Gewoon op tvquote:Op woensdag 4 november 2020 01:26 schreef KingRoland het volgende:
welke livestream kijken jullie naar CNN zonder delay
Veel swingers op fokquote:Op woensdag 4 november 2020 01:27 schreef KennyPowers het volgende:
Florida swingt zelfs per post hier
Ja, maar Florida heeft veel early votes al geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:28 schreef Jimbo het volgende:
Maar was het nu niet zo dat ze verwachtte dat de trumpstemmers nu wel naar de stemkantoren gingen maar de post stemmers vooral voor biden waren? dus het kan nog flink omslaan zou je zeggen...
Heb zomaar het idee dat Eva een dominatrix is, heerlijk hoor koekoek.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou hard raken ja. Man koekoek
Kun je meer dan één laatste avondmaal hebben dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb twee hamburgertjes gebakken. Trump zijn (favoriete) laatste avondmaal.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb twee hamburgertjes gebakken. Trump zijn (favoriete) laatste avondmaal.
Nope, blijkt dat veel meer republikeinse stemmen per post zijn binnen gekomen dan verwacht & veel minder stemmen op Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:28 schreef Jimbo het volgende:
Maar was het nu niet zo dat ze verwachtte dat de trumpstemmers nu wel naar de stemkantoren gingen maar de post stemmers vooral voor biden waren? dus het kan nog flink omslaan zou je zeggen...
zal me niet verbazen als trump lijkt te winnen nu maar dat na dat alles geteld is biden toch als winnaar naar voren komt.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar Florida heeft veel early votes al geteld.
In sommige staten beginnen ze de stemmen per post al eerder te tellen, in andere staten juist later. Dus het is niet per se dat Trump eerst marge heeft en Biden dan inhaalt, het kan ook andersom gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:28 schreef Jimbo het volgende:
Las ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:28 schreef Jimbo het volgende:
Nee, dat kan niet !!!quote:Op woensdag 4 november 2020 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je meer dan één laatste avondmaal hebben dan?
Landslide let maar opquote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef The_Undertone het volgende:
Lijkt me inderdaad dat Trump Florida binnenharkt
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:29 schreef Cara het volgende:
Oh god [ twitter ]
VRIJDAG pas uitslag in Georgia!
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:31 schreef The_Undertone het volgende:
Lijkt me inderdaad dat Trump Florida binnenharkt
lekker allemaal drolletjes aan de stembiljettenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:29 schreef Cara het volgende:
Oh god [ twitter ]
VRIJDAG pas uitslag in Georgia!
Ietsje denk ik. In 2016 waren dat 9 countys. Nu ook, of 10.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Die kaart van Florida ziet een tandje blauwer dan in 2016 qua county's....
Ja maar in de 3 grote counties, Broward, Palm Beach en Miami-Dade is zijn marge veel te klein. Daar haalt Trump tienduizenden stemmen meerquote:Op woensdag 4 november 2020 01:32 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ietsje denk ik. In 2016 waren dat 9 countys. Nu ook, of 10.
modsquote:Op woensdag 4 november 2020 01:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En jij bent pro-democraat
even dimmen. laten we het gezellig houden. @:mods hier begint het mee.
Walgelijk volk is dat.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let op dat het hier de voetbalkantine is die Trump adoreert.
Do the math.
Heeft hij ook wel nodig hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 01:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja maar in de 3 grote counties, Broward, Palm Beach en Miami-Dade is zijn marge veel te klein. Daar haalt Trump tienduizenden stemmen meer
Godquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |