quote:Op woensdag 4 november 2020 21:55 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
En Arizona, die is te vroeg gecalled door Fox.
Dat klopt wel ongeveer.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:12 schreef Chaes het volgende:
Biden zegt nu 78% van de mail votes zijn voor hem in PA.
Eerder als een stampvoetende kleuterquote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump heeft zich nu echt als een dictator laten kennen.
Ik noem hem bewust megalomaan: hij waant zichzelf groter en machtiger dan hij is. Dit zijn z'n stuiptrekkingen. Het is ontzettend vermakelijk allemaal, al moet het pijnlijk zijn om Amerikaan te zijn en een president te hebben die op voorhand zegt: ik win en als ik niet win moet er wel sprake zijn van fraude. Dan probeer je jezelf bij voorbaat boven de democratie te stellen en laat je dus een diepe minachting voor je volk zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat niet nee, maar hij heeft wel die trekjes
Goed punt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, want dan krijg je echt een burgeroorlog.
Ik vertrouw de kant die het zicht op de tellingen blokkeert toch iets minder.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De Attorney General in PA zegt dat die er gewoon zijn. Op elk stembureau.
Ga toch weg manquote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik vertrouw de kant die het zicht op de tellingen blokkeert toch iets minder.
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Jij als Belg met jaren van een regering bij elkaar zien te krijgen zou toch moeten weten hoe moeilijk het kan zijn.quote:
Ik ben alleen geen Belg.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als Belg met jaren van een regering bij elkaar zien te krijgen zou toch moeten weten hoe moeilijk het kan zijn.
Minder drinken, dat helpt wellicht.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |