Volgens mij gaat jakob zo ongeveer naar school als deze komt, dat maakt alles al zoveel eenvoudigerquote:Op woensdag 4 november 2020 13:39 schreef Lemijn het volgende:
Dank jullie! Fijn die jompels op een dag waarop ik verder alleen maar lig te vegeteren op de bank. Ik vind er weer geen klap aan, dat prille zwanger zijn. Ik zie alleen maar voor me hoe ingewikkeld alles straks wordt met 2 en de tijd gaat zo LANGZAAM en ik ben moe en misselijk, etc etc. Maar goed, tegelijk is het een wonder dat het in ronde 20 opeens toch raak was. Dus ik ben heus ook ergens heel blij.
Whahaha! Verrassingspiemel!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
Er mag in de OP trouwens jongetje achter mijn naam @:Lemijnkleine trol had m goed verstopt vorige keer maar nu pontificaal een piemol in beeld
Broertjes!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
Er mag in de OP trouwens jongetje achter mijn naam @:Lemijnkleine trol had m goed verstopt vorige keer maar nu pontificaal een piemol in beeld
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:39 schreef Lemijn het volgende:
Dank jullie! Fijn die jompels op een dag waarop ik verder alleen maar lig te vegeteren op de bank. Ik vind er weer geen klap aan, dat prille zwanger zijn. Ik zie alleen maar voor me hoe ingewikkeld alles straks wordt met 2 en de tijd gaat zo LANGZAAM en ik ben moe en misselijk, etc etc. Maar goed, tegelijk is het een wonder dat het in ronde 20 opeens toch raak was. Dus ik ben heus ook ergens heel blij.
ronde 20, oef!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:39 schreef Lemijn het volgende:
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Whahaha! Verrassingspiemel!
Was alles verder oké?
Wauw!! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:39 schreef Lemijn het volgende:
Mijn test in 2014 week ook maar een klein beetje af. Ik moest wel dagcurves prikken maar de waardes bleven gelukkig netjes wat ik ook at. Na een paar weken mocht ik stoppen met curves prikken. Protocol was toen wel inleiden met 40 weken, omdat ze toch bang waren dat baby groot zou zijn maar dat was hij niet uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:55 schreef Sway- het volgende:
Heb vandaag die glucose test gehad en was dus afwijkend. Iemand die dit ook had en daarna alsnog positieve ervaringen? Wil mezelf echt niet aanstellen maar baal zo enorm, morgen gaat mn verlof in en wil gewoon lekker eten en mezelf niet allemaal gaan prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ja ik drink echt veel, dus ik neem het serieus en ga doen wat ze zeggen. Ben het gewoon beu en hopelijk werkt het met kleine aanpassingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn test in 2014 week ook maar een klein beetje af. Ik moest wel dagcurves prikken maar de waardes bleven gelukkig netjes wat ik ook at. Na een paar weken mocht ik stoppen met curves prikken. Protocol was toen wel inleiden met 40 weken, omdat ze toch bang waren dat baby groot zou zijn maar dat was hij niet uiteindelijk.
Het is vervelend, maar beter wel om te controleren. Je dronk toch ook heel veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |