nog 4 jaar lang ZURE gezichten op de NPO.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:08 schreef DonDruiper het volgende:
Je zal maar Amerikaan zijn en straks nog 4 jaar met Trump opgescheept zitten
Nou, zo belangrijk is het toch ook weer niet? Ik woon daar nietquote:Op woensdag 4 november 2020 02:09 schreef riazop het volgende:
[..]
nog 4 jaar lang ZURE gezichten op de NPO.
Héérlijk!
Ohio inderdaad. Spannend hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Florida hoef je niet meer naar te kijken. Texas en Ohio daarentegen.
Zijn early votes, dus zullen meer Democratisch zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:12 schreef trein2000 het volgende:
Biden 4 procentpunt voor in TX met 22 procent geteld
Gaat zeker de hele nacht zo door. Optimistisch beginnen en dan weer een klap in het gezicht krijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zijn early votes, dus zullen meer Democratisch zijn.
Die gaat gewoon nog 8 uren doorquote:Op woensdag 4 november 2020 02:15 schreef Slobeend het volgende:
Als ik King was zou ik nu al doodmoe zijn.
Florida is altijd close.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:14 schreef Zwansen het volgende:
CNN blijft inzoomen op Florida terwijl NYT allang zegt dat Trump die zeker wint. Maar goed, een close race in Florida zegt ook wel iets over het sentiment en de uiteindelijke andere staten hoop ik.
Ja, het had zo simpel kunnen lopen, maar Florida doet wat Florida altijd doet.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gaat zeker de hele nacht zo door. Optimistisch beginnen en dan weer een klap in het gezicht krijgen
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gaat zeker de hele nacht zo door. Optimistisch beginnen en dan weer een klap in het gezicht krijgen
Haha jaquote:Op woensdag 4 november 2020 02:15 schreef Slobeend het volgende:
Als ik King was zou ik nu al doodmoe zijn.
Het scheelt dat ze alle early votes daar al in de weken daarvoor mogen tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:16 schreef hmmmz het volgende:
Ze kunnen wel snel tellen daar in Florida.
True, maar wel 60/40..quote:Op woensdag 4 november 2020 02:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 16 procent geteld?
Clinton stond ook voor in 2016, dus ff wachtenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ziet er goed uit.
"Ohio Election Results:
Biden 1,286,951 - 56.0%
Trump 985,472 - 42.9
Total reported
2,299,466. 36% of the estimated vote total has been reported."
Vroeger kreeg je een ban in VBL bij het doorgeven van een verkeerde uitslagquote:
De van oudsher oude staten zijn nog niet gecount.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ziet er goed uit.
"Ohio Election Results:
Biden 1,286,951 - 56.0%
Trump 985,472 - 42.9
Total reported
2,299,466. 36% of the estimated vote total has been reported."
Het is afwachten maar wel positief voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De van oudsher oude staten zijn nog niet gecount.
En vraag me af of die exp. count klopt.quote:
< 1% reported.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:17 schreef Zwansen het volgende:
NC nu op 67% Biden volgens the NYC needles.
Chek zelfquote:Op woensdag 4 november 2020 02:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je een ban in VBL bij het doorgeven van een verkeerde uitslag
Ik zie Georgia op grijs..quote:Op woensdag 4 november 2020 02:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Chek zelf
https://edition.cnn.com/e(...)esident#mapmode=call
Trump zit op 52..quote:
Klopt. Ohio/Midwest, Texas/AZ zijn andere ijzers in het vuur.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind het er wel goed uitzien voor Biden. Florida is niet alles. Biden heeft meerdere wegen. Trump niet.
Ik ben positief.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:19 schreef Arcee het volgende:
Ziet er nog niet echt goed uit voor Biden eigenlijk.
Maar de split tussen early vote en verkiezingsdag vote is echt een mindfucker. Kunt daar echt moeilijk wat over zeggen. Een mogelijk lichtpuntje voor Biden is New Hampshire waar deze cijfers tegelijk binnen komen aldus Silver:quote:Op woensdag 4 november 2020 02:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind het er wel goed uitzien voor Biden. Florida is niet alles. Biden heeft meerdere wegen. Trump niet.
Dat lijkt er sterk op, en werd ook al gezegd voor vandaag. Hoewel Cubans anders stemmen dan andere Hispanics. En Biden gaat het echt wel beter doen in Texas dan Clintonquote:Op woensdag 4 november 2020 02:18 schreef westwoodblvd het volgende:
Het zou wel ironisch zijn als na 2016 waarbij alle aandacht ging naar Trump in het midwesten en Clinton die onverwacht sterk was in het zuiden, het dit jaar precies omgekeerd is.
Dat is toch wel redelijk tragisch voor de Democraten.quote:Hispanic voters per early 2020 exit polls:
Florida:
2016: Clinton +27
2020: Biden +8
Georgia:
2016: Clinton +40
2020: Biden +25
Ohio:
2016: Clinton +41
2020: Biden +24
CNN
Zou dat ook gelden in California?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Het probleem van Biden:
[ twitter ]
Geen idee maar Californië is geen swing state. Dus daar maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden in California?
Nja, minder cubanen daar. 'Hispanics' is misschien wat ongelukkig gekozen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op sommige Turken die ik ken. Die hebben een grote afkeer naar immigranten. Met zo'n gedachte van: wij en onze vaders kwamen hier om te werken. De migranten van nu zijn allemaal gelukzoekers.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Het probleem van Biden:
[ twitter ]
Hispanics cultureel conservatiever geworden over het algemeen? (Rechters, abortus etc)quote:Op woensdag 4 november 2020 02:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is toch wel redelijk tragisch voor de Democraten.
Ja precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nja, minder cubanen daar. 'Hispanics' is misschien wat ongelukkig gekozen.
Vind ik ook. Het ziet er positiever uit voor Trump dan gedacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:25 schreef skysherrif het volgende:
Texas gaat toch echt niet blauw worden als Trump Florida wint en Georgia lijkt te winnen.
boeiendquote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef zipcon het volgende:
Decision Desk HQ geeft het aan Trump
[ twitter ]
mischien heeft het met Cuba te maken waar Trump een stuk anders in handelden ten opzichte van Obamaquote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hispanics cultureel conservatiever geworden over het algemeen? (Rechters, abortus etc)
Kan me slecht voorstellen dat Clinton zoveel aantrekkelijker was dan Biden.
NOS is nogal van de eenzijdige steekproeven dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef trein2000 het volgende:
Stemmen alle Nederlanders in de VS op Trump of heeft de NOS een nogal eenzijdige steekproef?
Blijkbaar verstandige mensen die Nederlanders.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef trein2000 het volgende:
Stemmen alle Nederlanders in de VS op Trump of heeft de NOS een nogal eenzijdige steekproef?
Dat lijkt me een onwaarschijnlijke uitkomst, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:26 schreef trein2000 het volgende:
Hou ook een schuin oog op de senaat, als die democratisch zou worden is Trump wel z’n slagkracht kwijt.
ja hahaquote:Op woensdag 4 november 2020 02:29 schreef DonDruiper het volgende:
Bij CNN worden ze ook wat minder enthousiast hé
Biden doet het slechter dan Beto dus wss niet. Het hangt dus echt van Pennsylvania, Michigan en Wisconsin (en mogelijk Arizona)quote:Op woensdag 4 november 2020 02:25 schreef skysherrif het volgende:
Texas gaat toch echt niet blauw worden als Trump Florida wint en Georgia lijkt te winnen.
Inderdaad zeg. Of nog erger, met Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:08 schreef DonDruiper het volgende:
Je zal maar Amerikaan zijn en straks nog 4 jaar met Trump opgescheept zitten
Van oudsher zijn de Nederlanders die naar de VS zijn geemigreerd Christen fundamentalisten van het ergste soort.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef trein2000 het volgende:
Als Trump NC wint wat de needle nu naar neigt, Texas gewoon houdt, Ohio alsnog kan winnen. Georgia wint. Iowa wint. Arizona wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef L3gend het volgende:
[..]
Biden doet het slechter dan Beto dus wss niet. Het hangt dus echt van Pennsylvania, Michigan en Wisconsin (en mogelijk Arizona)
Dat maakt de komende 4 jaar wel leuk Trump schreeuwend in het Witte Huis en een democratische congresquote:Op woensdag 4 november 2020 02:26 schreef trein2000 het volgende:
Hou ook een schuin oog op de senaat, als die democratisch zou worden is Trump wel z’n slagkracht kwijt.
Ja, het is kiezen uit twee kwaden.. Trump is al genoeg over gezegd en Biden is ouds..quote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Of nog erger, met Biden
Ook gewoon minder aandacht voor Florida geweest. Denk dat met name Bill nog wel wat stemmen kon trekken en Florida heeft een langere geschiedenis als swing state. Biden ging meer tijd besteden aan blue collar Mid-West en nam misschien Miami voor lief.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hispanics cultureel conservatiever geworden over het algemeen? (Rechters, abortus etc)
Kan me slecht voorstellen dat Clinton zoveel aantrekkelijker was dan Biden.
Ah ok, dat heb ik niet gevolgd.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:28 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
mischien heeft het met Cuba te maken waar Trump een stuk anders in handelden ten opzichte van Obama
Needle gaat anders steeds meer richting Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
NC begint blauw te worden. Biden neemt afstand.
Trump is je staat vernielen ter ere van hemzelf. Biden is gewoon een standaard politicus.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, het is kiezen uit twee kwaden.. Trump is al genoeg over gezegd en Biden is ouds..
Wat je nu echt nodig had als DNC was een type Obama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |