Dat is het nooit geweest, maar goed.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef SamCooke het volgende:
Odds nu op betfair 1.91 - 1.91
Wow, wat een spanning
Nee, ik deelde hier een objectieve analyse. Ik ben niet zo extreem dat ik alleen door een linkse of rechtse bril kan kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben jij een sympathisant van de steeds rechtser wordende GOP?
Ja maar de migranten gaan steeds meer Republikeins stemmen; en alle afbraak van democratie en rechtsstaat (met een legertje hersenloze christenen daarachter...)quote:Op woensdag 4 november 2020 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het huis is nog altijd overwegend democratisch. En de senaat geeft al lange tijd disproportioneel vee macht aan de dunstbevolkte staten. Met het flippen van senatoren in Arizona en Colorado vertegenwoordigen de republikeinen nu een nog kleiner percentage van de bevolking in de senaat.
Ik zie dan ook geen extra verrechtsing in Amerika. Maar ook geen ruk naar links. Het zijn twee kampen die zich ingegraven hebben.
Juriste. Ze heeft een achtergrond als openbaar aanklager.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:20 schreef Coelho het volgende:
Wat voor type is die Harris eigenlijk? De kans dat opa Biden ergens de komende 4 jaren dood neervalt is natuurlijk reëel aanwezig. En wat als dat zou gebeuren tussen nu en de machtsoverdracht in Januari, ik neem aan dat de uitslag leidend is en niet het moment dat hij de voordeursleutel krijgt?
Was het wel, ik heb de live update daar opstaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het nooit geweest, maar goed.
2.16 - 1.86 in het voordeel van Biden nu.
Als migranten dat willen, moeten zij dat toch zelf weten? Zij zijn vrij om te stemmen op wie zij willen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja maar de migranten gaan steeds meer Republikeins stemmen; en alle afbraak van democratie en rechtsstaat (met een legertje hersenloze christenen daarachter...)
Groeien kan ook door allerlei barrières opwerpen of dat mensen een fundamenteel verkeerd beeld van eigen land hebben op feitelijk niveau. De welbekende staatjes van wat mensen denken dat de inkomensverdeling is; hoeveel moslims er zijn (ja, ook toepasbaar op Amerika dit)quote:Op woensdag 4 november 2020 11:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik deelde hier een objectieve analyse. Ik ben niet zo extreem dat ik alleen door een linkse of rechtse bril kan kijken.
Je kunt hier gewoon objectief analyseren dat de GOP blijkbaar helemaal niet verder van de mensen is komen te staan, itt wat we de laatste jaren dachten/hoopten. Veel Amerikanen steunen dit blijkbaar gewoon, anders zouden ze niet groeien in het huis en de senaat houden.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:25 schreef Houtenbeen het volgende:
In Green Bay hebben ze inkt gevonden om te printen, en brengen nu de uitslag weg.
Dus iemand met common sense?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Juriste. Ze heeft een achtergrond als openbaar aanklager.
Prachtig, zulke verhaaltjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:25 schreef Houtenbeen het volgende:
In Green Bay hebben ze inkt gevonden om te printen, en brengen nu de uitslag weg.
Ja, alleen mensen die als jou stemmen zijn goed geïnformeerd en alle anderen zijn dom en ongeïnformeerd, zo kennen we je weer.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Groeien kan ook door allerlei barrières opwerpen of dat mensen een fundamenteel verkeerd beeld van eigen land hebben op feitelijk niveau. De welbekende staatjes van wat mensen denken dat de inkomensverdeling is; hoeveel moslims er zijn (ja, ook toepasbaar op Amerika dit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |