quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo ja dan wel inderdaad. Maar ik kijk sowieso altijd ook bij series en zo want maakt mij nooit uit als ik word gespoilerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]lol dat heb ik nog nooit gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swinkels on steroidsquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ene gozer lijkt op Swinkels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR geplaatst.What can change the nature of a man?
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Klaassen ipv Ekkelenknul.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
@:KingRolandBOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg het maar.
niks mis meegraag op anoniem
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!@MortaxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |