Trump heeft gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Welk verlies accepteren precies? De belangrijkste swing states zijn nog onbeslist.
Hehehe viesmad.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Trump heeft gewonnen.
Dat jij dat niet weet is omdat jij fake news gelooft. Succes ermee.
Ik ben blij.quote:
Jammer dat jij je geld waarschijnlijk kwijt bent johquote:Op woensdag 4 november 2020 13:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben blij.
Mijn favoriet heeft gewonnen.
Die van jou heeft verloren.
En Atlanta kan geen verschil meer maken. Dit zijn maar 13% van alle stemmen in GA. Daar moeten wel hele gekken dingen gebeuren dan.
Toen sliep ik helaas. Had eigenlijk moeten gebeuren met de pot van de Red-het-Forum.actie.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
Vannacht rond 4u nog een wedje gezet op Biden met odds van 3.65. Nog geen spijt van gekregen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben blij.
En Atlanta kan geen verschil meer maken. Dit zijn maar 13% van alle stemmen in GA. Daar moeten wel hele gekken dingen gebeuren dan.
Hoeveel centjes hebben jullie ingezet jongens?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
Vannacht rond 4u nog een wedje gezet op Biden met odds van 3.65. Nog geen spijt van gekregen.
Alles op m'n Unibet. Ongeveer ¤600.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel centjes hebben jullie ingezet jongens?
Da's meer dan ik gisteren op de CL durfde te zetten, gefeliciteerd, zomaar 2 ruggen op je unibet nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alles op m'n Unibet. Ongeveer ¤600.
Zo, dat is gelijk grof te werk gaan. Maar prima dealquote:Op woensdag 4 november 2020 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Trump heeft gewonnen.
Dat jij dat niet weet is omdat jij fake news gelooft. Succes ermee.
Ik gun het je van harte.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Zet ook niet vaak dergelijke bedragen in, meestal gewoon een paar tientjes op voetbal "voor de leuk". Dit vond ik wel een beetje een buitenkansje, zo slecht zag het er helemaal niet uit voor Biden.
Lokquotejequote:Op woensdag 4 november 2020 13:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben blij.
Dat ongetwijfeld. Echter moet ik altijd denken aan het paupervolk dat altijd rond de primera hangt met krasloten in de aanslag.quote:
Oh, dat is wel aardig fors. Had ik niet gedurfd. Maar zo te zien dus een leuke vakantie aan over gehouden.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op lange termijn verlies je altijd. Of je moet na een mooie winst meteen stoppen met wedden, maar dat doet bijna niemand.quote:
Zelfs daar komt Kim vaak niet boven de 99%.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Noord Koreaanse praktijken dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |