(lol)quote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
NOS die iets over propaganda zegt
Hoe hebben ze die geteld? Of zijn dat de early votes? Die zouden toch meer in het voordeel van Biden moeten zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef Pvt.Webster het volgende:
Florida telt snel joh.
2.2 miljoen stemmen, Biden voor.
Maar een Clinton kreeg toch ook voor een grotere staat meer kiesmannen dusja dat is opzich wel eerlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heel vaag ja. Maarja zowel Obama als Trump wonnen erdoor toch? Terwijl ze niet de meerderheid hadden in absolute aantallen.
Trump had niet de meerderheid in stemmen en Bush jr. (2e keer) niet. Voor zover ik weet, alle presidenten daaromheen wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heel vaag ja. Maarja zowel Obama als Trump wonnen erdoor toch? Terwijl ze niet de meerderheid hadden in absolute aantallen.
iquote:
hihiquote:
Correct etaquote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef ETA het volgende:
Het lijkt erop dat in Florida Trump in alle tussenstanden op county niveau achterloopt op 2016?
Als Clinton voor een bepaalde staat meer kiesmannen kreeg en Trump wint uiteindelijk op meer kleinere staten dan heft dat elkaar toch op. Zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Trump had niet de meerderheid in stemmen en Bush jr. (2e keer) niet. Voor zover ik weet, alle presidenten daaromheen wel.
ja exact dat. Maar naar de koelkast gelopen voor nieuw pilsquote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Af en toe zap ik wat, van die veelpratende mensjes bij CNN word je ook moe
??? Hij loopt toch voor? Als ik @Viesdik mag geloven tenminste...quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Als Trump Florida pakt begint het toch om te draaien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |