inderdaadquote:Op maandag 7 december 2020 10:44 schreef Drekkoning het volgende:
[ twitter ]
Hoekstra, kom er maar in
Idd en even met Jort bellenquote:Op maandag 7 december 2020 16:30 schreef Sebbeszweet het volgende:
.....De werkelijkheid is dat Hoekstra de Fransen zal willen volgen en ook 30% zal willen kopen.
Ja jo gekkehuisquote:Op dinsdag 8 december 2020 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
De koers staat nu laag. kopen wat er te kopen valt
Dat had je dan een paar weken geleden moeten doen, inmiddels is de koers al weer verdubbeld.quote:Op dinsdag 8 december 2020 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
De koers staat nu laag. kopen wat er te kopen valt
quote:Op dinsdag 8 december 2020 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
De koers staat nu laag. kopen wat er te kopen valt
Zo lean dat het personeel daar toch al 0,0 rechten heeft, dus je kan ook niets afdwingen tegenover de steun, behalve dan betere behandeling van het personeel wat ook meer kosten met zich mee brengt. Ryanair is een slechtere werkgever dan een plantage-eigenaar uit Suriname anno 1850.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom is dat nutteloos? Feit blijft dat die budgetmaatschappijen lean georganiseerd zijn en de traditionele niet.
Nieuw kapitaalquote:'Dus aan de ene kant speelt hier de machtsvraag, aan de andere kant willen ze Hoekstra dwingen om meer geld in het bedrijf te steken.'
Rot nu eens op met dat geneuzel over Jort. Niemand wil dat horen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Eerst even aan Jort vragen of dit wel verstandig is
![]()
![]()
Als hij Ja zegt.........
NIET DOEN DUS
Laat Jort zelf eens oprotten van de tv, zolang dit misbaksel en kontenlikker van Rutte nog op tv is mag dit niet onbesproken blijvenquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:44 schreef JeMoeder het volgende:
Rot nu eens op met dat geneuzel over Jort. Niemand wil dat horen.
Maar koppel dan Wopke Hoekstra niet steeds aan Jort.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Laat Jort zelf eens oprotten van de tv, zolang dit misbaksel en kontenlikker van Rutte nog op tv is mag dit niet onbesproken blijven
Praat voor jezelf, ik vind het wel van belangquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Rot nu eens op met dat geneuzel over Jort. Niemand wil dat horen.
Jort is toch ook een goede vriend van Rutte. En Jort had een grote mond over KLM. Hij zit in dat kliekje, dus logisch dat hij ook steeds genoemd wordtquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar koppel dan Wopke Hoekstra niet steeds aan Jort.
Een interessante post.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fransen azen op veel meer controle
De Franse staat wil 30 procent van de aandelen van AirFrance-KLM, schrijft de Telegraaf naar aanleiding van berichten in Franse media. De Fransen willen weer meer controle op de Frans-Nederlandse luchtvaartmaatschappij, maar financiële spelregels lijken de Fransen in de weg te weg zitten.
De Nederlandse wens om meer invloed te krijgen stuitte veel Fransen vanaf het begin al tegen de borst, zegt Yteke de Jong, luchtvaartdeskundige van de Telegraaf. En nu de coronacrisis zo hard heeft toegeslagen, is het moment voor Frankrijk aangebroken om 'de Nederlanders te loodsen', melden bronnen in de Franse media. 'De Nederlandse invloed vertraagt alleen maar; ze kunnen onze plannen zo niet snel genoeg uitvoeren.'
Op zich klopt het dat KLM en de Nederlandse staat minder voortvarend te werk gaan dan de Franse tak, zegt De Jong. Daarom klonk de afgelopen weken al het nodige Franse tromgeroffel, om bij minister Wopke Hoekstra los te weken wat hij nou precies van plan is met het bedrijf en 'zijn' belang.
[..]
Nieuw kapitaal
Als er de afgelopen weken één ding is gebleken is het wel dat Hoekstra voet bij stuk lijkt te houden. Maar met een dreigend faillissement en het eind van het boekjaar voor de boeg begint in Frankrijk de spanning op te lopen. 'Ze willen eigenlijk de zekerheid van nieuw kapitaal, zodat ze dat aan het eind van het jaar kunnen inboeken. En als Frankrijk naar die 30 procent gaat, krijgt het het alleen voor het zeggen: dan moet je volgens de regels een compleet bod op de onderneming uitbrengen.'
Hoekstra moet zich vandaag tegenover de Tweede Kamer verantwoorden over de plannen met Air France-KLM. Vooralsnog is het uitgangspunt dat Hoekstra én het parlement alleen KLM willen steunen. 'Willen ze überhaupt nog participeren in een Frans bedrijf? KLM is wel degelijk van grote waarde voor het bedrijf, maar Air France-topman Ben Smith wil dat de Nederlandse tak zich meer richt op vakantievluchten. Het is heel erg lastig om hier uit te komen.'
https://www.bnr.nl/nieuws(...)trole-air-france-klm
Nou Wopke kom er maar weer in met je overdosis prietpraat en je eindeloze stroom geld![]()
![]()
Je eigen ongelijk toegeven is veel moeilijker dan geld van anderen er in pompen
Volgens mij verschillend die regels per land.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een interessante post.
Maar waarom moet je met 30% van de aandelen dan ook een totaalbod op de onderneming doen?
En met welk percentage aandelenbezit hoef je dat niet te doen?
Ik weet van vroeger dat Ahold een belang had van meer dan 60% in C-1000, maar de resterende aandelen bleven gewoon nog jarenlang verhandelbaar op de beurs, zonder dat Ahold ze hoefde over te nemen.
Biedingsplichtquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:55 schreef Idisrom het volgende:
Een interessante post.
Maar waarom moet je met 30% van de aandelen dan ook een totaalbod op de onderneming doen?
En met welk percentage aandelenbezit hoef je dat niet te doen?
ik hoef niet persee rechtstreeks naar Vancouver of las Vegas toe keertje overstappen in New York dat is niet zo erg hequote:Op zondag 22 november 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is/was natuurlijk wel geweldig dat je vanuit Amsterdam vrijwel overal rechtstreeks heen kan, als je dan toch beperken wil zou ik het meer in die ontelbare korte vliegbewegingen per dag zoeken, bijvoorbeeld dat je iedere 10 minuten naar Londen heen er weer kan, dat kan wel minder met grotere vliegtuigen.
De grens is 30%quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:55 schreef Idisrom het volgende:
Een interessante post.
Maar waarom moet je met 30% van de aandelen dan ook een totaalbod op de onderneming doen?
En met welk percentage aandelenbezit hoef je dat niet te doen?
Idd alleen snapt wopke dat nog niet en blijft dus geld erin pompen zonder grenzenquote:Op woensdag 9 december 2020 06:38 schreef Idisrom het volgende:
Het is nu inmiddels wel duidelijk, dat de Fransen de hubfunctie van Charles de Gaulle willen vergroten ten koste van Schiphol.
Denk dat Wopke best wel wat dingen snapt hoor maar het is altijd link als een staat en dit geval zelfs staten zich met een bedrijf gaan bemoeien.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd alleen snapt wopke dat nog niet en blijft dus geld erin pompen zonder grenzen![]()
En Rutte en zijn zijn schandknaap Jort maar roeptoeteren dat het zo belangrijk is en Wopke geniale dingen doet
Om te
juist twee HUB locatie met een vliegmaatschappij onderneming is idioot , dus de hubfunctie van KLM is wegquote:Op woensdag 9 december 2020 06:38 schreef Idisrom het volgende:
Het is nu inmiddels wel duidelijk, dat de Fransen de hubfunctie van Charles de Gaulle willen vergroten ten koste van Schiphol.
En de cash cow van de Fransen waar een idioot maar doelloos geld in blijft pompenquote:Op woensdag 9 december 2020 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
KLM is nog slechte een busonderneming in de lucht en 100 % eigendom van Frankrijk
Wie twittert hem even, want zijn mening is best wel belangrijk in dezequote:
Nou dat zal toch niet meer gebeuren, de horeca die heeft de centen veeeeel harder nodig dan Frankrijkquote:Op woensdag 9 december 2020 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En de cash cow van de Fransen waar een idioot maar doelloos geld in blijft pompen![]()
Zijn naam is Wopke
Dat gaat zeker wel gebeuren wantquote:Op woensdag 9 december 2020 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
Nou dat zal toch niet meer gebeuren, de horeca die heeft de centen veeeeel harder nodig dan Frankrijk
Je vergeet Jort te benoemenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat gaat zeker wel gebeuren want
Het is toch Wopke zijn geld niet
Wopke is na de verkiezingen toch weg
Hij moet zijn geniale aankoop van 14% belang verdedigen
En het belang voor Nederland is te groot en bla bla
Wopke is een falende bestuurder die ons miljarden kost en ons met de shit laat zitten![]()
Om tezo een lul
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stelling: Nederland moet KLM loslaten
Doe mee aan de Stelling van de Dag (tot 15.30 uur). Iedere werkdag kunt u via onze website meedoen aan De Telegraaf-lezersenquête. Deze stelling gaat over actuele onderwerpen die in de samenleving spelen. De uitslag vindt u een dag later op de Wat U Zegt-pagina in De Telegraaf en uiteraard op www.wuz.nl.
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-moet-klm-loslaten
verrast me toch welquote:Op donderdag 10 december 2020 07:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)splitsen-en-behouden
Ach, als we alles enkel op gezond verstand doen, dan blijft er niet veel over van leuke dingenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja zal meer emotie en chauvinisme zijn dan gezond verstand
Zeker waar! Maar ik weet niet of KLM onder leuke dingen valtquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ach, als we alles enkel op gezond verstand doen, dan blijft er niet veel over van leuke dingen
Dat mag een ieder voor zichzelf bepalen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Zeker waar! Maar ik weet niet of KLM onder leuke dingen valt
Frankrijk en Nederland in gesprek over herkapitalisatie Air France-KLMquote:Op woensdag 9 december 2020 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
...Nou dat zal toch niet meer gebeuren, de horeca die heeft de centen veeeeel harder nodig dan Frankrijk
https://www.luchtvaartnie(...)satie-air-france-klmquote:Er is echter meer steun nodig. Nog meer leningen hebben geen zin, want Air France-KLM bevindt zich al diep in de schulden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |