quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:42 schreef Chia het volgende:
Misschien ben ik spontaan te dom voor discord of dood neergevallen
Schrap ook even dit uit de OPquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:51 schreef Leonos het volgende:
De @ lijst in de OP gezet, graag die voortaan gebruiken, dank.
In de praktijk wordt het niet getolereerd dat je niet voice komtquote:Je kan ook via tekstchat meedoen, dan is de kans wel aannemelijk dat iedereen over je berichten heenleest. We beloven dat we niet bijten en we vinden het vooral gezellig dat je meedoet. Rustig aan dus, autist.
Ah ja, goeie. Dat ging dinsdag ook foutquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Schrap ook even dit uit de OP
[..]
In de praktijk wordt het niet getolereerd dat je niet voice komt
Via de tekstchat kun je gewoon heel beperkt communiceren of het duurt onnodig veel langer.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, goeie. Dat ging dinsdag ook foutIemand wilde niet naar de voice chat en werd er meteen uitgestemd. Men deed ook erg lomp tegen haar.
Wil je mij er ook inzetten?quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:51 schreef Leonos het volgende:
Nouja het was beetje dubbel. We waren met 9. En iemand had al gezegd dat die zou joinen, En ook in discord zou komen. Toen we op hem aan het wachten waren joinde zij. Waardoor we dus met 10 waren dus op wie we aan het wachten waren niet meer kon joinen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, goeie. Dat ging dinsdag ook foutIemand wilde niet naar de voice chat en werd er meteen uitgestemd. Men deed ook erg lomp tegen haar.
Ja, ga er lekker over door anders.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja het was beetje dubbel. We waren met 9. En iemand had al gezegd dat die zou joinen, En ook in discord zou komen. Toen we op hem aan het wachten waren joinde zij. Waardoor we dus met 10 waren dus op wie we aan het wachten waren niet meer kon joinen.
Sorry dat ik aardig doe tegen mensenquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, ga er lekker over door anders.
Als je geen mic hebt moet je gewoon oprotten
Kan nu nog\quote:
Je moet het zonder de : doenquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:53 schreef summer2bird het volgende:
@:Fugue
@:mootie
@:Leonos
@:Fylax
@:Skwish
@:Chia
@:Drizzt_DoUrden
@:ijs_beer
@:Limoentjuh
@:Scarface2004
@:pussycatdoll
@:jigggy
@:Dimachaerus
@:over_hedge
@:ESF1Gamer
@:H_T
@:Erasmus
@:BillDauterive
@:Enchanter
Vanavond een potje?
Waarom zou je dat je zelf aandoen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:56 schreef Fugue het volgende:
Sorry ben Obama’s memoires aan het lezen
3 x raden wie er niet tussen staatquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:51 schreef Leonos het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
3 x raden wie er niet tussen staat![]()
/ontopic
@:summer2bird
Morgenavond ?
@Leonos kan er gewoon niet tegen dat ik hem elke keer (terecht) verdenkquote:Op woensdag 18 november 2020 20:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]Begint wel een mooie meme te worden
Daar zijn nog amper spellen voorquote:Op woensdag 18 november 2020 20:28 schreef over_hedge het volgende:
Ik doe morgenavond niet mee btw. Dan heb ik als het goed is mijn ps5
Idemquote:Op donderdag 19 november 2020 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, zin inIk ben er alleen wel pas rond half 9.
Die in de OP werkt nog gewoon nu, als het goed is.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
Kan iemand me de link nog een keer geven van de Discord? @:Leonos had me die ooit gedm'd, maar de link werkt niet meer. Lijkt me leuk om vanavond nog een keer mee te doen
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:42 schreef Leonos het volgende:
• Het linkje
Hier het linkje van de discord server:
https://discord.gg/vCsqydu
Ja, maar ik kan niet op het voice kanaal meedoenquote:
Hoezo niet ?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet op het voice kanaal meedoen
Het is goed gekomen!quote:
hoezo klaar?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:14 schreef Enchanter het volgende:
Mochten we klaar zijn met Among us , misschien is dit wel leuk om te doen.
Midgetgolf met 12 spelers tegelijk
Kan vanavond nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:25 schreef Leonos het volgende:
Vanavond potje?
Ik heb vanavond een leven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:25 schreef Leonos het volgende:
Vanavond potje?
nee , ik wil je nog een paar keer neersteken en onterecht beschuldigenquote:
Leuk! kom joinen. Je moet wel discord snappen en in voice komen en het liefst even 4 euro spenderen, omdat op laptop of pc spelen veel fijner is dan mobiel.quote:
op mobiel gaat het ook best goed hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Leuk! kom joinen. Je moet wel discord snappen en in voice komen en het liefst even 4 euro spenderen, omdat op laptop of pc spelen veel fijner is dan mobiel.
Zal niet vanavond worden, net een gevangene helpen ontsnappen met de ESF-knapen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Leuk! kom joinen. Je moet wel discord snappen en in voice komen en het liefst even 4 euro spenderen, omdat op laptop of pc spelen veel fijner is dan mobiel.
quote:
ben aan het eten en ga zo ff met die kleine Fortnite doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:25 schreef Chia het volgende:
@:Enchanter schop die kinderen even hun bed in.
Add me, LeonosNL, karin speelt nuquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
ben aan het eten en ga zo ff met die kleine Fortnite doen
Daarom, dat is klaar, nu hierheen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal niet vanavond worden, net een gevangene helpen ontsnappen met de ESF-knapen.
Wil volgende keer wel van de partij zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik kom Among us , hij gaat liever met z'n vriendjes Fortnite spelen
Ja. ik zit ook aan het bierquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben dronken, mag ik dan wel meespelen?>
quote:
Ik ben er vanavondquote:Op donderdag 3 december 2020 09:57 schreef Leonos het volgende:
@:Haags
@:Plompzakker
Vanavond gaat het gebeuren, vanavond gaan we los!
Wie is de grootste snitch van FOK!? (Naast Ramon)
20:30 aanwezig, VOL=VOL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |