naar Biden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:41 schreef Nielsch het volgende:
Pennsylvania zakt Trumps voorsprong net naar 36k
PA is einde verhaalquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Idd, als Georgia blauw gecalled wordt is de kans dat Trump wint wel héél klein.
Ze maken van te voren een model waarop ze zich baseren, het is niet echt gebruikelijk om van je eigen model af te stappenquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom heeft Fox 'm eigenlijk al gecalled daar?
Nu nog maar 27K!quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:41 schreef Nielsch het volgende:
Pennsylvania zakt Trumps voorsprong net naar 36k
De nieuwe Al Gorequote:Op vrijdag 6 november 2020 04:55 schreef illusions het volgende:
Zie deze net in het andere topic in POL.
[ twitter ]Maargoed, dat wisten we eigenlijk al.
Het grappige is dat het NOS-journaal hier zich ook krampachtig aan blijft vasthouden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom heeft Fox 'm eigenlijk al gecalled daar?
Ok, maar AP zegt nu ook 264-214quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het grappige is dat het NOS-journaal hier zich ook krampachtig aan blijft vasthouden.
Gisteravond in het acht-uurjournaal werd een paar keer gezegd dat de NOS uitgaat van de AP-cijfers. In plaats van om te zeggen dat Arizona nog niet zeker is. Het leek mij al op zich willen indekken als Arizona naar Trump gaat, dat dan het AP de schuld kan gaan krijgen.![]()
Ik vond dat de NOS gewoon de tussenstand 253 - 214 had moeten melden, en er bij had kunnen zeggen dat de voorsprong van Biden in Arizona met 11 kiesmannen heel hoog is, maar dat het daar nog niet definitief is beslist..
Nee slaap altijd kort, voor mij is het dus vroeg, niet laatquote:
Ik ga zo toch even een uiltje knappen denk ik.quote:
Vind het juist goed, AP staat als neutraal bekend en men heeft ook gewoon netjes duiding gegeven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het grappige is dat het NOS-journaal hier zich ook krampachtig aan blijft vasthouden.
Gisteravond in het acht-uurjournaal werd een paar keer gezegd dat de NOS uitgaat van de AP-cijfers. In plaats van om te zeggen dat Arizona nog niet zeker is. Het leek mij al op zich willen indekken als Arizona naar Trump gaat, dat dan het AP de schuld kan gaan krijgen.![]()
Ik vond dat de NOS gewoon de tussenstand 253 - 214 had moeten melden, en er bij had kunnen zeggen dat de voorsprong van Biden in Arizona met 11 kiesmannen heel hoog is, maar dat het daar nog niet definitief is beslist..
Doordeweeks slaap ik meestal kort zelfs als ik moet werkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee slaap altijd kort, voor mij is het dus vroeg, niet laat
Door dat steeds zo expliciet te noemen, is daarmee bewust verzwegen dat de staat Arizona nog niet beslist was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 05:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind het juist goed, AP staat als neutraal bekend en men heeft ook gewoon netjes duiding gegeven.
Jij woont in down underquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Don't blame me please, tis hier al bijna lunchtijd
quote:
Nog 1,805 verschil met kleine 10K te tellenquote:Op vrijdag 6 november 2020 05:19 schreef illusions het volgende:
Maar Georgia schijnt nog weken te gaan duren. Too close to call.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 05:19 schreef illusions het volgende:
Maar Georgia schijnt nog weken te gaan duren. Too close to call.
Om 06.00 uur verwachten ze juist weer een nieuwe batch door te geven. Jij gaat echt niet stoppen danquote:Op vrijdag 6 november 2020 05:18 schreef illusions het volgende:
[..]
1775 nog.
Om 6u hou ik het voor gezien, fucking verslavend dit.
Dan begint het entertainment pasquote:Op vrijdag 6 november 2020 05:21 schreef illusions het volgende:
Denk sowieso dat dit nog weken gaat duren voor we een definitieve uitslag hebben.
We zullen alleen wel morgen (vandaag) een voorlopig resultaat hebben, maar daar gaat die oranje brulboei dan natuurlijk wil volop tegenin.
Dar is ie al mee bezig met diverse rechtszakenquote:Op vrijdag 6 november 2020 05:21 schreef illusions het volgende:
Denk sowieso dat dit nog weken gaat duren voor we een definitieve uitslag hebben.
We zullen alleen wel morgen (vandaag) een voorlopig resultaat hebben, maar daar gaat die oranje brulboei dan natuurlijk wil volop tegenin.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 05:42 schreef potjecreme het volgende:
Wat is de stand nu als je gaat om kiesmannen?
Wtfquote:Op vrijdag 6 november 2020 05:48 schreef asco het volgende:
Georgia
Donald J. Trump*.
2,448,016 49.4%
Joseph R. Biden Jr.
2,446,211
49.4
Topshow.
253-213quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 6 november 2020 06:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
253-213
Hierbij uitgaande dat Arizona nog open is, en ik geloof ook dat Alaska dan 2-1 voor Trump is.
Tenminste, dat van Arizona weet ik zeker, maar dat 1 verschil was geloof ik Alaska, iemand had het hier gepost, maar weet niet zeker meerquote:
quote:
GA is echt absurd. Gaat echt om een paar honderd/duizend stemmen. Genotquote:Op vrijdag 6 november 2020 06:28 schreef asco het volgende:
MARGIN VOTE MARGIN EST. REPORTED
Ga Trump <0.1 +1,805 >98%
N.C Trump +1.4 +76,737 95%
Pa Trump +0.3 +22,576 95%
Ariz Biden +1.5 +46,667 90%
Nev Biden +0.9 +11,438 89%
Gelukkig heeft Trump daar 2 minuten voor nodigquote:Op vrijdag 6 november 2020 06:33 schreef asco het volgende:
Recounts:
Pennsylvania
There is an automatic recount provision in Pennsylvania if there is 0.5% or less of the total votes cast between the candidates. If any voters suspect there are errors in the vote totals, they can request a recount in their district and they have five days after the election to do that.
Georgia
Here candidates can ask for a recount if the margin between them is less than 1% of the total votes cast. Currently that margin is 0.3%. The results must be finalised and certified by 17 November, and recounts can be requested for two days after that.
https://www.rte.ie/news/u(...)5-election-recounts/
Alaska doet geen vote split. Je bedoelt dat de split vote van Maine hier nog niet aan Trump is toegewezen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 06:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
253-213
Hierbij uitgaande dat Arizona nog open is, en ik geloof ook dat Alaska dan 2-1 voor Trump is.
Minder in Penn, 18000 ofzo. Maar 't duurt lang!quote:Op vrijdag 6 november 2020 06:53 schreef Kyran het volgende:
Goedemorgen!
Nog maar 22.5k in Pennsylvania en 1.7k in Georgia! The flippening!
Nick Corasaniti, in Philadelphia 51m agoquote:Op vrijdag 6 november 2020 06:58 schreef Nielsch het volgende:
Nu zeker weer tot vanavond wachten voordst er weer wat doorgegeven wordt...
Ik vreesde het al te moeten missen. Met nog 175k stemmen te gaan in Pennsylvania mag ik hopen dat het vandaag 'gedaan' is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 06:53 schreef Kyran het volgende:
Goedemorgen!
Nog maar 22.5k in Pennsylvania en 1.7k in Georgia! The flippening!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |