Kan vanavond nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:25 schreef Leonos het volgende:
@:Fugue
@:mootie
@:Leonos
@:Fylax
@:Skwish
@:Chia
@:Drizzt_DoUrden
@:ijs_beer
@:Limoentjuh
@:Scarface2004
@:pussycatdoll
@:jigggy
@:Dimachaerus
@:over_hedge
@:ESF1Gamer
@:H_T
@:Erasmus
@:BillDauterive
@:summer2bird
Vanavond potje?
Ik heb vanavond een leven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:25 schreef Leonos het volgende:
@:Fugue
@:mootie
@:Leonos
@:Fylax
@:Skwish
@:Chia
@:Drizzt_DoUrden
@:ijs_beer
@:Limoentjuh
@:Scarface2004
@:pussycatdoll
@:jigggy
@:Dimachaerus
@:over_hedge
@:ESF1Gamer
@:H_T
@:Erasmus
@:BillDauterive
@:summer2bird
Vanavond potje?
nee , ik wil je nog een paar keer neersteken en onterecht beschuldigenquote:
Leuk! kom joinen. Je moet wel discord snappen en in voice komen en het liefst even 4 euro spenderen, omdat op laptop of pc spelen veel fijner is dan mobiel.quote:
op mobiel gaat het ook best goed hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Leuk! kom joinen. Je moet wel discord snappen en in voice komen en het liefst even 4 euro spenderen, omdat op laptop of pc spelen veel fijner is dan mobiel.
Zal niet vanavond worden, net een gevangene helpen ontsnappen met de ESF-knapen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Leuk! kom joinen. Je moet wel discord snappen en in voice komen en het liefst even 4 euro spenderen, omdat op laptop of pc spelen veel fijner is dan mobiel.
quote:
ben aan het eten en ga zo ff met die kleine Fortnite doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:25 schreef Chia het volgende:
@:Enchanter schop die kinderen even hun bed in.
Add me, LeonosNL, karin speelt nuquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
ben aan het eten en ga zo ff met die kleine Fortnite doen
Daarom, dat is klaar, nu hierheen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal niet vanavond worden, net een gevangene helpen ontsnappen met de ESF-knapen.
Wil volgende keer wel van de partij zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik kom Among us , hij gaat liever met z'n vriendjes Fortnite spelen
Ja. ik zit ook aan het bierquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben dronken, mag ik dan wel meespelen?>
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |