Pfoeh lang geleden in een studentenflatje in de east end van Londen. Good times... Geen foto's meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze post is waardeloos zonder pics van het mokkel
voetbal...like een paar uur terug enzoquote:
ja maar die kunnen er dus wel rustig gaan wonen?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:25 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Omdat daar de meesten binnenkomen vanuit Mexico denk ik.
Genieten toch? Alles van blauw naar roodquote:Op woensdag 4 november 2020 02:26 schreef KingRoland het volgende:
Early voting mogen ze afschaffen jezus christus
Slecht voor je hart iddquote:Op woensdag 4 november 2020 02:26 schreef KingRoland het volgende:
Early voting mogen ze afschaffen jezus christus
Ajax won tochquote:Op woensdag 4 november 2020 02:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voetbal...like een paar uur terug enzo
Daar is al voor 60% gestemd, da's meer dan early voting... en hij presteert in veel county's minimaal 5% beter dan Clinton deedquote:
Clinton doet helemaal niet mee man wat lul je nou?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:25 schreef TheVulture het volgende:
North Carolina lijkt me wel naar Biden te gaan, doet het overal heel veel beter dan Clinton
gelachenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Clinton doet helemaal niet mee man wat lul je jou?
daarom wilde ik gaan slapenquote:
Leukequote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Clinton scoorde 4 jaar geleden veel minder op die plekken dan Biden nu... zo danquote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
'Haar emails' zijn wel een kandidaat.quote:
Als ze wel meedeed dan was ik niet eens opgeblevenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vanaf 80 % liep hij pas over Biden been in Floridaquote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is al voor 60% gestemd, da's meer dan early voting... en hij presteert in veel county's minimaal 5% beter dan Clinton deed
In Florida juist andersomquote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Clinton scoorde 4 jaar geleden veel minder op die plekken dan Biden nu... zo dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |