SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Gelukkig welquote:Op woensdag 4 november 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
Er is altijd een show in het verschiet.
Jullie bedankt voor het luisteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Elf. Tot de volgende show, die ik hopelijk wel kan luisteren.
Goedemorgen.quote:
Zal toch wel?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik hoop dat je dag vandaag beter gaat dan gisteren.
Dat is een goede zaak.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal toch wel?
Ik heb in ieder geval niet wakker gelegen, dus dat scheelt.
Verstandig.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:08 schreef Diaan73 het volgende:
Vannacht een beetje onrustig geslapen doordat ik verkouden ben en een droge keel had en daardoor aan het hoesten. Ik heb voor de zekerheid maar even een afspraak gemaakt voor een corona test vanmiddag.
Yeps. Maar dat deed ik eigenlijk al.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Verstandig.
En vandaag tot die tijd thuisblijven?
Ik denk dat het cafetaria wordt dan vandaag.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
Diaan & livelink; jullie hebben geluk.
Het is vandaag: Men make dinner day!
https://nationaldaycalend(...)hursday-in-november/
Zeg jij nou dat peaceman niet kan koken?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het cafetaria wordt dan vandaag.
Je hebt geen Krona, zeg die test maar af.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat voldoet niet aan de regelsquote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het cafetaria wordt dan denk ik. Hij is niet zo van het koken. Wij beiden niet trouwens. We zien het meer als een noodzakelijke bezigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat peaceman niet kan koken?
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt geen Krona, zeg die test maar af.
Je smaak is nog steeds hetzelfde...
Goedemorgen!
Dat is hier ook altijd de oplossingquote:Op donderdag 5 november 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom zie jij appjes die om 00.45 binnenkomen?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:32 schreef just me het volgende:
godemorgen
![]()
Een of andere idioot binnen Concordia heeft vannacht via de Concordia app een bericht verstuurd over wat wel en niet mag binnen het golfen.
ik werd zo boos dat dat op om 0.45 verstuurd was dat ik daarna niet meer in slaap kon komen, wie heb ik daar nu mee, mezelf natuurlijk![]()
Er stond o.a. in: Geef niemand meer een hand. Ook geen zoen of een knuffel. Nou dat bepaal ik zelf wel, dat gaan zij niet voor mij bepalen.
ik hoorde 'm binnenkomenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom zie jij appjes die om 00.45 binnenkomen?
Ik begrijp je wel hoor. Ik heb ook wel eens de zenuwen dat ik 's nachts niet bereikbaar ben als ik mijn telefoon niet meeneem. Toch neem ik hem niet mee. Ik word er te onrustig van.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoorde 'm binnenkomenJa, ik kan m'n telefoon uitzetten maar dat doe ik liever niet.
Ik verwacht toch niet dat er vanuit Concordia zo laat een bericht gestuurd gaat worden.
Het is geen gewone app dus ik moet nog uitzoeken hoe ik die stil kan krijgen maar het is, in mijn beleving, niet netjes om zo laat iets te versturen dat ook tot de volgende dag kan wachten
als ik geen telefoon mee naar boven ben ik niet bereikbaar en voor mijn kinderen wil ik wel bereikbaar zijn. Ik wil zelf ook kunnen bellen als ik hulp nodig heb...quote:Op donderdag 5 november 2020 12:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor. Ik heb ook wel eens de zenuwen dat ik 's nachts niet bereikbaar ben als ik mijn telefoon niet meeneem. Toch neem ik hem niet mee. Ik word er te onrustig van.
In geval van nood kan ze altijd haar vader nog bellen toch ?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:18 schreef livelink het volgende:
Zo kwam ik er vanochtend om 07.00 achter dat mijn dochter om 23.15 nog een paar keer gebeld had. En op het moment dat ik het zag belde ze weer. Maar dat was omdat ze gestressed was voor school en behoefte had aan een peptalk. Dan ben ik toch wel blij dat ik gisterenavond mijn telefoon niet mee had genomen en dat ze me dus niet wakker had gebeld.
Bij ons is het het merendeel van de week 'Men make dinner day', dus dat is voor ons geen issue.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
Diaan & livelink; jullie hebben geluk.
Het is vandaag: Men make dinner day!
https://nationaldaycalend(...)hursday-in-november/
Ja, inderdaad. Die is wel vergroeid aan zijn telefoon. Dus dat maakt het voor mij ook wel een makkelijkere beslissing. Maar hij heeft zijn apps wel op stil moeten zetten van mij, want ik wil niet door zijn telefoon dan 's nachts wakker worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
als ik geen telefoon mee naar boven ben ik niet bereikbaar en voor mijn kinderen wil ik wel bereikbaar zijn. Ik wil zelf ook kunnen bellen als ik hulp nodig heb...
[..]
In geval van nood kan ze altijd haar vader nog bellen toch ?
gelijk heb jequote:Op donderdag 5 november 2020 12:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die is wel vergroeid aan zijn telefoon. Dus dat maakt het voor mij ook wel een makkelijkere beslissing. Maar hij heeft zijn apps wel op stil moeten zetten van mij, want ik wil niet door zijn telefoon dan 's nachts wakker worden.
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:32 schreef livelink het volgende:
Laatst heeft ze ons trouwens 's nachts gebeld omdat ze om 02.30 voor de deur stond zonder sleutel. En wij wisten helemaal niet eens dat ze niet meer in Utrecht was. Maar zowel mijn man en ik hadden de telefoon en deurbel niet gehoord![]()
Uiteindelijk heeft mijn zoon haar gehoord en braaf de deur open gedaan.
Dus nu weten we ook dat mijn zoon 's nachts zonder problemen de deur open doet als er gebeld wordt
Ach ja, dat ze die niet had was eigenlijk mijn schuld. Mijn fiets was kapot en ik had haar gevraagd om de sleutels van haar fiets bij ons achter te laten. We hadden ons beiden niet gerealiseerd dat daar ook de huissleutel aan vast zat. Inmiddels is dat dus opgelost. Je moet dit soort zaken gewoon met humor bekijken.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende keer neemt ze maar wel een sleutel mee, dan hoeft ze ook niet drie minuten buiten te wachten
Wel showen als hij af is he?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
gelijk heb je
ik ga me op mijn nieuwe project storten, een jurkje voor de kabouter
Wat heb je geantwoord? "Als je nog even zo doorgaat, bezorg ik jou een handicap" ?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:32 schreef just me het volgende:
godemorgen
![]()
Een of andere idioot binnen Concordia heeft vannacht via de Concordia app een bericht verstuurd over wat wel en niet mag binnen het golfen.
ik werd zo boos dat dat op om 0.45 verstuurd was dat ik daarna niet meer in slaap kon komen, wie heb ik daar nu mee, mezelf natuurlijk![]()
Er stond o.a. in: Geef niemand meer een hand. Ook geen zoen of een knuffel. Nou dat bepaal ik zelf wel, dat gaan zij niet voor mij bepalen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat heb je geantwoord? "Als je nog even zo doorgaat, bezorg ik jou een handicap" ?
Nou dan lig je al alleen in je bed en dan zeggen "ze" ook nog dat je niet mag knuffelenquote:Op donderdag 5 november 2020 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar schandalig inderdaad om zo laat nog een berichtje te sturen, en vooral niet met zo iets.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan lig je al alleen in je bed en dan zeggen "ze" ook nog dat je niet mag knuffelen![]()
maar goed, het geluid is ondertussen uit !
Ik heb iemand op afstand om hulp gevraagd, ik kwam er zelf niet uit. Maar nu is het geluktquote:
Dat is de spirit, op afstandquote:Op donderdag 5 november 2020 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb iemand op afstand om hulp gevraagd, ik kwam er zelf niet uit. Maar nu is het gelukt
Hier een virtuele knuffel. Is wel niet hetzelfde, maar tochquote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan lig je al alleen in je bed en dan zeggen "ze" ook nog dat je niet mag knuffelen![]()
maar goed, het geluid is ondertussen uit !
Cute, ik pik 'm even van je...quote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier een virtuele knuffel. Is wel niet hetzelfde, maar toch![]()
[ afbeelding ]
Lief 😍quote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier een virtuele knuffel. Is wel niet hetzelfde, maar toch![]()
[ afbeelding ]
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Muziek uit de reclame
Welkom.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ik kijk in principe geen reclame meer, dus ik weet waarschijnlijk helemaal niets meer qua gerelateerde songs...
Ik heb er een andere naam bij staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Dit is Letty Koster qua zang.
Iets van koffie of zo?
Letty de Jong, heb het al aangepast...quote:Op donderdag 5 november 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er een andere naam bij staan.
Hint is supermarkt.
Ik heb er Daniëlle Licari bij staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Letty de Jong, heb het al aangepast...
Mag ik straks wel uitvoerende en titel?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er een andere naam bij staan.
Hint is supermarkt.
Dan is het een cover door haar...quote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er Daniëlle Licari bij staan.
Daniëlle Licari - Concerto pour une voixquote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag ik straks wel uitvoerende en titel?
Jawel joh.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen Letty stierf, bestond Jumbo nog niet eens...
Thanksquote:Op donderdag 5 november 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Daniëlle Licari - Concerto pour une voix
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag ik straks wel uitvoerende en titel?
quote:
Heette het toen al Jumbo?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel joh.
Ik heb er nog gewerkt in 1994.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heette het toen al Jumbo?
Ik ken Jumbo nog niet zo lang, hier zitten ze nog niet zo heel lang.
Bij ons in de buurt helemaal niet zelfs...
reclame voor een rustgevend middelquote:Op donderdag 5 november 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan kloppen. Waren toen ook alleen nog maar kleine winkels in Brabant volgens mij.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:23 schreef Symphonic het volgende:
You’re the one that I want, maar dan anders
niet jouw smaak ?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zo boring als deze uitvoering van de song...
Kan dat jij dat zo ervaart, ik heb hem nietquote:
Een gevleugelde kreet als iemand weer eens commentaar had op de achtergelaten toilet luchten:quote:Op donderdag 5 november 2020 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Kan dat jij dat zo ervaart, ik heb hem niet
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een gevleugelde kreet als iemand weer eens commentaar had op de achtergelaten toilet luchten:
'Nee, jij kakt Channel No. 5...'...
Lacoste ?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
Hint: vooral bekend van de poloshirts.
Ralph Lauren Polo?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
Hint: vooral bekend van de poloshirts.
hé dat is n echte, en geen namaakquote:
Zie jij het verschil?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
hé dat is n echte, en geen namaak
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schoot een beetje uit met de rum in de warme chocomel
nee joh, mijn broer nam wel eens van die nepperts mee, lekker belangrijk, als ze maar goed zittenquote:
Oh dat is dan wel erg lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schoot een beetje uit met de rum in de warme chocomel
dan denk ik aan een zonnebrilquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Even ingelogd tot het eten.
Welkom.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
Cambodjaanse roerbakgroente, aardappels en vlees.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:40 schreef just me het volgende:
[..]en wat komt er op tafel te staan ?
Midnight snack.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Cambodjaanse roerbakgroente, aardappels en vlees.
Dat is een eind vliegen om even wat groenten te halen.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Cambodjaanse roerbakgroente, aardappels en vlees.
Flying to Cambodia.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een eind vliegen om even wat groenten te halen.
Cambodja was nog een van de plekken waar ik naartoe mocht.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een eind vliegen om even wat groenten te halen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Cambodja was nog een van de plekken waar ik naartoe mocht.
Zijn zij inmiddels niet failliet? Of zijn ze met hun zoveelste doorstart bezig?quote:
Weer een doorstart.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn zij inmiddels niet failliet? Of zijn ze met hun zoveelste doorstart bezig?
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Reclame is slaapverwekkend, net 20 minuten weggedommeld...
Succes.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
En ik haak al weer af. Even mijn zoon helpen met biologie.
Axe dan maarquote:
Dat is deo voor pubersquote:
Het is Caroline Polachek.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als die Indiaan namens NL op het Eurovisie Song Festival, Franka...
Crocs...quote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
Hint: Italiaanse schoenen met ventilatie.
dan ga ik maar even koffie pakkenquote:
Snel.... het is bijna 21.00 uur.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga ik maar even koffie pakken
Ik ben gelukkig geen nostradamusquote:
Ford Transitquote:
Ik doe mijn bestquote:
heb ik nog nooit gehoordquote:
Nooit gehoord van KPNquote:
quote:
quote:
Goedemorgen dames, heer.quote:
Hier ook alles ok.quote:
Kijk dat is altijd goedquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier ook alles ok.
Nog iets meer dan 2 uur werken, en dan weekend.
Oh jeequote:Op vrijdag 6 november 2020 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Sta ik net bij de Aldi in een rek wat te bekijken, komt er een bejaarde naast me staan om me te vertellen dat ik een mondkapje op moet. Dus ik antwoord dat ze beter uit mijn buurt kan blijven en dat ik helemaal geen mondkapje op moet. Vervolgens gaat ze serieus op zoek naar een medewerker om die te gebieden dat hij mij uit de winkel moet verwijderen.
Arme miniquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jeehet is toch een verzoek om een mondkapje op te doen ?
Ik doe het overigens wel als ik 'n winkel instap![]()
mini kabouter ligt in het ziekenhuis, moet geopereerd worden aan een liesbreukje. Na de operatie 'n nachtje ter observatie blijven. Wel zielig
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jeehet is toch een verzoek om een mondkapje op te doen ?
Ik doe het overigens wel als ik 'n winkel instap![]()
mini kabouter ligt in het ziekenhuis, moet geopereerd worden aan een liesbreukje. Na de operatie 'n nachtje ter observatie blijven. Wel zielig
Nee hè.. maar hij zal het eerder vergeten dan zijn ouders denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet leuk om te horen. Vooral niet als ze zo jong zijn.
Dat is waarschijnlijk wel zo. Die weet er al snel niets meer van.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:27 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hè.. maar hij zal het eerder vergeten dan zijn ouders denk ik.
er kwam een foto net, ligt hij met een infuusje en een slangetje in zijn neus... arm klein mannetjequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel zo. Die weet er al snel niets meer van.
Wel fijn dat Junior er in het ziekenhuis dichtbij kan blijven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:48 schreef just me het volgende:
[..]
er kwam een foto net, ligt hij met een infuusje en een slangetje in zijn neus... arm klein mannetje![]()
gelukkig is de andere kabouter op de opvang en kan hij daar lekker spelen![]()
Eind van de dag komt mijn schoondochter weer naar huis voor Bram en Junior blijft in het ziekenhuis slapen bij de mini kabouter. Gelukkig kunnen ze in het weekend bijtanken.
Ik probeer maar zo te denken dat het "fijn" is dat ze het ontdekt hebben en hij is in goede handen in het ziekenhuis. Maar... ik zal blij zijn als ik te horen krijg dat alles goed gegaan isquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel fijn dat Junior er in het ziekenhuis dichtbij kan blijven.
Kan me voorstellen dat het een zielig gezicht is zo met dat slangetje en zo.
Dat snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer maar zo te denken dat het "fijn" is dat ze het ontdekt hebben en hij is in goede handen in het ziekenhuis. Maar... ik zal blij zijn als ik te horen krijg dat alles goed gegaan is
Ik ga wel poetsen hier, dan gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal.![]()
Veel succes, just me.
Dan ook succes met poetsen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga wel poetsen hier, dan gaat de tijd snel
Heb thee met restant whisky van gisteren, daar past wel een plak van deze cake bij...quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:09 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag luchtige appelcake:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
We hebben voor morgen fietsen gehuurd op de Veluwe, even door de bladeren raggen daar...quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt lekker weer de laatste dagen, ik maak elke dag een kort wandelingetje en de was hangt ook buiten. Eens kijken of ik Symph morgen van de bank gesleept krijg
De allernieuwste kabouter of...?quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef just me het volgende:
operatie van de mini kabouter is geslaagd
![]()
als hij goed drinkt en plast mag hij morgen weer naar huis
ja, die van 2 weekjes oudquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De allernieuwste kabouter of...?
Maar in ieder geval goed nieuws...
quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef just me het volgende:
![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef just me het volgende:
![]()
gisterenavond ontdekte mijn schoondochter een uitstulping op een van z'n balletjes en bij controle in het zkh bleek dat het een liesbreuk was waarbij z'n darmpje beklemd zat. In 1e instantie is de darm teruggeduwd maar het liesbreukje moest wel geopereerd worden. Dus super goed dat m'n schoondochter snel doorhad dat er iets niet goed wasquote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
gisterenavond ontdekte mijn schoondochter een uitstulping op een van z'n balletjes en bij controle in het zkh bleek dat het een liesbreuk was waarbij z'n darmpje beklemd zat. In 1e instantie is de darm teruggeduwd maar het liesbreukje moest wel geopereerd worden. Dus super goed dat m'n schoondochter snel doorhad dat er iets niet goed was
Adequaat gehandeld, ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
gisterenavond ontdekte mijn schoondochter een uitstulping op een van z'n balletjes en bij controle in het zkh bleek dat het een liesbreuk was waarbij z'n darmpje beklemd zat. In 1e instantie is de darm teruggeduwd maar het liesbreukje moest wel geopereerd worden. Dus super goed dat m'n schoondochter snel doorhad dat er iets niet goed was
Ben ook wel opgelucht hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
En fijn dat het zo snel opgelost kon worden.
Hij zal het zich niet meer kunnen herinnerenquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adequaat gehandeld, ja.
Gelukkig is 'ie nog zo klein dat 'ie er geen weet van heeft...
Dan mag je er vanavond een drankje op nemen.quote:
Dank je, ik ga nu eerst aan het roggebrood, katenspek en erwtensoepquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan mag je er vanavond een drankje op nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |