SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Gelukkig welquote:Op woensdag 4 november 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
Er is altijd een show in het verschiet.
Jullie bedankt voor het luisteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Elf. Tot de volgende show, die ik hopelijk wel kan luisteren.
Goedemorgen.quote:
Zal toch wel?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik hoop dat je dag vandaag beter gaat dan gisteren.
Dat is een goede zaak.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal toch wel?
Ik heb in ieder geval niet wakker gelegen, dus dat scheelt.
Verstandig.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:08 schreef Diaan73 het volgende:
Vannacht een beetje onrustig geslapen doordat ik verkouden ben en een droge keel had en daardoor aan het hoesten. Ik heb voor de zekerheid maar even een afspraak gemaakt voor een corona test vanmiddag.
Yeps. Maar dat deed ik eigenlijk al.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Verstandig.
En vandaag tot die tijd thuisblijven?
Ik denk dat het cafetaria wordt dan vandaag.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
Diaan & livelink; jullie hebben geluk.
Het is vandaag: Men make dinner day!
https://nationaldaycalend(...)hursday-in-november/
Zeg jij nou dat peaceman niet kan koken?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het cafetaria wordt dan vandaag.
Je hebt geen Krona, zeg die test maar af.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat voldoet niet aan de regelsquote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het cafetaria wordt dan denk ik. Hij is niet zo van het koken. Wij beiden niet trouwens. We zien het meer als een noodzakelijke bezigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat peaceman niet kan koken?
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt geen Krona, zeg die test maar af.
Je smaak is nog steeds hetzelfde...
Goedemorgen!
Dat is hier ook altijd de oplossingquote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom zie jij appjes die om 00.45 binnenkomen?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:32 schreef just me het volgende:
godemorgen
![]()
Een of andere idioot binnen Concordia heeft vannacht via de Concordia app een bericht verstuurd over wat wel en niet mag binnen het golfen.
ik werd zo boos dat dat op om 0.45 verstuurd was dat ik daarna niet meer in slaap kon komen, wie heb ik daar nu mee, mezelf natuurlijk![]()
Er stond o.a. in: Geef niemand meer een hand. Ook geen zoen of een knuffel. Nou dat bepaal ik zelf wel, dat gaan zij niet voor mij bepalen.
ik hoorde 'm binnenkomenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom zie jij appjes die om 00.45 binnenkomen?
Ik begrijp je wel hoor. Ik heb ook wel eens de zenuwen dat ik 's nachts niet bereikbaar ben als ik mijn telefoon niet meeneem. Toch neem ik hem niet mee. Ik word er te onrustig van.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoorde 'm binnenkomenJa, ik kan m'n telefoon uitzetten maar dat doe ik liever niet.
Ik verwacht toch niet dat er vanuit Concordia zo laat een bericht gestuurd gaat worden.
Het is geen gewone app dus ik moet nog uitzoeken hoe ik die stil kan krijgen maar het is, in mijn beleving, niet netjes om zo laat iets te versturen dat ook tot de volgende dag kan wachten
als ik geen telefoon mee naar boven ben ik niet bereikbaar en voor mijn kinderen wil ik wel bereikbaar zijn. Ik wil zelf ook kunnen bellen als ik hulp nodig heb...quote:Op donderdag 5 november 2020 12:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor. Ik heb ook wel eens de zenuwen dat ik 's nachts niet bereikbaar ben als ik mijn telefoon niet meeneem. Toch neem ik hem niet mee. Ik word er te onrustig van.
In geval van nood kan ze altijd haar vader nog bellen toch ?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:18 schreef livelink het volgende:
Zo kwam ik er vanochtend om 07.00 achter dat mijn dochter om 23.15 nog een paar keer gebeld had. En op het moment dat ik het zag belde ze weer. Maar dat was omdat ze gestressed was voor school en behoefte had aan een peptalk. Dan ben ik toch wel blij dat ik gisterenavond mijn telefoon niet mee had genomen en dat ze me dus niet wakker had gebeld.
Bij ons is het het merendeel van de week 'Men make dinner day', dus dat is voor ons geen issue.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
Diaan & livelink; jullie hebben geluk.
Het is vandaag: Men make dinner day!
https://nationaldaycalend(...)hursday-in-november/
Ja, inderdaad. Die is wel vergroeid aan zijn telefoon. Dus dat maakt het voor mij ook wel een makkelijkere beslissing. Maar hij heeft zijn apps wel op stil moeten zetten van mij, want ik wil niet door zijn telefoon dan 's nachts wakker worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
als ik geen telefoon mee naar boven ben ik niet bereikbaar en voor mijn kinderen wil ik wel bereikbaar zijn. Ik wil zelf ook kunnen bellen als ik hulp nodig heb...
[..]
In geval van nood kan ze altijd haar vader nog bellen toch ?
gelijk heb jequote:Op donderdag 5 november 2020 12:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die is wel vergroeid aan zijn telefoon. Dus dat maakt het voor mij ook wel een makkelijkere beslissing. Maar hij heeft zijn apps wel op stil moeten zetten van mij, want ik wil niet door zijn telefoon dan 's nachts wakker worden.
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:32 schreef livelink het volgende:
Laatst heeft ze ons trouwens 's nachts gebeld omdat ze om 02.30 voor de deur stond zonder sleutel. En wij wisten helemaal niet eens dat ze niet meer in Utrecht was. Maar zowel mijn man en ik hadden de telefoon en deurbel niet gehoord![]()
Uiteindelijk heeft mijn zoon haar gehoord en braaf de deur open gedaan.
Dus nu weten we ook dat mijn zoon 's nachts zonder problemen de deur open doet als er gebeld wordt
Ach ja, dat ze die niet had was eigenlijk mijn schuld. Mijn fiets was kapot en ik had haar gevraagd om de sleutels van haar fiets bij ons achter te laten. We hadden ons beiden niet gerealiseerd dat daar ook de huissleutel aan vast zat. Inmiddels is dat dus opgelost. Je moet dit soort zaken gewoon met humor bekijken.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende keer neemt ze maar wel een sleutel mee, dan hoeft ze ook niet drie minuten buiten te wachten
Wel showen als hij af is he?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
gelijk heb je
ik ga me op mijn nieuwe project storten, een jurkje voor de kabouter
Wat heb je geantwoord? "Als je nog even zo doorgaat, bezorg ik jou een handicap" ?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:32 schreef just me het volgende:
godemorgen
![]()
Een of andere idioot binnen Concordia heeft vannacht via de Concordia app een bericht verstuurd over wat wel en niet mag binnen het golfen.
ik werd zo boos dat dat op om 0.45 verstuurd was dat ik daarna niet meer in slaap kon komen, wie heb ik daar nu mee, mezelf natuurlijk![]()
Er stond o.a. in: Geef niemand meer een hand. Ook geen zoen of een knuffel. Nou dat bepaal ik zelf wel, dat gaan zij niet voor mij bepalen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat heb je geantwoord? "Als je nog even zo doorgaat, bezorg ik jou een handicap" ?
Nou dan lig je al alleen in je bed en dan zeggen "ze" ook nog dat je niet mag knuffelenquote:Op donderdag 5 november 2020 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar schandalig inderdaad om zo laat nog een berichtje te sturen, en vooral niet met zo iets.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan lig je al alleen in je bed en dan zeggen "ze" ook nog dat je niet mag knuffelen![]()
maar goed, het geluid is ondertussen uit !
Ik heb iemand op afstand om hulp gevraagd, ik kwam er zelf niet uit. Maar nu is het geluktquote:
Dat is de spirit, op afstandquote:Op donderdag 5 november 2020 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb iemand op afstand om hulp gevraagd, ik kwam er zelf niet uit. Maar nu is het gelukt
Hier een virtuele knuffel. Is wel niet hetzelfde, maar tochquote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan lig je al alleen in je bed en dan zeggen "ze" ook nog dat je niet mag knuffelen![]()
maar goed, het geluid is ondertussen uit !
Cute, ik pik 'm even van je...quote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier een virtuele knuffel. Is wel niet hetzelfde, maar toch![]()
[ afbeelding ]
Lief 😍quote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier een virtuele knuffel. Is wel niet hetzelfde, maar toch![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |