quote:
Thanks!
quote:
Dat verveelt niet snel!!
Klopt, dat ervaren wij (ikzelf, maar ook vrienden en familie die hier inmiddels al veel mee gespeeld hebben) ook echt zo. Zowel het bouwen is super leuk om te doen, en omdat het niet allemaal 1, 2, 3 "vanzelf" gaat kost het ook best wat tijd. Zeker als je een iets "extremere" baan wilt bouwen. Leuk tijdverdrijf dus

Zelf heb ik me (tijdens het testen en nieuwe "tricks" uitproberen enzo) er al kostelijk mee geamuseerd.
quote:
Dankjewel
quote:
Thanks
quote:
Lijkt me echt supervet om mee te spelen!

Klopt. Dat is het (al zeg ik het zelf

) ook echt!
Ik heb "gaandeweg" letterlijk van jong tot oud er al mee zien spelen, prutsen en hele gave dingen zien maken.
Erg gaaf om te zien als mensen met "jouw" product spelen en zich zo fijn amuseren
quote:
Merci
quote:
Keihard ervoor gaan
Letterlijk bijna IEDERE DAG (vanaf februari) van 6u 's morgens tot 22u 's avonds ermee bezig zijn.
Ik krijg er opeens zoveel energie en goede zin van dat het eigenlijk "vanzelf" is gegaan.
Maar als ik erop terug kijk vraag ik me dat toch soms zelf ook wel af
quote:
Letterlijk ja
quote:
quote:
P.s. waar is de knikkersmiley?
Haha, das een goede ja. Maar eens voor gaan vragen binnenkort
quote:
Thanks!
quote:
@:Atmoz: Kan ik al een setje bestellen voor 5 december?

Haha, dat is wel érg snel...
Dan zijn sowieso de spuitgietmatrijzen nog niet klaar.
En of je een 3D-geprinte versie wilt.... Het uiteindelijke product is natuurlijk véél mooier/beter
Maar wel leuk dat je interesse hebt natuurlijk!
quote:
Wel gaaf is de link met 3D printen, kan je een complete community omheen bouwen

.
Ja, met 3D-printen is tot nu toe alles gemaakt.
En inderdaad: daar is natuurlijk ook straks nog vanalles mee mogelijk!
quote:
Klopt, maar het is toch echt zo gegaan. Door de Corona kon ik toch niet meer opstap gaan, dus ook zaterdags en zondags lekker doorwerken
quote:
Hehe, soms valt dat inderdaad wat tegen ja...
quote:
En huis bouwen ligt redelijk stil en die 2 bedrijven volgens zijn filmpje ook.
True, helaas wel ja
Maargoed, aan de andere kant: daardoor heb ik wel dit kunnen ontwikkelen
Ik probeer altijd overal het positieve van in te zien. Daarnaast zit ik niet graag stil...
quote:
We denken dat we op de doos gaan zetten "vanaf 10 jaar". Dit omdat er toch wel wat techniek (hoeft niet perse, maar toch) in zit. En daarnaast bevat het ook wel kleine componentjes die natuurlijk gevaarlijk kunnen zijn voor kleine(re) kinderen. De bovengrens ligt letterlijk bij >80 aangezien ouderen zich ook prima hiermee kunnen amuseren.
quote:
Thanks!!!
quote:
Dat is het ook. Marblelous is aan te sluiten op in principe alle knikkerbanen die er bestaan.
Dus met bijvoorbeeld alleen "The Starter" kun je je huidige knikkerbaan automatiseren.
Echt alle mogelijkheden zijn mogelijk. Ik probeer hier later in dit topic heel diep op in te gaan
quote:
Op woensdag 4 november 2020 18:20 schreef Viv het volgende:Wat leuk! Wij hebben hier een houten knikkerbaan en Hubelino (is compatibel met Duplo-bouwstenen), maar dit is wel next level!

Cool! En thanks!
Dit is allemaal te koppelen, dus je kunt gewoon je "huidige" banen ook goed gebruiken.
quote:
Daar heb ik een tijdje terug al contact mee gehad inderdaad.
Hele gave banen wat die maakt! Echt super gaaf/leuk
om naar te kijken
quote:
Haha, true
quote:
Het is een erg tof product

Thanks
quote:
Het is inderdaad heel makkelijk aan te sluiten op andere "systemen".
quote:
Haha, merci kerel
Thanks voor je positieve woorden altijd!!
quote:
quote:
Dankjewel.
quote:
Dit is/zou ook top zijn.
Dat is het dus ook
quote:
Op woensdag 4 november 2020 18:45 schreef Maanvis het volgende:Heb je al nagedacht om testsetjes naar Jelle's Marble Runs te sturen? Dan kan hij het reviewen en er een filmpje van maken

. Volgens mij zou het hem ook wel helpen want nu heeft ie nog niet van die super verticale marble runs.
Jep, over nagedacht. En ook over gebeld + gemaild. Maar daar is tot op heden nog niets uitgekomen.
Ik kon hun toen ook nog niet zoveel laten zien, dus wie weet waar het schip ooit strand!
quote:
Klopt, zo zit het ook een beetje in elkaar!
quote:
Dankjewel
quote:
quote:
Haha, dat had ik vanmorgen al "stiekem" gedaan als een soort "hidden hint"
quote:
Dankjewel
quote:
Heel stiekem hoorde ik al wat hier over, voor je topic, want we hebben een gezamelijke vriend. AM

Ah, super leuk!
Zo zie je maar: kleine wereld
quote:
Dat komt later. Maar er gaan nog wat gave dingen gebeuren de komende tijd ja
quote:
Of is FOK! eigenlijk alleen de reclamemaker en doen ze verder niks samen?
Alle Fokkers kunnen zich nu inschrijven en daarmee 25% korting krijgen zodra we op Kickstarter lanceren.
Mocht iemand daarin interesse hebben, dan kan dat (uiteraard geheel vrijblijvend) via
http://www.fok.marblelous.tech/
Ontzettend bedankt voor de super coole, leuke en fijne berichten mensen. Echt super sjiek om te lezen!!
Want ik kan je vertellen: ik ben toch wel een beetje zenuwachtig en alles... Het is niet niks om een product van zulke omvang de markt in te lanceren. Daar vertel ik later graag mee over... Whoopsie dáár komt wat bij kijken