Zeker weten.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:09 schreef Tjacka het volgende:
Defensieve einde van de Westerse Wereldorde. Over 20 jaar praten we hier Chinees
Sowieso welquote:Op woensdag 4 november 2020 02:09 schreef Tjacka het volgende:
Defensieve einde van de Westerse Wereldorde. Over 20 jaar praten we hier Chinees
Hij geeft gewoon aan dat deze stemming in Florida geen gevolgen gaat hebben in andere staten om dat daar weinig Cubanen zijn en het verschil vooral van Cubanen lijkt te komen. Logisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Als het regent is het nat, maar wanneer het regent weten we niet"
Nog maar net begonnen.quote:
Ja hebt niet het idee dat Trump of Biden daar echt iets aan willen doen.quote:
Jepquote:Op woensdag 4 november 2020 02:10 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Allemaal early votes van blauw gok ik
Dan kunnen we naar bed. Geen definitieve einde van de Atlantische Alliantie over 20 jaar praten we hier geen Chinees.quote:
Trump pakt Ohioquote:Op woensdag 4 november 2020 02:10 schreef TheVulture het volgende:
Ohio ziet er toch wel goed uit voor Biden
Eerder VoetbalKantinonees.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik vraag me af hoe ze weten wie wat gestemd heeft... Vind dat soort uitspraken altijd onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon aan dat deze stemming in Florida geen gevolgen gaat hebben in andere staten om dat daar weinig Cubanen zijn en het verschil vooral van Cubanen lijkt te komen. Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |