Hier is het wat serieuzer. (en wat prettiger in mijn ogen)quote:Op woensdag 4 november 2020 01:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar wat is inhoudelijk het verschil?
LeBron heeft goed lobby-werk verricht in Akron en omstreken.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:51 schreef TheArt het volgende:
Is Ohio nou zo onverwacht dik in het voordeel van Biden aan het uitvallen?
Niksquote:Op woensdag 4 november 2020 01:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat hier in POL de meest kutte kutmod der kutmods zit. Oftewel ondergetekende.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat hier in POL de meest kutte kutmod der kutmods zit. Oftewel ondergetekende.Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan stevent het af op zo'n 278 Biden - 260 Trump met nog upside voor Biden en een moeilijk pad voor Trump:quote:
Zo was het vroeger, ooitquote:Op woensdag 4 november 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je Ohio niet wint, win je Michigan al helemaal niet.
Hah ja, Florida is echt een bizarre kutstaat wat dat betreft.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:57 schreef westwoodblvd het volgende:
Het lijkt er op dat de Dems eeuwig 1% tekort komen in Florida, wat de verdere context ook is.
Ze blijvenb daar elk jaar weer Joodse bejaarden uit New York importeren. Zekere Trump stemmersquote:Op woensdag 4 november 2020 01:57 schreef westwoodblvd het volgende:
Het lijkt er op dat de Dems eeuwig 1% tekort komen in Florida, wat de verdere context ook is.
Ja maar NC gaat nog niet goed, kantelt nu de foute richting op...quote:Op woensdag 4 november 2020 01:54 schreef hmmmz het volgende:
Georgia 75% kans voor Trump aldus de naald.
https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.html
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze blijvenb daar elk jaar weer Joodse bejaarden uit New York importeren. Zekere Trump stemmers
Gaan ze straks weer 127 stemmen verschil natellen oid?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:58 schreef Slobeend het volgende:
10.000 stemmen verschil in het voordeel van Biden in Florida nu, idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |