Nee, volgens haar ook moslims niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef matthijst het volgende:
Ze wil eigenlijk zeggen dat je die profeet niet mag beledigen.
Volgens @ikweethetookniet heeft Eva aldoor last van uitslag en rode vlekken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja die was wel goed eng he?
Arme Eva, die stopt er na vanavond weer mee en dan heeft ze nog geen uitslag...
Geen alcohol na 20:00.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:42 schreef dezomervoorbij het volgende:
Eva drinkt al een aantal uitzendingen geen bier meer. Is ze weer zwanger ofzo?
Advocaat + Hoofddoekje... Kan niet! Je staat als verdachte met zo'n advocaat meteen op achterstand.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:52 schreef Gehrman het volgende:
Ik voel me als man beledigd door dat hoofddoekje.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:38 schreef Sodemieters het volgende:
Volgens @:ikweethetookniet heeft Eva aldoor last van uitslag en rode vlekken.
ze laat ook tiet zien misschien is ze bronstigquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:42 schreef dezomervoorbij het volgende:
Eva drinkt al een aantal uitzendingen geen bier meer. Is ze weer zwanger ofzo?
De pro-Trumpers zijn denk ik zeldzaam.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:43 schreef Szura het volgende:
Flikker nou eens een kuteind op met die Eerdmans
Ach wel goed voor balans aan tafel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef matthijst het volgende:
Eerdmans is wel een hele erge Trump groupie
Dit dus, anders wordt het weer een grote circle jerk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach wel goed voor balans aan tafel.
Bij M mag die niet aanschuiven.
Het is niet makkelijk om je ongelijk toe te geven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:15 schreef matthijst het volgende:
Dat wel, maar bedoel zelfs nú kost het 'm nog moeite om toe te geven dat Trumpie niet spoort.
Hahaha nee.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:28 schreef Gehrman het volgende:
Gaan die Antifa imbecielen nu stoppen met steden afbreken?
Wordt te weinig aan verdient..quote:Op maandag 4 januari 2021 22:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja de directeur van Pfizer gaat een beetje zijn eigen vaccin afkeuren
Gaat gvd de UK aanvallen.. voor welke redenquote:Op maandag 4 januari 2021 22:40 schreef Confetti het volgende:
Wat een debiel die Kuipers. Totaal uitgeluld.
Begint ie over het dodental als het om de vaccinatiestrategie gaat.
Je helpt niemand ermee door dit te melden. Het is ook in jouw belang dat zoveel mogelijk mensen het wel doenquote:Op maandag 4 januari 2021 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij mij komt er geen vaccin in mijn gezonde lijf!
Daar heb je een goed punt!quote:Op maandag 4 januari 2021 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je helpt niemand ermee door dit te melden. Het is ook in jouw belang dat zoveel mogelijk mensen het wel doen
Je eet ook geen frikandellen dus?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij mij komt er geen vaccin in mijn gezonde lijf!
Wist je dat hij ook een Nederlander is?quote:
Ja, heb wel een soort docu van hem gezien. Over zijn ziekte,etc..quote:Op maandag 4 januari 2021 22:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wist je dat hij ook een Nederlander is?
Oh wist niet dat hij ziek was, wel dat hij op een auto vrij eiland ten westen van LA woontquote:Op maandag 4 januari 2021 22:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ja, heb wel een soort docu van hem gezien. Over zijn ziekte,etc..
Nou ja ziekte, over het abnormaal groeien van zijn lichaam.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:00 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh wist niet dat hij ziek was, wel dat hij op een auto vrij eiland ten westen van LA woont
Die neus is niet veranderd hoor...quote:Op maandag 4 januari 2021 23:18 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ze moet in iedergeval niets meer aan die neus laten doen. Dan valt ie eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |