KKK-loptquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zie toch een paar mensen die steeds maar weer (STEEDS MAAR WEER)
zeggen dat ze tegen racisme zijn. Die zijn natuurlijk verdachtst.
Je hoerenmoeder, ben er gisteren maar voorbij gelopen op de wallenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:31 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mannelijke versie van Pipi Langkous dan
Hij deed prima mee in DTS idd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:27 schreef MCH het volgende:
Het ging toch best goed de laatste tijd met @:debraat
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder, ben er gisteren maar voorbij gelopen op de wallen
(lol)quote:
Pakte die veel puntjes?quote:
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaan jullie het ervaren als ik weg ga? Toch ook wel 1 van de kopstukken van dit forum
Zou het niet eens merkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaan jullie het ervaren als ik weg ga? Toch ook wel 1 van de kopstukken van dit forum
Er zal vast wel een andere IT’er te vinden zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Jullie hoerenmoedersquote:
En nagenoeg geen wolquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:54 schreef MCH het volgende:
Zelfde idee als Haags de pijp aan maarten geeft, veel geblaat nooit een toevoeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |