Hij schijnt in het ISS te gaan wonen omdat hij daar redelijk onschendbaar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet in een baan om de aarde schieten? Rocket Man
Waarom zou hij zijn zin krijgen?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou, stemmen niet willen laten tellen vind ik toch wel over het randje.
Via het kaartje van de NOS site zie ik 99%.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
95 procent of loopt cnn achter?
Dat weet ik niet, maar dat je uberhaupt al zo'n idee in je hoofd haalt vind ik al meer naar een dictator neigen dan een megalomaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn zin krijgen?
Je kunt geen dictator zijn als je wordt begrensd door allerlei democratische mechanismen. Een dictator is een alleenheerser - mocht-ie willen! Het is pure wanhoop en bluf, lachwekkend eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat je uberhaupt al zo'n idee in je hoofd haalt vind ik al meer naar een dictator neigen dan een megalomaan.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt geen dictator zijn als je wordt begrensd door allerlei democratische mechanismen. Een dictator is een alleenheerser - mocht-ie willen! Het is pure wanhoop en bluf, lachwekkend eigenlijk.
Waarom is Nevada zo traag met tellen?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In Nevada heeft Biden 7000 stemmen voorsprong en er moeten nog 190k geteld worden. Dat is echt niks. Als Biden wel PA kan pakken, dan is de kans dat Trump er nog iets tegen kan doen veel kleiner.
Gelukkig kan dat niet nee, maar hij heeft wel die trekjesquote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt geen dictator zijn als je wordt begrensd door allerlei democratische mechanismen. Een dictator is een alleenheerser - mocht-ie willen! Het is pure wanhoop en bluf, lachwekkend eigenlijk.
Daar wonen alleen unmanned combat aerial vehicles.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom is Nevada zo traag met tellen?
Had hij niet allerlei Republikeinen neergezet op belangrijke posities, waaronder verschillende rechters? Lees dat her en der in ieder geval. In dat geval zie ik het best gebeuren dat die hoge vriendjes nog wel gaan helpen, met als resultaat dat bepaalde stemmen inderdaad niet geteld gaan worden/opeens verdwijnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat je uberhaupt al zo'n idee in je hoofd haalt vind ik al meer naar een dictator neigen dan een megalomaan.
Roepen dat je de beste bent en al hebt gewonnen kan je als megalomaan wegschrijven.
Roepen dat ze moeten stoppen met tellen in staten waar je achter staat, maar wel moeten doorgaan in Arizona vind ik meer iets wat een dictator zou doen.
Vegas babyquote:Op woensdag 4 november 2020 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Dat Nevada of all places gewoon mogelijk de uitslag gaat beslissen
Daar geloof ik niet zo in, want dan krijg je echt een burgeroorlog.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Had hij niet allerlei Republikeinen neergezet op belangrijke posities, waaronder verschillende rechters? Lees dat her en der in ieder geval. In dat geval zie ik het best gebeuren dat die hoge vriendjes nog wel gaan helpen, met als resultaat dat bepaalde stemmen inderdaad niet geteld gaan worden/opeens verdwijnen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:55 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
En Arizona, die is te vroeg gecalled door Fox.
Dat klopt wel ongeveer.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:12 schreef Chaes het volgende:
Biden zegt nu 78% van de mail votes zijn voor hem in PA.
Eerder als een stampvoetende kleuterquote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump heeft zich nu echt als een dictator laten kennen.
Ik noem hem bewust megalomaan: hij waant zichzelf groter en machtiger dan hij is. Dit zijn z'n stuiptrekkingen. Het is ontzettend vermakelijk allemaal, al moet het pijnlijk zijn om Amerikaan te zijn en een president te hebben die op voorhand zegt: ik win en als ik niet win moet er wel sprake zijn van fraude. Dan probeer je jezelf bij voorbaat boven de democratie te stellen en laat je dus een diepe minachting voor je volk zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat niet nee, maar hij heeft wel die trekjes
Goed punt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, want dan krijg je echt een burgeroorlog.
Ik vertrouw de kant die het zicht op de tellingen blokkeert toch iets minder.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De Attorney General in PA zegt dat die er gewoon zijn. Op elk stembureau.
Ga toch weg manquote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik vertrouw de kant die het zicht op de tellingen blokkeert toch iets minder.
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Jij als Belg met jaren van een regering bij elkaar zien te krijgen zou toch moeten weten hoe moeilijk het kan zijn.quote:
Ik ben alleen geen Belg.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als Belg met jaren van een regering bij elkaar zien te krijgen zou toch moeten weten hoe moeilijk het kan zijn.
Minder drinken, dat helpt wellicht.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
De Republikeinen laten hem hopelijk ook snel vallen nu ze de Senaat behouden... Geen reden meer om Trump hun partij te laten gijzelenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed punt.
Al is hij al met zoveel weg gekomen; zal me ergens niks verbazen als er iets raars gaat gebeuren de komende dagen waardoor hij alsnog wint.
Kans lijkt me aanzienlijk dat Biden een eventueel presidentschap niet zal volbrengen. Hij is immers ronduit bejaard.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Draak31 het volgende:
Ik ben wel constant een beetje bang dat die Biden ter plekke neervalt op het podium en Trumperveen toch wint. Hij ziet er niet heel stabiel uit die Biden. Lichamelijk gezien.
Die gaat gewoon naar Biden, anders zou Trump nu niet zo reagerenquote:
Alleen als Arizona alsnog rood wordt en Nevada ook. En Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Viesdik het volgende:
is er nog een kans dat Trump alsnog gaat winnen?
kan iemand daar iets nuttigs over zeggen?
Nog 12% kans (realistisch gezien nog iets lager).quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Viesdik het volgende:
Hebben ze zelf ooit zo besloten.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
Waarom is Nebraska eigen opgedeeld? #n00bvraag
Gaat gewoon naar Harris dan. Trump is ook maar iets jonger.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Kans lijkt me aanzienlijk dat Biden een eventueel presidentschap niet zal volbrengen. Hij is immers ronduit bejaard.
In Nederland hebben Trump fans nooit enig idee waar het eigenlijk over gaat... Als hun voetbalkantinemessias maar ruim baan krijgt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Nederland mag je dat gewoon inzien
Oh wacht.. België
Alleen als hij nevada nog omdraait volgens mijquote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Viesdik het volgende:
Nee. En nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Viesdik het volgende:
Dan komt Trump gewoon terug hoor. Zodra Biden naar buiten getild wordt op een stretcher zal je Trump stiekem door de deur zien sluipen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Kans lijkt me aanzienlijk dat Biden een eventueel presidentschap niet zal volbrengen. Hij is immers ronduit bejaard.
en Arizona.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alleen als hij nevada nog omdraait volgens mij
Zo'n ontwikkeling verwacht ik idd. Harris is 56 meen ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat gewoon naar Harris dan. Trump is ook maar iets jonger.
Beetje splaakgeblek, maar de boodschap was goed. Hij liep wel als een oude man.quote:
Net 56 geworden idd.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zo'n ontwikkeling verwacht ik idd. Harris is 56 meen ik.
Heel groot verschil though. Dat is het verschil tussen zeggen dat je gewonnen hebt en zeggen dat je er (objectief gezien) vanuit gaat dat je wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
“I‘m not here to declare that we won, but I am here to report that when the count is finished, we will be the winner,” Biden said.
![]()
De retoriek van Amerikanen is beklagenswaardig.
Echt precies dit. Wat een verademingquote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef RichardHammond het volgende:
Wat een toespraak van Biden. Pure klasse, goed gekozen woorden en een volle klap op de bek van Trump. Biden staat als een staatsman op het podium terwijl Trump ZIEDEND op Twitter zit.
Klopt. Die merken alleen dat Trump links kan trollen en dat is natuurlijk het aller belangrijkste dus daarom vinden ze Trump EeN EiNdBaAs.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Nederland hebben Trump fans nooit enig idee waar het eigenlijk over gaat... Als hun voetbalkantinemessias maar ruim baan krijgt.
Straks weer netjes forum voor DEMOCRATIE stemmen.
Ze moeten eigenlijk geen presidentschap geven aan kandidaten die boven de 65 jaar zijn tijdens de verkiezingen. Als je niet gezond bent kun je niet een baan als dat optimaal doen. 65 jaar is niet voor niks een pensioenleeftijd. Ideaal is 40-60 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zo'n ontwikkeling verwacht ik idd. Harris is 56 meen ik.
Nebraska heeft 3 congressional districts waardoor je 3 gebieden hebt waar gestemd wordt waardoor je een soort van "3 staten in 1 staat" effect krijgt qua verdeling van de kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
Waarom is Nebraska eigen opgedeeld? #n00bvraag
Ik vind hem uitstekend. Duidelijk weerwoord geven aan Trump die een verkiezing probeert te stelen. Maar tegelijkertijd niet de grens overgaan doe trump wel overgaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
said.
De retoriek van Amerikanen is beklagenswaardig.
Het is het verschil tussen 'ik heb gewonnen' en 'ik zal gewonnen hebben'. Same difference. Hij kan zich beter verre houden van de bluf van z'n opponent. Maar ja, dit is wat Amerikaanse politici doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heel groot verschil though. Dat is het verschil tussen zeggen dat je gewonnen hebt en zeggen dat je er vanuit gaat dat je wint.
Nou, toen Obama won niet hoor. Het is jammer dat deze verkiezing zo een nek-aan-nek race is geworden. Het zou fijn zijn als Biden gewoon 300 kiesmannen zou hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is het verschil tussen 'ik heb gewonnen' en 'ik zal gewonnen hebben'. Same difference. Hij kan zich beter verre houden van de bluf van z'n opponent. Maar ja, dit is wat Amerikaanse politici doen.
Het voelt elke keer als een lose-lose situatie, die Amerikaanse verkiezingen.
Bij deze election ligt dat lose lose verhaal er wel heel dik bovenop.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is het verschil tussen 'ik heb gewonnen' en 'ik zal gewonnen hebben'. Same difference. Hij kan zich beter verre houden van de bluf van z'n opponent. Maar ja, dit is wat Amerikaanse politici doen.
Denk dat hij wel een termijn uitzit, sowieso. Hij heeft genoeg artsen tot z'n beschikking (en Fauciquote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef Draak31 het volgende:
Dit gaat erg goed. Biden heeft hem vrijwel sowieso in de pocket. Zelfs al is hij maar 2 maanden president straks, dikke prima. Trump is dan weg, doeiii!
Het is alleen geen bluf, het is ergens op gebaseerd. De kans dat Biden dit ontgaat is dusdanig klein op dit moment dat je écht wel mag zeggen dat je er vanuit gaat dat je wint als 'alle stemmen geteld zijn'. Dat is gebaseerd op een analyse die wij als leken voor CNN of Fox zelfs kunnen maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als die Penn binnenhaalt + alles waar die voorstaat houdt, dan heeft die 290 in ieder geval en dan nog een klein kansje op NC en Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, toen Obama won niet hoor. Het is jammer dat deze verkiezing zo een nek-aan-nek race is geworden. Het zou fijn zijn als Biden gewoon 300 kiesmannen zou hebben.
Er zijn tot nu toe maar 4 (misschien nu dus 5) presidenten geweest met een 'startleeftijd' van tenminste 65 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk geen presidentschap geven aan kandidaten die boven de 65 jaar zijn tijdens de verkiezingen. Als je niet gezond bent kun je niet een baan als dat optimaal doen. 65 jaar is niet voor niks een pensioenleeftijd. Ideaal is 40-60 jaar.
Ja, maar Pennsylvania gaat hij niet meer redden, hij staat te ver achter om dat nog goed te maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als die Penn binnenhaalt + alles waar die voorstaat houdt, dan heeft die 290 in ieder geval en dan nog een klein kansje op NC en Georgia.
Dat hoeft niet als een estimate uitkomt dat bijna 80% van de stemmen die resteren naar Biden gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar Pennsylvania gaat hij niet meer redden, hij staat te ver achter om dat nog goed te maken.
Nou nee... Half Philadelphia en Pittsburg moet nog geteld worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar Pennsylvania gaat hij niet meer redden, hij staat te ver achter om dat nog goed te maken.
George W Bush was anders ook geen helder lichtquote:Op woensdag 4 november 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, zo klonk een president tot 4 jaar terug
Tuurlijk viesdik, er is weer vuil spel nu natuurlijk want je messias doet het even niet zo lekker.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:26 schreef Viesdik het volgende:
Het zaakje stinkt als de pleuris. Ik kan het me echt niet voorstellen dat Amerika massaal kiest voor zo'n demente opa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |