stel stel... laat ze nou maar gewoon eens gaan tellenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Stel dat er nog 100.000 votes voor Biden uit Philly komen en nog eens zo veel uit Pittsburgh, dan kan Trump zijn koffers gaan pakken.
Je kan het ook anders bekijken. Clinton, die in aardig wat staten, nipt had verloren ging niet van de daken schreeuwen dat er vals werd gespeeld en gaf in de ochtend al toen dat zij verloren had.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, laten wij nog eens terugdenken aan 2016, enhoe de democraten met het verlies omgingen. Onbetaalbaar.
Stel dat je gewoon mensen laat posten op een forumquote:Op donderdag 5 november 2020 15:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
stel stel... laat ze nou maar gewoon eens gaan tellen
Eng hè, emotie.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, laten wij nog eens terugdenken aan 2016, enhoe de democraten met het verlies omgingen. Onbetaalbaar.
Beide weststaten worden ook blauw imoquote:Op donderdag 5 november 2020 15:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik verwacht dat Trump zowel Georgia als Pennsylvania toch gaat pakken. Dus het hangt echt af van Nevada en Arizona.
Bij allerlei stel dats kan dat, maar er zijn ook stel dats waarbij trump wint.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Stel dat er nog 100.000 votes voor Biden uit Philly komen en nog eens zo veel uit Pittsburgh, dan kan Trump zijn koffers gaan pakken.
Kan niet andersquote:Op donderdag 5 november 2020 15:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Beide weststaten worden ook blauw imo
In hun hoofd was Hitler 2.0 gekozen en ging de wereld eraan.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Arm mens, dacht dat de Satan verkozen was
Ik sluit me hier bij aanquote:Op donderdag 5 november 2020 15:53 schreef Kyran het volgende:
Ik blijf bij mijn "call" dat Biden alle overige staten behalve Alaska en North Carolina wint.
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
Nee. Jammer dat ook deze valselijke argumentatie direct doorzien is. Je moet toch echt eens met wat beter komen, want in de zandbak kom je hier misschien mee weg, maar in de grote boze mensenwereld niet natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doe je nou een beroep op de integriteit van CNN?
Niet gelezen want irrelevant want je aanname was al het gevolg van je eigen gebrekkige interpretatie.quote:Dat is juist het onrustbarende, dat de NOS ondertitelaar maar meteen het narratief van dat soort media volgt.
Als hij dat zegt, betekent dat dat hij wil dat die niet geteld worden. Want een stem per post breng je uit op het moment dat je die op de post doet. Niet op het moment dat je stem wordt verwerkt. De verwerking van de stem heeft niets te maken met het uitbrengen van de stem, maar alles met het tellen van de stemmen.quote:Ik denk dat hij doelde op stembiljetten die na het sluiten van de stembussen alsnog meegenomen zouden worden in de telling.
Die verwachting heb ik ergens ook, al zal Georgia hakken over de sloot zijn.quote:
Dat was inderdaad wel opmerkelijk om te zien. Ik snap dan ook niet zo goed waarom die mensen dan hysterisch gingen huilen. Was nu ook weer hetzelfde verhaal geweest als Trump had gewonnen. Toch een dingetje dat je voornamelijk bij linksgeoriënteerde figuren ziet. Altijd acterende op basis van emotie en zelden ratio.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
Uhu, Trump stemmen want ratio. Oké.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel opmerkelijk om te zien. Ik snap dan ook niet zo goed waarom die mensen dan hysterisch gingen huilen. Was nu ook weer hetzelfde verhaal geweest als Trump had gewonnen. Toch een dingetje dat je voornamelijk bij linksgeoriënteerde figuren ziet. Altijd acterende op basis van emotie en zelden ratio.
jaja alleen linkse mensen, vandaar dat er nu zoveel boze trump-fans bij de tellokalen staan te schreeuwen...quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel opmerkelijk om te zien. Ik snap dan ook niet zo goed waarom die mensen dan hysterisch gingen huilen. Was nu ook weer hetzelfde verhaal geweest als Trump had gewonnen. Toch een dingetje dat je voornamelijk bij linksgeoriënteerde figuren ziet. Altijd acterende op basis van emotie en zelden ratio.
Het Volkert effect.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Trump-fans zijn dan ook alleen Echte Mannen, die huilen niet, die worden alleen boos.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jaja alleen linkse mensen, vandaar dat er nu zoveel boze trump-fans bij de tellokalen staan te schreeuwen...
Ohohohohquote:
Maar is dat alles wat er nog gerapporteerd moet worden dus?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oud. Recenter:
[ twitter ]
GA lijkt - net - te gaan lukken.
Zeker als je ziet waar stemmen vandaan nog komenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oud. Recenter:
[ twitter ]
GA lijkt - net - te gaan lukken.
Linkse mensen zouden precies hetzelfde maar dan andersom zeggen. Voegt weinig toe dit soort opmerkingen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Als hij wint ga ik verhuizen!quote:Op donderdag 5 november 2020 15:59 schreef Ferdii het volgende:
Stiekem hoop ik dat Trump gaat winnen, gewoon puur om alle haat reacties te zien
Ik vraag me wel af wat voor een dwazen er op Kanye stemmen.quote:
Yep (plus nog wat geneuzel in de marge). En zullen veelal blauwe stemmen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar is dat alles wat er nog gerapporteerd moet worden dus?
Waarom zou iemand dat doen?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:00 schreef Peunage het volgende:
Zit nu Trump nu ook agressief te F5'en op Fox?
Ik ook stiekemquote:Op donderdag 5 november 2020 15:59 schreef Ferdii het volgende:
Stiekem hoop ik dat Trump gaat winnen, gewoon puur om alle haat reacties te zien
Klopt, dat zie je ook bij de gemiddelde Trumpiaanse redneck. Zij maken uitsluitend weloverwogen beslissingen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Dejannn het volgende:
Toch een dingetje dat je voornamelijk bij linksgeoriënteerde figuren ziet. Altijd acterende op basis van emotie en zelden ratio.
60k plus provisional ballots, stemmen van expats en militairen uit het buitenlandquote:Op donderdag 5 november 2020 15:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar is dat alles wat er nog gerapporteerd moet worden dus?
In welke staat deed Kanye mee?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat voor een dwazen er op Kanye stemmen.![]()
Kanye is toch Trumpfan? Dus 60.000 stemmen door de plee voor Trump
Eng hè, mensen met emoties. Je moet toch niet willen dat mensen het beste voor hun land en medemens hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Narratief is zo'n 2020 Eva Vlaardingerbroek termquote:Op donderdag 5 november 2020 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doe je nou een beroep op de integriteit van CNN? Dat is juist het onrustbarende, dat de NOS ondertitelaar maar meteen het narratief van dat soort media volgt.
[..]
Ik denk dat hij doelde op stembiljetten die na het sluiten van de stembussen alsnog meegenomen zouden worden in de telling.
[..]
Ik probeer jou niet in de maling te nemen, te makkelijk, dus ik zit niet in die wedstrijd.
Terug naar NLquote:
Zelf ben je nergens ingetrapt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Narratief is zo'n 2020 Eva Vlaardingerbroek termVind hem wel mooi, maar wordt de laatste tijd wel vaak gebruikt valt me op
CNN is gewoon het grote broertje van de NOS en de NOS is het stiefbroertje van RTL
Ik wist vóór corona al dat de democraten in staat zouden zijn om Trump nog een flinke loer te draaien.
De impeachment gefaald, de democraten volledig hun eigenwaarde verloren, maar de haatstrijd ging onverminderd door. Corona was een geschenk uit de hemel. Er werd beleid gevoerd over de rug van de dode slachtoffers waar Trump de schuld van kreeg. BLM werd een nieuwe linkse hippieclub van haatzaaiers en mensen die geweld niet verafschuwen. Er is tirannie, verdeeldheid en terrorisme als politiek middel ingezet. Angst als politiek middel. Racisme als politiek middel. De haatcampagne onverminderd. Haat, pure haat!
Iets waar je de Republikeinen nooit maar dan ook nooit in die hoedanigheid zal betrappen.
Dat de Amerikanen daar blijkbaar ingetrapt zijn, vind ik echt heel bizar.
Ik kan het echt niet bevatten.
quote:
Denk het ook:quote:Op donderdag 5 november 2020 15:53 schreef Kyran het volgende:
Ik blijf bij mijn "call" dat Biden alle overige staten behalve Alaska en North Carolina wint.
quote:Op donderdag 5 november 2020 02:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Biden gaat Arizona, Nevada, Pennsylvania en Georgia pakken en Trump alleen nog North Carolina (en Alaska). Denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |