SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Gelukkig welquote:Op woensdag 4 november 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
Er is altijd een show in het verschiet.
Jullie bedankt voor het luisteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Elf. Tot de volgende show, die ik hopelijk wel kan luisteren.
Goedemorgen.quote:
Zal toch wel?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik hoop dat je dag vandaag beter gaat dan gisteren.
Dat is een goede zaak.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal toch wel?
Ik heb in ieder geval niet wakker gelegen, dus dat scheelt.
Verstandig.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:08 schreef Diaan73 het volgende:
Vannacht een beetje onrustig geslapen doordat ik verkouden ben en een droge keel had en daardoor aan het hoesten. Ik heb voor de zekerheid maar even een afspraak gemaakt voor een corona test vanmiddag.
Yeps. Maar dat deed ik eigenlijk al.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Verstandig.
En vandaag tot die tijd thuisblijven?
Ik denk dat het cafetaria wordt dan vandaag.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
Diaan & livelink; jullie hebben geluk.
Het is vandaag: Men make dinner day!
https://nationaldaycalend(...)hursday-in-november/
Zeg jij nou dat peaceman niet kan koken?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het cafetaria wordt dan vandaag.
Je hebt geen Krona, zeg die test maar af.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat voldoet niet aan de regelsquote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het cafetaria wordt dan denk ik. Hij is niet zo van het koken. Wij beiden niet trouwens. We zien het meer als een noodzakelijke bezigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat peaceman niet kan koken?
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt geen Krona, zeg die test maar af.
Je smaak is nog steeds hetzelfde...
Goedemorgen!
Dat is hier ook altijd de oplossingquote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |