SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Eens, heb ze een stuk of 8 keer gezien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
Dit is zo'n band die je niet vaak genoeg live kunt zien.
Leuk voor feesten.Maar ja....quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
Dit is zo'n band die je niet vaak genoeg live kunt zien.
Soms zit ik now wel eens redelijk op te lettenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik gokte eigenlijk dat jij geen nieuw topic zou openen, but I guess I was wrong.
Ik ben al afgehaakt in het liedje. T/m Windowpane wist ik het nog.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:41 schreef brother52 het volgende:
New Seekers - You Won't Find Another Fool Like Me
Maar je raadt het niet (2x)quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al afgehaakt in het liedje. T/m Windowpane wist ik het nog.
In de maneschijn, in de maneschijn
klom ik op het trapje naar het raamkozijn.
Maar je raadt het niet, maar je raadt het niet,quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al afgehaakt in het liedje. T/m Windowpane wist ik het nog.
In de maneschijn, in de maneschijn
klom ik op het trapje naar het raamkozijn.
Verdorie, 3x dikke.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je raadt het niet, maar je raadt het niet,
Zo doet een vogel en zo doet een Fish
Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is.
En dat is één en dat is twee,
En dat is dikke, dikke, dikke tante Kee.
En dat is recht en dat is krom,
En zo zo draaien we het wieltje weer eens om.
Rom bom!
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, 3x dikke.
Nah, dan is tante Kee vanavond behoorlijk afgevallen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je raadt het niet, maar je raadt het niet,
Zo doet een vogel en zo doet een Fish
Je zou als dichterlijke vrijheid three times a lady kunnen draaien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, 3x dikke.
Nah, dan is tante Kee vanavond behoorlijk afgevallen.
Die escape heb ik al gebruikt bij windowpane want dat is eigenlijk een ruit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou als dichterlijke vrijheid three times a lady kunnen draaien.
Ik ben heel benieuwd wat je bij schoenenpoetser hebt verzonnen.quote:
Dit heb je wel eens vaker gedraaid, volgens mij.quote:
Volgens mij niet, wel vaker wat van Veruca Salt gedraaid.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit heb je wel eens vaker gedraaid, volgens mij.
Lang leve de Engelse ziektequote:
Voor het eerst sinds tijden dat ik hem weer hoorde en hoor dan ineens allemaal nieuwe dingen.quote:
Kee komt nogquote:
Een echt mastodont.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:19 schreef brother52 het volgende:
Mastodon - Aunt Lisa
Ze mag dan afgevallen zijn maar ze is nog best stevig
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Een echt mastodont.
Ze heeft meteen haar naam maar veranderd. Bij een nieuw uiterlijk hoort een nieuwe naam.
Net zoals Adele nu alleen nog maar Ae heet?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Een echt mastodont.
Ze heeft meteen haar naam maar veranderd. Bij een nieuw uiterlijk hoort een nieuwe naam.
Del toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zoals Adele nu alleen nog maar Ae heet?
Ik verwachtte eigenlijk een obscure feestband met Hé, everything is okeequote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een obscure feestband met Hé, everything is okee
Dat wilde ik eerst typen, maar dat doet haar onrecht aan.quote:
Ja, kon er niet omheen.quote:
Ik zag haar laatst bij SNL en daar zag ze er toch wel goed uit en had ze nog behoorlijk brede heupen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst typen, maar dat doet haar onrecht aan.
Met fat bottom zag ze er m.i. beter uit dan nu, ze is nu net een anorexia patiënt...
Slayer zit wat complexer in elkaarquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
Dit lijkt wel de softe versie van Slayer.
Ja, hier herken ik haar ook niet. Maar bij SNL was ze twee weken geleden of zo en ze was gewoon precies de Adele zoals we haar kennen, alleen dan wat kilo's lichter. Ze deed het erg leuk allemaal. Ik ben wel fan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, deze foto vind ik eng:
[ afbeelding ]
Ik ook, heb haar 2 keer in Paradiso mogen zien/horen en die stem is geweldig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier herken ik haar ook niet. Maar bij SNL was ze twee weken geleden of zo en ze was gewoon precies de Adele zoals we haar kennen, alleen dan wat kilo's lichter. Ze deed het erg leuk allemaal. Ik ben wel fan.
Voor na de show. Haar stem heeft niet geleden onder het gewichtsverliesquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, heb haar 2 keer in Paradiso mogen zien/horen en die stem is geweldig.
En ik vind haar ongecompliceerde, soms stuntelige manier van communiceren met dat enorme accent erg grappig...
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
Blood, Sweat & Tears - Spinning Wheel
Met cowbell
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
Met cowbell
Daar wordt aan de deur geklopt...quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
Met cowbell
Ja dusquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar wordt aan de deur geklopt...
Wie zou dat zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar wordt aan de deur geklopt...
Wie zal dat zijn...?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef brother52 het volgende:
Wacht, hoor ik 'daar wordt op de deur geklopt'?
Straks even checken...quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor na de show. Haar stem heeft niet geleden onder het gewichtsverlies
De broertjes Robbinsonquote:
Ook vaak gezien én opgenomen...quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
De broertjes Robbinson
The Black Crowes - Kickin' My Heart Around
Ik heb ze te weinig gezien, 2 keer geloof ik. Bospop en Paradiso.quote:
Paradiso enkele keren en de HMH.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze te weinig gezien, 2 keer geloof ik. Bospop en Paradiso.
Dan luister ik dat nog even af.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 2.
Eentje waar ik vandaag niet omheen kan en een slaapliedje.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paradiso enkele keren en de HMH.
Mevrouw Kate Hudson, de ex van Chris, was er vaak ook bij.
Liepen ze na afloop uit Paradiso met de kinderwagen naar het hotel...
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef brother52 het volgende:
Stone Temple Pilots - A Song For Sleeping
Leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paradiso enkele keren en de HMH.
Mevrouw Kate Hudson, de ex van Chris, was er vaak ook bij.
Liepen ze na afloop uit Paradiso met de kinderwagen naar het hotel...
Ik zit er niet op te wachten, zelfs. Ik ben bang dat ze gewoon Trump gaan herkiezen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag nog wel even op zich laat wachten...
Past ook heel goed in het themaquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef brother52 het volgende:
Stone Temple Pilots - A Song For Sleeping
Zo lang die idioot an de macht is, ga ik niet naar de USA.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten, zelfs. Ik ben bang dat ze gewoon Trump gaan herkiezen.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Living Colour - Love Rears Its Ugly Head
03. False Advertising - Cold Shoulder
04. Redbone - We Were All Wounded At Wounded Knee
05. Blind Melon - Toes Across The Floor
06. Snow Patrol - Grazed Knees
07. Biffy Clyro - Fingers and Toes
08. Millencolin - Vulcan ears
09. The Gentle Storm - Eyes of Michiel (Storm Version)
10. Rise Against - Tip The scales
11. Viva Death - Broken Nose
38. Fish - Weltschmerz
12. KULA SHAKER - Moonshine
13. L7 - Moonshine
14. REM - Falls To Climb
15. Daryll-Ann - Trip The Stairs
16. Opeth - Windowpane
17. Flogging Molly - You Won't Make a Fool Out of Me
18. The Posies - I Guess You're Right
19. New Seekers - You Won't Find Another Fool Like Me
20. Johan - I Mean I Guess
21. Antony and the Johnsons - Bird Gerhl
22. A Perfect Circle - So Long, and Thanks for All the Fish
23. Veruca Salt - Centipede
24. Arctic Monkeys - Dancing Shoes
25. Dave Hause - The Shine
26. Jellyfish - The Ghost at Number One
27. Stereophonics - Vegas Two Times
28. Queen - Fat Bottomed Girls
29. Birth Of Joy - Fat Fish
30. Mastodon - Aunt Lisa
31. Zangeres Zonder Naam - Keetje Tippel
32. Ignite - Straight Ahead
33. Candlebox - Crooked Halo
34. Electric Light Orchestra - Turn To Stone
35. Blood, Sweat & Tears - Spinning Wheel
36. The Black Crowes - Kickin' My Heart Around
37. Alice Cooper - Elected
39. Stone Temple Pilots - A Song For Sleeping
40. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Ja, dat waren andere tijden!quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang die idioot an de macht is, ga ik niet naar de USA.
Voor zover dat überhaupt kan...
===
Wat ik vanmiddag elders schreef:
Aangezien we regelmatig in oktober/november in de USA zijn geweest, hebben we diverse verkiezingen van dichtbij meegemaakt.
In 2008, op de dag dat Obama zijn eerste presidentschap verkreeg, gingen we om 11.00 uur aan boord van het vliegtuig vanaf Las Vegas en landde we om 17.00 uur in Atlanta. Langs de weg vanaf het vliegveld daar was de donkere bevolking van Georgia al hun feestje aan het vieren. Een indrukwekkend tafereel, dat ik nooit zal vergeten.
Om 20.00 uur waren we op de beoogde bestemming in South Carolina en was Obama's overwinning daadwerkelijk een feit.
Zo snel zal het morgen niet gebeuren, vrees ik...
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Melting het volgende:
Dank je wel voor de muziek, Brother. Leuk gedaan.![]()
Ik ga richting bed.
Welterusten allemaal.
Ik had op weg van Phoenix naar Las Vegas een Obama t-shirt gekocht met zijn afbeelding er op en dat heb ik die dag gedragen.quote:
Zocht je de nummers nu ter plekke op?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef brother52 het volgende:
Ben benieuwd of ik de volgende keer bij het thema kan blijven wat ik in mijn hoofd heb. Al vind ik dit soort shows wel leuker.
Laatst weer een paar speeches van Obama gezien en je kan er echt heimwee van krijgen. Wat een vlotte, makkelijke prater is hij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had op weg van Phoenix naar Las Vegas een Obama t-shirt gekocht met zijn afbeelding er op en dat heb ik die dag gedragen.
De blanken konden me in het Bellagio hotel in Las Vegas wel schieten, maar het donkere personeel op het vliegveld kwam op me af en omhelste me met de kreten 'We're gonna win! We're gonna win, sir!'.
Ik heb toen echt met tranen in mijn ogen gestaan en heb die dag daardoor heel intens beleefd...
Vier jaar later waren we weer in de USA en toen won Obama weer, maar dat was toen min of meer vooraf al een uitgemaakte zaak...
Nee, ik had deze al een tijdje klaar staan maar wilde eerst lichaamsdelen als thema nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Zocht je de nummers nu ter plekke op?
Ik vond het een heel leuk ideequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik had deze al een tijdje klaar staan maar wilde eerst lichaamsdelen als thema nemen.
Na de eerste 3 liedjes heb ik heel snel het thema veranderd.
Niet alleen dat, hij had ook meteen je hele aandacht en maakte dat ook niet meer kwijt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Laatst weer een paar speeches van Obama gezien en je kan er echt heimwee van krijgen. Wat een vlotte, makkelijke prater is hij.
Goedemorgen.quote:
Tijd gaat langzaam deze week.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zaagmans komt vandaag weer langs.
quote:
Dat thema heb ik een paar geleden al gedaan, geen lichaamsdeel is achterwege gebleven.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik had deze al een tijdje klaar staan maar wilde eerst lichaamsdelen als thema nemen.
Na de eerste 3 liedjes heb ik heel snel het thema veranderd.
Goedemorgen! Ik ben nog niet echt wakker, want ik las 'Tot en met de orgasmes aan toe' en vond het vervolgens best vergezocht binnen dat thema.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat thema heb ik een paar geleden al gedaan, geen lichaamsdeel is achterwege gebleven.
Tot en met de organen aan toe...
Hallo!
Hips don't lie...quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor na de show. Haar stem heeft niet geleden onder het gewichtsverlies
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ben nog niet echt wakker, want ik las 'Tot en met de orgasmes aan toe' en vond het vervolgens best vergezocht binnen dat thema.
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Meneer Cactus: 'Waar zitten de lurven en de orgasmes dan?'
Er verandert voor ons eigenlijk niets door deze nieuwe aangekondigde maatregelen. Ik snap wel waarom ze het doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik moet wel zeggen dat de extra aangekondigde maatregelen van gisteren er niet voor zorgen dat het allemaal beter/sneller gaat.
Wedstrijden mogen niet doorgaan, ben benieuwd of dit ook voor het golfen zo gaat zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er verandert voor ons eigenlijk niets door deze nieuwe aangekondigde maatregelen. Ik snap wel waarom ze het doen.
Ik denk dat dat niet meer mag. Of beperken tot max. 2 personen. De wedstrijden van Lennon gingen al niet meer door, dus dat verandert voor ons niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:08 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Wedstrijden mogen niet doorgaan, ben benieuwd of dit ook voor het golfen zo gaat zijn.
Voor de rest ga ik door met voorzichtig zijn en ademhalen. Vandaag ook duimen dat het zoontje (10 jaar) van de gastouder van de kabouter negatief getest is zodat de kabouter naar de opvang kan en dat oma vanavond niet ingevlogen hoeft te worden![]()
Ik hoop stiekem heel erg dat dat kind negatief getest wordt en ook dat Junior het bijtijds te horen krijg, ik hou veel van de kleintjes maar even rust is ook wel fijnquote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer mag. Of beperken tot max. 2 personen. De wedstrijden van Lennon gingen al niet meer door, dus dat verandert voor ons niet.
Ik hoorde dat er maar weinig kinderen onder de 12 jaar positief testen, dus hopelijk geldt dat ook in dit geval.
Geen idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik moet wel zeggen dat de extra aangekondigde maatregelen van gisteren er niet voor zorgen dat het allemaal beter/sneller gaat.
Kan ik me heel goed voorstellen hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem heel erg dat dat kind negatief getest wordt en ook dat Junior het bijtijds te horen krijg, ik hou veel van de kleintjes maar even rust is ook wel fijn
dat dusquote:Op woensdag 4 november 2020 08:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen hoor.
Over het sporten, dat vond ik ook erg onduidelijk. Niet in groepsverband sporten dus. Maar in individuele sporten ben je vaak met een hele groep je individuele ding aan het doen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag
Ik ben echt helemaal gaar. Zelden zo uitgeput geweest na een dag werk.
Ja, ik weet het. Maar ik hoop dat het morgen en overmorgen beter gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:37 schreef just me het volgende:
[..]dat is balen, je moet nog 2 dagen voordat het weekend is
Ik hoop het met je meequote:Op woensdag 4 november 2020 17:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik hoop dat het morgen en overmorgen beter gaat.
Het is voor mij ook echt dat ik van 08.30 - 17.00 alleen maar op dat kamertje kan zitten. Ik mag alleen 30 minuten van dat kamertje af voor lunchpauze. En dat breekt me echt ontzettend op. Op kantoor kan ik nog wat rondlopen. Daar kunnen anderen de telefoon opnemen als ik even van mijn plek ben. Bij het thuiswerken hoor ik niet dat de telefoon gaat, maar zie ik het alleen. Dat betekent dat ik niet weg kan lopen van mijn laptop.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee
Kan me ook voorstellen dat je gaar wordt van het thuiswerken.
Sorry, heb mijn zoon beloofd om hem vanavond te helpen met scheikunde. Dus ik kan niet luisteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:30 schreef DJ11 het volgende:
Had er al iemand draaiplannen voor vanavond? Ik heb al een tijdje niet gedraaid en heb wel zin om een show in elkaar te bakken.
Kan gebeurenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, heb mijn zoon beloofd om hem vanavond te helpen met scheikunde. Dus ik kan niet luisteren.
Geen mogelijkheid voor een draadloze headset ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is voor mij ook echt dat ik van 08.30 - 17.00 alleen maar op dat kamertje kan zitten. Ik mag alleen 30 minuten van dat kamertje af voor lunchpauze. En dat breekt me echt ontzettend op. Op kantoor kan ik nog wat rondlopen. Daar kunnen anderen de telefoon opnemen als ik even van mijn plek ben. Bij het thuiswerken hoor ik niet dat de telefoon gaat, maar zie ik het alleen. Dat betekent dat ik niet weg kan lopen van mijn laptop.
En op woensdag is mijn man vrij en ik heb dus nu door hoe hij zijn vrije dagen doorbrengt. Hij gaat van hot naar her, de hele tijd auto in, auto uit. Alleen maar leuke dingen aan het doen. Normaal heb ik natuurlijk geen idee hoe hij zjin vrije dagen doorbrengt. En dan hoor ik hem gezellig buiten kletsen met de buurvrouwen. "Heerlijk weer, he!" Alles leuk en gezellig en ik zit maar op dat kamertje. Het thuiswerken begint me echt mijn neus uit te komen.
Ik zou eens beginnen met wat meer aan jezelf te denken...quote:Op woensdag 4 november 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is voor mij ook echt dat ik van 08.30 - 17.00 alleen maar op dat kamertje kan zitten. Ik mag alleen 30 minuten van dat kamertje af voor lunchpauze. En dat breekt me echt ontzettend op. Op kantoor kan ik nog wat rondlopen. Daar kunnen anderen de telefoon opnemen als ik even van mijn plek ben. Bij het thuiswerken hoor ik niet dat de telefoon gaat, maar zie ik het alleen. Dat betekent dat ik niet weg kan lopen van mijn laptop.
En op woensdag is mijn man vrij en ik heb dus nu door hoe hij zijn vrije dagen doorbrengt. Hij gaat van hot naar her, de hele tijd auto in, auto uit. Alleen maar leuke dingen aan het doen. Normaal heb ik natuurlijk geen idee hoe hij zjin vrije dagen doorbrengt. En dan hoor ik hem gezellig buiten kletsen met de buurvrouwen. "Heerlijk weer, he!" Alles leuk en gezellig en ik zit maar op dat kamertje. Het thuiswerken begint me echt mijn neus uit te komen.
Dank voor de waarschuwing, dan luister ik sowieso niet...quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt me wel op een idee gebracht hiermee
quote:Op woensdag 4 november 2020 18:35 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Count The Vote
Leukquote:Op woensdag 4 november 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
Ingetuned. Ik luister tot 21.00 uur mee.
Ben daar nooit zo goed in.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
LeukVerzoekjes / suggesties zijn altijd welkom.
Niet speciaalquote:Op woensdag 4 november 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben daar nooit zo goed in.
Wat is het thema? Verkiezingen?
Ik ben zelfs nog aan het eten, op dit momentquote:Op woensdag 4 november 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Soort van thema? Ben nog ff uitbuiken, dus dan kan ik nadenken, of niet, of toch wel...
En wat schaft de pot?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog aan het eten, op dit moment
Niet echt een thema hoor. Ik bedenk vaak maar zo een showtitel.
Ik heb het ook wel eens geproefd.quote:
Die zijn best te eten ja, mist in de aanbieding, dan 2 voor 4 of 5 euro.quote:
Dat laatste is wel aan te raden. Heb je niet zo veel honger, eet dan in elk geval wat fruitquote:Op woensdag 4 november 2020 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Had soort van chili gemaakt, moet even kijken hoe dat bevalt, haha.
Al een paar dagen niet zo lekker zelf, maar wou wel weer een beetje voer.
Nu:quote:Op woensdag 4 november 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Slip Away van Underkuffer...![]()
Dat is inderdaad zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu:Tears For Fears - Change (radio edit)
Weer ietsje draaglijker, hoop ik.
Ach, Culture Beat heeft het non-stop gesampled, dus...quote:Op woensdag 4 november 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu:Tears For Fears - Change (radio edit)
Weer ietsje draaglijker, hoop ik.
Miley Cyrus?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam op het Undercover-album trouwens nog een ander liedje tegen, waarvan ik straks het origineel draai.
Verder in de show: de debuutsingle van een zangeres met een heel beroemde vader, een nieuwe versie van een #1 uit mijn jaarlijsten en nog veel meer...
Verzoekjes / suggesties zijn altijd welkom via DM.
Je bedoeld die ene die hier amper meer komt en vandaag jarig is?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
De huisband van een collega-DJThe Presidents of the United States of America - Video Killed The Radio Star
Ik weet niet wie er vandaag jarig is. Ik weet wel dat iemand zijn show begint en eindigt met "ladies and gentlemen", afkomstig van deze band.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bedoeld die ene die hier amper meer komt en vandaag jarig is?
Ik dacht dat je Rob Driessen bedoelde.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er vandaag jarig is. Ik weet wel dat iemand zijn show begint en eindigt met "ladies and gentlemen", afkomstig van deze band.
Gisteren nog gedraaid op deze zenderquote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Rob Driessen bedoelde.
Dat zegt me niets.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe muziek (ik vergat de jingle)Empress Of feat. Amber Mark - You've Got To Feel
Toen zaten we nog aan de prosecco... euh... persco van Rutte...quote:Op woensdag 4 november 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gisteren nog gedraaid op deze zender
MUZ / Radio 49 #3354 - In de maneschijn
Ik heb gisterenavond deels slapend (vooruit) en deels voetbalkijkend doorgebracht. De persco is me ook een beetje ontgaan, eerlijk gezegd. Maar dit nummer heeft er - toevallig - alles mee te maken:quote:Op woensdag 4 november 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen zaten we nog aan de prosecco... euh... persco van Rutte...
Aan haar stem is ze niet te herkennen. Of ik ken haar vader niet. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Raadt u maar. Wie horen we hier zingen? Ik zeg erbij dat het niet makkelijk is. Ze doet geen enkele poging om net zoals haar wereldberoemde vader te klinken.??? - Let Down
Dan moet het de dochter van Prince, Michael Jackson, Elvis Presley of zo zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
De vader ken je 100 procent zeker. Die is zeer, zeer, zeer beroemd.
Paris Hilton? Wist niet dat zij en haar vader zongen.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Hint: de voornaam van deze zangeres is ook de naam van een stad.
Vooruit, ik reken het goedquote:Op woensdag 4 november 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet het de dochter van Prince, Michael Jackson, Elvis Presley of zo zijn.
Vlak Hazes niet uit, die heeft 2 zingende kinderen...quote:Op woensdag 4 november 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet het de dochter van Prince, Michael Jackson, Elvis Presley of zo zijn.
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooruit, ik reken het goed![]()
Paris Jackson - Let Down
Nee, je hoort er niks van. Het nummer klonk mij wat Dido-achtig in de oren (wat niet verkeerd is).quote:Op woensdag 4 november 2020 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn Paris Hilton.![]()
Was trouwens alweer vergeten dat de dochter van Michael zo heette.
Het is ook niet te horen.
Die zoon heet Lakentje.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn Paris Hilton.![]()
Was trouwens alweer vergeten dat de dochter van Michael zo heette.
Het is ook niet te horen.
Ja, mensen zijn tegenwoordig creatief met namen. Je zult maar Splinter heten.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zoon heet Lakentje.
Maar verder was er niet veel mis met Michael Jackson...
Die man heeft 2 hersencellen, waarvan er 1 zeker defect is.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Redelijk bizar dat Trump zo'n uitgesproken gay anthem als muziek gebruikt...
Hij eist alweer een hertelling, lees ik net... Kan niet tegen z'n verlies, die kneus.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die man heeft 2 hersencellen, waarvan er 1 zeker defect is.
Weet hij veel en zijn volgelingen nog minder....
Wat is de stand in kiesmannen momenteel dan? Nog steeds 238 om 213?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij eist alweer een hertelling, lees ik net... Kan niet tegen z'n verlies, die kneus.
Nee, Biden heeft Wisconsin binnen en staat nu op 248. Trump heeft één van de districten in Maine en staat nu op 214.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is de stand in kiesmannen momenteel dan? Nog steeds 238 om 213?
Ik bereid me vast op het ergste voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:37 schreef Dj_Vout het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=407880390242422
Deze moet je straks even kijken. Helemaal in het thema.
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik bereid me vast op het ergste voor.
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga jullie zo op de proef stellen met twee nieuwe nummers achter elkaar.Ze passen namelijk prima bij elkaar.
we zijn Vout en jijquote:
Gelukkig maar. Stel je eens voor dat we het niet overleefd hadden.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Jullie hebben het weer overleefdBilly Joel - Pressure
dan hadden we nooit geweten of Trump nog gebleven wasquote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Stel je eens voor dat we het niet overleefd hadden.
Spannend.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
dan hadden we nooit geweten of Trump nog gebleven was
We lezen het wel ooitquote:
Ik had eventueel morgen moeten oppassen maar (gelukkig) ging dat niet doorquote:Op woensdag 4 november 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
Ben je nog op bezoek geweest bij de jongste kabouter, just me?
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Prachtig, zowel het origineel (van The Everly Brothers), als de cover:A-ha - Crying In The Rain
Mag je volgende week wel knuffelen?quote:Op woensdag 4 november 2020 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had eventueel morgen moeten oppassen maar (gelukkig) ging dat niet door
Volgende week ga ik nog 'n keertje langs! Hij had vandaag zijn 1e onderzoekje in het ziekenhuis en er volgt nog een echo om naar het goedwerkende niertje te kijken.
Ik denk het nog niet, Junior wil "gewoon" heel voorzichtig zijn en dat heb ik dan maar te accepterenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag je volgende week wel knuffelen?
Snap ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk het nog niet, Junior wil "gewoon" heel voorzichtig zijn en dat heb ik dan maar te accepteren
ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 4 november 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar hij wil gewoon stiekem alle knuffels voor zichzelf houden.
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
ben ik ook bang voorAls baby kabouter er later over wil praten kan hij gelukkig bij zijn vader terecht
Oh shoot, ook bij zijn moederquote:
Graag gedaan, welterustenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:10 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, 11.
Maar ik ga mijn bedje opzoeken.
Fijne avond nog, en wellicht tot de volgende zitting.
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:10 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, 11.
Maar ik ga mijn bedje opzoeken.
Fijne avond nog, en wellicht tot de volgende zitting.
echt een mooi nummerquote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Liza Minnelli vond die schreeuw-samples maar niks. Die liet ze eruit halen...Pet Shop Boys - Losing My Mind
Ik luister rustig mee en geniet van de muziekquote:Op woensdag 4 november 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo geleidelijk een einde aan de show breien. Ik draai nog een paar nummers, waaronder mijn favoriete nieuwe nummer van de week én een nieuwe versie van een plaat die in 2015 #1 in mijn jaarlijst stond.
Als je een verzoekje / suggestie hebt, laat het gerust weten. Ik zit niet op hete kolen, want ik heb een paar dagen vrij.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik luister rustig mee en geniet van de muziek
ik ben zelf erg moe en kom helemaal bij van de rustige muziek!quote:Op woensdag 4 november 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je een verzoekje / suggestie hebt, laat het gerust weten. Ik zit niet op hete kolen, want ik heb een paar dagen vrij.
Ja, nu het nog kan. Komende maand is het druk en kan ik geen vrij nemen. En ik wilde graag wat verlofuren op maken. En de Amerikaanse verkiezingen volgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben zelf erg moe en kom helemaal bij van de rustige muziek!
Heb je vrij genomen ?
goed geregeldquote:Op woensdag 4 november 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, nu het nog kan. Komende maand is het druk en kan ik geen vrij nemen. En ik wilde graag wat verlofuren op maken. En de Amerikaanse verkiezingen volgen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik draai nog wat rustige muziek. Scheelt dat de twee nummers die ik net noemde, daar goed bij passen
Belooft een grote puinhoop te worden. Trump gaat vast niet iets zeggen dat de-escalerend werkt. Die stookt het vuurtje liever op.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Net ook even contact gehad met de zus van mw. MM in de USA, het is daar erg spannend.
Ook qua sfeer nu het steeds langer duurt qua uitslag en het zo close is...
Dat dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Belooft een grote puinhoop te worden. Trump gaat vast niet iets zeggen dat de-escalerend werkt. Die stookt het vuurtje liever op.
Ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 4 november 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Ze woont binnen een woon community (lap grond met zo'n 80 huizen, achter een hek), maar intern lopen de discussies al op...
Lekker hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Rustige muziek voor just me:Stephen Simmons - Tears Never Dry
Ik draai hierna nog twee nummers, dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 4 november 2020 21:46 schreef just me het volgende:
En dan moet ik eigenlijk zo heel verstandig doen en in deze rustige mood op tijd gaan slapen
en... viel het op ?quote:Op woensdag 4 november 2020 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Zoals ik (zeker weten) eerder heb verteld, bestaan van dit nummer twee versies. A Light (Day) is een uptempo, disco-achtige uitvoering.Charlie Winston - A Light (Night)
Ik heb beide versies ook al eens achter elkaar gedraaid; kijken of het iemand opviel.
Dit klinkt idd heel fragielquote:Op woensdag 4 november 2020 21:53 schreef DJ11 het volgende:
In 2015 voerde het nummer "Refuse" van Kevin Garrett mijn jaarlijst aan. Tot mijn grote genoegen heeft hij een nieuwe versie van het nummer opgenomen; klein en ingetogen. Het was al mooi, maar het is nu misschien nog wel mooier.
De slotsong van vandaag:Kevin Garrett - Refuse (solo version)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit op dit moment te luisteren naar een nieuwe versie van een #1-hit uit mijn jaarlijsten.... Echt bijzonder en zeker te weten aanwezig in mijn eerstvolgende show.
Oh je hebt hele mooie rustige nummers gemistquote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goede timing welHelaas ben ik net de slotsong aan het draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |