SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Georgia komt Biden heel close en nog altijd 27% die moet binnenkomen in Atlantaquote:Op woensdag 4 november 2020 07:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Er dreigt verlies in Arizona en Nevada (waar normaal de Reps winnen)... en dat maakt zijn klus in de rust belt erg moeilijk.![]()
Dat maakt eigenlijk niet veel uit. Trump heeft een aantal blue states opnieuw gewonnen... maar hij staat er in de 'nog tellende' staten slechter voor dan Biden.quote:
Niettemin... 'nog tellend' betekent: we moeten afwachten.
Maar Trumps kansen leken aan het begin van de nacht beter, ook al stond hij toen achter in de tellingen tot dan toe. Het leek er toen nog op dat hij de meeste staten uit 2016 kon terugwinnen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ook dat... maar in Atlanta zijn de tellers naar bed gegaan. Lol.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Georgia komt Biden heel close en nog altijd 27% die moet binnenkomen in AtlantaIk doe het ff rustig aan.![]()
Ah, ik begrijp het wel. Heb dat ook wel een klein beetje, ik maak me zorgen over de onrust en stabiliteit van dat land en de rest van de wereld. Maar tegelijkertijd ook zoiets van tsja, ik kan er toch geen fuck aan doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Ik weet dat het voor veel van jullie een beetje boeien is, maar ik maak me wel zorgen over de toekomst van mijn kinderen. Ik heb liever dat ze opgroeien in een harmonieuze transatlantische wereld waar wat aan klimaatverandering en wereldgezondheidszorg e.d. wordt gedaan, dan de clownshow die nu de pax americana aan het afbreken is.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
uote]Op woensdag 4 november 2020 07:39 schreef speknek het volgende: [..] Geen ISIS
. [/quote] Ik denk vooral dat we jaren voorsprong zouden hebben in de overgang naar duurzame energie. De aanslag op WTC zou wel hebben plaatsgevonden en de oorlog in Afghanistan waarschijnlijk ook. Maar Irak niet. Dat was echt een republikeinse missie.
My friends all drive horses![]()
Welke bedoel je dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef Toby56 het volgende:
Trump heeft een aantal blue states opnieuw gewonnen...![]()
![]()
Nate Silver vermoed dat Fox Arizona bewust vroeg gecalled heeft om eventuele overwinningsclaims van Trump tegen te kunnen gaan.
Valt me mee van ze eigenlijk ..![]()
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar een klein uur geleden stond hij ruim achter bij de getelde staten.quote:
Dat heeft hij in het afgelopen uur rechtgetrokken. Ik heb de namen van de staten niet meegekregen, maar ik vermoed er een aantal blue states zijn bijgekomen, en dat Florida officieel is gemaakt.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Al het onderdrukken van stemmen, al de fake news, facebook manipulatie en massa aan geld hebben dan toch gewerkt @raptorix vindt dat mooiDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Biden-Trump 224-213
Voorsprong Biden: Hawaii, Nevada, Arizona, Maine.
Voorsprong Trump: Alaska, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina en Georgia.
Ik zeg Trump.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Geef die chef calls maar vast een lintje dan. Serieus, zou goed kunnen dat hij hiermee eigenhandig een hoop onrust voorkomt.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ twitter ]
Nate Silver vermoed dat Fox Arizona bewust vroeg gecalled heeft om eventuele overwinningsclaims van Trump tegen te kunnen gaan.
Valt me mee van ze eigenlijk ..zie email 27 oktober![]()
What a time to be alive.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef illusions het volgende:
[ twitter ]
Dit is gewoon de "Pinned Tweet" van de machtigste man ter wereld.
What the fuck hey.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Voorsprong zegt heel weinig.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef Ringo het volgende:
Voorsprong Trump: Alaska, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina en Georgia.
Ik zeg Trump.![]()
Fake news, hun budget voor deze verkiezingen is vrijwel gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Klopkoek het volgende:
Al het onderdrukken van stemmen, al de fake news, facebook manipulatie en massa aan geld hebben dan toch gewerkt @:raptorix vindt dat mooi🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
In Pennsylvania en Georgia is Biden heel snel aan het inlopen. Vermoedelijk omdat de 'verstedelijkte' gebieden nu hun resultaten afleveren.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef Ringo het volgende:
Ik zeg Trump.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Florida is geen 'blue state' en Trump heeft vooralsnog nog geen andere staat gewonnen die als traditioneel blue gekenmerkt is.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar een klein uur geleden stond hij ruim achter bij de getelde staten.
Dat heeft hij in het afgelopen uur rechtgetrokken. Ik heb de namen van de staten niet meegekregen, maar ik vermoed er een aantal blue states zijn bijgekomen, en dat Florida officieel is gemaakt.![]()
Jep. En Texas.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar een klein uur geleden stond hij ruim achter bij de getelde staten.
Dat heeft hij in het afgelopen uur rechtgetrokken. Ik heb de namen van de staten niet meegekregen, maar ik vermoed er een aantal blue states zijn bijgekomen, en dat Florida officieel is gemaakt.My friends all drive horses![]()
Maakt Biden nog kans in Winsconsin en Michigan?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik neem aan dat hij rood bedoeldequote:Op woensdag 4 november 2020 07:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Florida is geen 'blue state' en Trump heeft vooralsnog nog geen andere staat gewonnen die als traditioneel blue gekenmerkt is.My friends all drive horses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |