In 2016 hebben er 7 kiesmannen dat 9ok gedaan bij Hillaryquote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom zou een Democratisch kiesman dat doen
2000.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het ooit eerder voorgekomen dat er op dit tijdstip nog geen uitslag was?
Theoretisch wel, maar gaat denk ik niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:48 schreef 297534 het volgende:
WI valt toch niet meer te winnen voor Trump?
Toch was het toen niet doorslaggevend. Dat maakt een proteststem wel makkelijker.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In 2016 hebben er 7 kiesmannen dat 9ok gedaan bij Hillary
Je weet het nooit zeker. Gewoon wachten tot de officiele uitslag dusquote:Op woensdag 4 november 2020 13:48 schreef 297534 het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bijna altijd volgens mij. Vorige keer was de uitzondering dat het juist wel beslist was tijdens de avond zelf.
Lekker onder de bus gegooid.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het verschil is niet groot maar er zijn nog maar weinig ongetelde stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:48 schreef 297534 het volgende:
quote:Because each state could choose its own election day in 1800, voting lasted from April to October.
Bij klimaatverandering en corona heeft hij steken laten vallen. Maar het alternatief is verschrikkelijker. Corona kwam opeens uit het niets (door China) en je toeleggen aan klimaatverdragen waar de grootste vervuilers (en je grootste concurrenten) niet aan meedoen is ook gewoon waanzin. De dingen die hij goed doet overschaduwen de mindere dingen. Volgens mij is Trump veel intelligenter dan hij zich voor doet komen. Het dommige, roekeloze is ook een beetje een act voor de buhne.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Minimunt het volgende:
[..]
En hoe denk jij dan over de klimaatverandering? Corona? etc etc.
Hij ontkent alles, en daarom heb ik veel liever Biden of een gematige president/democraat.
Dit soort mensen zitten er alleen met een kortetermijnvisie terwijl we op een punt zijn dat er veel meer gedacht moet worden aan de lange termijn.
Ik praat niet alles goed, en ben het met je eens dat sterk leiderschap een pluspunt is. Maar in veel gevallen zijn het complexe zaken die je niet zwart en wit moet zien, en dat doet trump behoorlijk.
Toen maakt dat geen reet uit. Nu zou dat leiden tot een constitutionele crisis en mogelijke burgeroorlog.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bron ???? ik hoop het echt/quote:Op woensdag 4 november 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een waardeloos kuttopic dit.Iedereen lult maar wat.
Biden staat op pole position momenteel, dat is alles wat de mensen moeten weten.
Bedankt voor deze toevoegingquote:Op woensdag 4 november 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Biden staat op pole position momenteel, dat is alles wat de mensen moeten weten.
Misschien als je hier wat zou meelezen hoefde je niet ieder half uur hier te komen met 'IK SNAP ER NIETS MEER VAN'.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Ja, die is zijn juristen al aan het bellen.quote:
Is dit de NYt?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:48 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
kleine 500 erbij voor Trump
Gaan allemaal naar Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:50 schreef Viesdik het volgende:
Het zal bepaald worden door Nevada, Wisconsin of Michigan
Als 1 van deze 3 naar Trump gaat...
moet lukken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |