SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Mja, irrationele angst als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De angst is dat de post de briefstemmen niet goed verwerkt en ze dus niet worden meegeteld.
Nog nooit concreet bewijs voor gezien.Niet om hier een argument over te starten, maar zou graag dergelijke bewijzen lezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja euhm bewust de boel vertragen geloof ik wel ja. Daar zijn genoeg aanwijzingen voor.![]()
Dat dacht ik ook, maar NYT zegt 63% voor Biden. Weet verder niet waar ze het op baserenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op CNN nu GA ingezoomd. Lijkt vrij duidelijk voor Trump.![]()
Atlanta en omgeving is nog aan het tellen en daar zitten veel democratenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:23 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar NYT zegt 63% voor Biden. Weet verder niet waar ze het op baserenHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
In Atlanta gaan de tellers nu eerst lekker naar bed.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jup, Georgia gaat alsnog naar biden lijkt hetIk doe het ff rustig aan.![]()
Ah, thanksquote:Op woensdag 4 november 2020 06:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Atlanta en omgeving is nog aan het tellen en daar zitten veel democraten![]()
Ik neem aan dat alle grote zenders wel in Wilmington (?), Delaware zitten... dus maak uw keuze.quote:Ik doe het ff rustig aan.![]()
Trump was, zo meldt RTL, woest op Fox.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:26 schreef ikbenrond het volgende:
Fox neemt hun call voor Arizona voor Biden weer terugIk doe het ff rustig aan.![]()
Het verloopt precies hetzelfde als in 2016, Trump gaat winnen.
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Één ding is zeker het verschil tussen Biden en Trump zal klein zijn. Denk dat Biden het net aan toch over de streep gaat trekken, als je dit nu zo ziet.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Riep ik 3 kwartier terug alquote:Op woensdag 4 november 2020 06:26 schreef ikbenrond het volgende:
Fox neemt hun call voor Arizona voor Biden weer terug
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Biden is gewoon weer duidelijk favoriet als hij Georgia wint en Arizona niet verliest?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Pedroso het volgende:
Het verloopt precies hetzelfde als in 2016, Trump gaat winnen.
Onvoorstelbaar dat de Democraten een bejaarde uitgebluste kandidaat naar voren heeft geschoven, eigen schuld dus.![]()
Ziet er niet uit dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Biden is gewoon weer duidelijk favoriet als hij Georgia wint en Arizona niet verliest?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waar niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef illusions het volgende:
Waar kan ik zien waar Joe Biden gaat spreken?
Hopelijk gaat ie niet stotteren.sig verwijderd door FA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |