Kans lijkt me aanzienlijk dat Biden een eventueel presidentschap niet zal volbrengen. Hij is immers ronduit bejaard.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Draak31 het volgende:
Ik ben wel constant een beetje bang dat die Biden ter plekke neervalt op het podium en Trumperveen toch wint. Hij ziet er niet heel stabiel uit die Biden. Lichamelijk gezien.
Die gaat gewoon naar Biden, anders zou Trump nu niet zo reagerenquote:
Alleen als Arizona alsnog rood wordt en Nevada ook. En Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Viesdik het volgende:
is er nog een kans dat Trump alsnog gaat winnen?
kan iemand daar iets nuttigs over zeggen?
Nog 12% kans (realistisch gezien nog iets lager).quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Viesdik het volgende:
Hebben ze zelf ooit zo besloten.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
Waarom is Nebraska eigen opgedeeld? #n00bvraag
Gaat gewoon naar Harris dan. Trump is ook maar iets jonger.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Kans lijkt me aanzienlijk dat Biden een eventueel presidentschap niet zal volbrengen. Hij is immers ronduit bejaard.
In Nederland hebben Trump fans nooit enig idee waar het eigenlijk over gaat... Als hun voetbalkantinemessias maar ruim baan krijgt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Nederland mag je dat gewoon inzien
Oh wacht.. België
Alleen als hij nevada nog omdraait volgens mijquote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Viesdik het volgende:
Nee. En nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Viesdik het volgende:
Dan komt Trump gewoon terug hoor. Zodra Biden naar buiten getild wordt op een stretcher zal je Trump stiekem door de deur zien sluipen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Kans lijkt me aanzienlijk dat Biden een eventueel presidentschap niet zal volbrengen. Hij is immers ronduit bejaard.
en Arizona.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alleen als hij nevada nog omdraait volgens mij
Zo'n ontwikkeling verwacht ik idd. Harris is 56 meen ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat gewoon naar Harris dan. Trump is ook maar iets jonger.
Beetje splaakgeblek, maar de boodschap was goed. Hij liep wel als een oude man.quote:
Net 56 geworden idd.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zo'n ontwikkeling verwacht ik idd. Harris is 56 meen ik.
Heel groot verschil though. Dat is het verschil tussen zeggen dat je gewonnen hebt en zeggen dat je er (objectief gezien) vanuit gaat dat je wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
“I‘m not here to declare that we won, but I am here to report that when the count is finished, we will be the winner,” Biden said.
![]()
De retoriek van Amerikanen is beklagenswaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |