SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Gezien de trends en wat er nog moet komen denk ik dat Michigan uiteindelijk niet super close wordt, maar dat Biden een aantal procenten gaat winnen in Michigan.![]()
Zou mooi zijn als Biden Georgia nog kan pakken (kleine kans, maar toch). Dan is het in ieder geval duidelijk voorbij.![]()
![]()
De racistische bovenklasse
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Houtenbeen calls Joe Biden as the new elected president of the USA![]()
![]()
Ging met een vrij klein verschil voor Trump in 2016, maar dat zal Trump denk ik hoogstens een duizend of twee laten inlopen gok ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
We missen nog wel 95% van de stemmen uit Berrien County, Michigan![]()
Hoe dicht kan het bij elkaar liggen zeg...poh. Elke uitslag is in die zin een ramp voor een groot deel van de bevolking..al denk ik dat veel trumpers beter af zijn met biden en de democraten, alleen dat zelf niet doorhebben.![]()
Zou raar zijn met 150k inwoners in totaal en 79k stemmers tot nu toequote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
We missen nog wel 95% van de stemmen uit Berrien County, MichiganJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Leg uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe dicht kan het bij elkaar liggen zeg...poh. Elke uitslag is in die zin een ramp voor een groot deel van de bevolking..al denk ik dat veel trumpers beter af zijn met biden en de democraten, alleen dat zelf niet doorhebben.
Het is idd te hopen dat Biden ook Georgia pakt om geen gezeik te krijgen met allerlei recounts."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Hmm ja, Guardian geeft daar 5% geteld. Wellicht zijn ze abuisquote:Op woensdag 4 november 2020 15:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zou raar zijn met 150k inwoners in totaal en 79k stemmers tot nu toe![]()
Bron is waarschijnlijk AP, die geeft het ook bij de NOSquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm ja, Guardian geeft daar 5% geteld. Wellicht zijn ze abuisJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Bij CNN staat 95% geteld, zal wel een foutje zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm ja, Guardian geeft daar 5% geteld. Wellicht zijn ze abuis-nee-![]()
Overigens wel uitstekend dat de Staten die er toe doen nu lichtblauw zijn. Slaat weer wat grond onder rare juridische trucs weg.zie email 27 oktober![]()
Ik denk dat het aantal zwevende kiezers trouwens erg onderschat is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe dicht kan het bij elkaar liggen zeg...poh. Elke uitslag is in die zin een ramp voor een groot deel van de bevolking..al denk ik dat veel trumpers beter af zijn met biden en de democraten, alleen dat zelf niet doorhebben.
De geharnaste Democraten en Republikeinen roepen het hardst. Maar ik vermoed dat veel meer Amerikanen dan gedacht er totaal niet mee bezig zijn en met een beetje slim campagne voeren wel binnen te hengelen zijn.![]()
Ik ben persoonlijk heel benieuwd naar Pennsylvania.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Je kunt geen enkele vergelijking maken met onze maatstaven van rechts vs links op de VS.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef Stefanovich het volgende:
Zo is republikeinen in de VS allemaal federalisten, met een sterke hang naar globalisatie (in hun eigen voordeel). Echter zie gek genoeg dat juist ook de liberiteinse stemmers ook naar R trekken, omdat R staat voor eigen verantwoording (dus wij zouden zeggen Liberale denkwijze) maar zijn ze zeer conservatief als het aan komt op overheids bemoeinis (behalve als het gaat om veiligheid), en christelijke normen als arbortus. Waarin de democraten zich meer richten op beschermen van groepen en macht centreren naar overheden, maar juist (ook van oorsprong) zich meer richten op separatisme (dus losse staten etc). Nu lijken sommige aspecten het zelfde, maar zijn het niet.
In Nederland is er geen partij die ook maar in de buurt komt van de Republikeinen (het enige waar rechtse partijen de republikeinen op vinden, is het nationalisme, maar op staats niveau, want de republikeinen waren voorstander van de UNION van USA en zijn dat nog steeds vs de rechts nationalistische partijen in Europa allemaal anti federatie zijn.Dat de Republikeinen minder voorstander van hechtere /krachtigere EU is heel simpel omdat dit hun eigen machtspositiie in de wereld kan verkleinen, dus steunen ze hier de nationalistische partijen. Dus hun hebben andere belangen bij het niet slagen van de EU (behoud van macht), dan dat de nationalistische partijen in de EU hebben (krijgen van macht).
Je kun beide gewoon niet goed met elkaar vergelijken. .
[ Bericht 2% gewijzigd door Korenfok op 04-11-2020 15:27:46 ]![]()
Als Trump die kwijt raakt aan poststemmen ga ik chocomel inkopen voor de elfstedentochtquote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef NaturalScience het volgende:
Nog maar 36% van de stemmen is geteld in Alaska.....Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]
De racistische bovenklasse![]()
ja dat hij al gewonnen hadquote:Op woensdag 4 november 2020 15:22 schreef DonDruiper het volgende:
Trump nog wat gekke dingen geroepen de laatste 10 uren?
Wordt net wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |