Wat fijn dat je het naar je zin hebt.quote:
ik luister naar foxquote:Op woensdag 4 november 2020 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Kijken jullie CNN? Die John King vind ik echt een enorme baas.
Beter dan Herman?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Kijken jullie CNN? Die John King vind ik echt een enorme baas.
Stond eerst op 65 voor baidenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:12 schreef synsysterstylo het volgende:
Oef Ohio, wordt dat spannend of zullen dat zoals bij florida early votes zijn
wat een godquote:Op woensdag 4 november 2020 02:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoor net dat Giuliani opnieuw een hotelkamer is ingedoken met een journaliste.
Pak mij nog eens wat te zuipen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het naar je zin hebt.
Begrijp jouw haat tegen simpele mensen niet zo goed.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eerder VoetbalKantinonees.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Begrijp jouw haat tegen simpele mensen niet zo goed.
Cubanen stemmen toch op Castro, wat een dom gezwets dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon aan dat deze stemming in Florida geen gevolgen gaat hebben in andere staten om dat daar weinig Cubanen zijn en het verschil vooral van Cubanen lijkt te komen. Logisch.
volgens trump is biden een puppet van castro, dus dat is een blauw gemakkie danquote:Op woensdag 4 november 2020 02:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cubanen stemmen toch op Castro, wat een dom gezwets dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |