Ja de VS is erg raar op dat punt volgens mij, erg gekant tegen immigratie maar eenmaal binnen en je hebt meer rechten als immigrant bij mijn weten.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ja maar die kunnen er dus wel rustig gaan wonen?
Mijn naaldje gaat ook richting Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Naaldje van NC gaat nu ook licht naar Trump
https://www.nytimes.com/i(...)text=election_recirc
Enkel in die Miami-Dade-county... nu is die wel cruciaal voor de staat waarschijnlijk... maar voor de rest doet ie het echt overal beterquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Mijn naaldje gaat ook richting Trump.
Vind het wel vermakelijk zo eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Ze weten de sjappies wel uit te kiezen bij de NOS, vooral als ze met een Trumpstemmer praten lijken ze bewust iemand te kiezen die niet helemaal helder overkomt
Ken jij werkelijkwaar in het echt een welbespraakte Nederlandse Trump fan ?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Ze weten de sjappies wel uit te kiezen bij de NOS, vooral als ze met een Trumpstemmer praten lijken ze bewust iemand te kiezen die niet helemaal helder overkomt
Overallquote:Op woensdag 4 november 2020 02:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Enkel in die Miami-Dade-county... nu is die wel cruciaal voor de staat waarschijnlijk... maar voor de rest doet ie het echt overal beter
Annabel Nanningaquote:Op woensdag 4 november 2020 02:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Ken jij werkelijkwaar in het echt een welbespraakte Nederlandse Trump fan ?
250k in de min voor Oom Donald idd.. Komt goed, ga ik van uitquote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef Viesdik het volgende:
Texas is toch zo rechts als het kan zijn?
Hoe kan het dat Biden daar wint?
quote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef Viesdik het volgende:
Veel import Amerikanenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef Viesdik het volgende:
Early votes, TX wordt rood uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef Viesdik het volgende:
Gast dit is uitgelegd opzouten nu met je gepiepquote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef Viesdik het volgende:
Trump voters worden weggezet als religieuze anti-abortus gekkies. Daar zit nog wel een verschil tussen met "welbespraakt"quote:Op woensdag 4 november 2020 02:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ken er wel een. Zwart ook nog, 2 masters gedaan. Zeker slim. Maar hij zat meer in het vakje van dat hij wil dat Trump wint om de democraten eens wakker te schudden, want wat ook in een groot artikel in the guardian aangekaart werd hebben de democraten de armere bevolking op het platteland wel laten vallen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Early votes.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er precies goed aan een Trump-overwinning? Welke politieke factoren spelen een rol in die beslissing?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
250k in de min voor Oom Donald idd.. Komt goed, ga ik van uit
Pure manipulatiequote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Nee dat is gewoon een normale Trumpfan.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Ach kijk gewoon naar de Trump fans hier.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump voters worden weggezet als religieuze anti-abortus gekkies. Daar zit nog wel een verschil tussen met "welbespraakt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |