Bijna 1 miljoen allenquote:Op donderdag 5 november 2020 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, toen was het ook al een spammende kansloze kutmongool. Zelfs in topics die hem feitelijk niets interesseren loopt hij kutposts te plaatsen.
We willen je hier niet. Ga gewoon weg. Heb je dit gelezen? Mooi, wegwezen.quote:
Je klinkt nogal triggered.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, toen was het ook al een spammende kansloze kutmongool. Zelfs in topics die hem feitelijk niets interesseren loopt hij kutposts te plaatsen.
Oh deze post gemist nu snap ik de post van @Justin_Casequote:Op donderdag 5 november 2020 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey coco vriendquote:Op donderdag 5 november 2020 13:19 schreef Coco het volgende:
[..]
We willen je hier niet. Ga gewoon weg. Heb je dit gelezen? Mooi, wegwezen.
Harriequote:
Nee. Hoewel we met de dementerende staat van Joe ook wel kunnen lachen. Hoewel hij een echte politicus is.quote:
Dat laatste hoop ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Hoewel we met de dementerende staat van Joe ook wel kunnen lachen. Hoewel hij een echte politicus is.
Hopelijk mobiliseert Trump alle redneck milities om DC & Time Square te bezetten.
Je bent zelf een hoewel.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Hoewel we met de dementerende staat van Joe ook wel kunnen lachen. Hoewel hij een echte politicus is.
Hopelijk mobiliseert Trump alle redneck milities om DC & Time Square te bezetten.
Maak je zin gewoon af, van dat laffe gedoe houden wij hier niet van.quote:
Allemaal een leugen.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:33 schreef Jimbo het volgende:
Het schijnt hier gezellig te zijn en iedereen is welkom![]()
HALLO
net als de Amerikaanse verkiezingenquote:
Dit geldt voor FEE. Zeker niet voor de VBL scquote:Op donderdag 5 november 2020 13:33 schreef Jimbo het volgende:
Het schijnt hier gezellig te zijn en iedereen is welkom![]()
HALLO
Fee is stiller dan een gemiddeld kampf rond 1944quote:Op donderdag 5 november 2020 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit geldt voor FEE. Zeker niet voor de VBL sc
Je trekt aan een dood paard maat. Laat dat kut FEE voor wat het is.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit geldt voor FEE. Zeker niet voor de VBL sc
Onlogisch uit Papendrecht die even uitlegt hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, een beste.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Dit is trouwens een prima topicnummer @:Muskusboktor57
Komt allemaal door Rutte. We mogen NIKS meer.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je trekt aan een dood paard maat. Laat dat kut FEE voor wat het is.
FEE mist een type Charell.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt allemaal door Rutte. We mogen NIKS meer.
Net als jouw webshop.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Fee is stiller dan een gemiddeld kampf rond 1944
De kut van je vriendin is pas zuur wilde ik zeggen... nja de lol is er af.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Maak je zin gewoon af, van dat laffe gedoe houden wij hier niet van.
Hij zegt ook niet zuur in die quote dus die opmerking was sowieso vrij random.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:41 schreef Charrell het volgende:
[..]
De kut van je vriendin is pas zuur wilde ik zeggen... nja de lol is er af.
Kun je dan even naar de topicpointer kijken? Dank.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:42 schreef Charrell het volgende:
Zo ben ik, ik denk altijd aan de medemens
Nee. Ik ga verder, doeiquote:Op donderdag 5 november 2020 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je dan even naar de topicpointer kijken? Dank.
Lekkerwijffie hoe is het?quote:Op donderdag 5 november 2020 13:43 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee. Ik ga verder, doei
Steek die pointer lekker in je gat.
Nadat je heel stoer doei zei moest je toch nog even een zin toevoegen?quote:Op donderdag 5 november 2020 13:43 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee. Ik ga verder, doei
Steek die pointer lekker in je gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |