Ja, omdat ik hem domrechts noemde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat wereldgozer zei dat?
wat sneu zeg
En dan nu een uur in de kou onzeker staan te wachten tot de enquête klaar is
Dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, omdat ik hem domrechts noemde.
Ach, doodsverwensingen zijn hier heel normaal.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat wereldgozer zei dat?
wat sneu zeg
En dan nu een uur in de kou onzeker staan te wachten tot de enquête klaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Dan zie ik het probleem niet zo.quote:
Schuurs stoomt weer op richting de 16 van de tegenstanderquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ík heb helemaal geen zin in een grimmige sfeer.
Dat wordt het vanavond al.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ach, doodsverwensingen zijn hier heel normaal.Lol en dan iets uit 2019 terugzoeken om hem te verdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet zich kapotschamen
[..]
Ach, doodsverwensingen zijn hier heel normaal.Een beetje vergezocht dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Natuurlijk moet ik hem verdedigen. Anders word ik op het matje geroepenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lol en dan iets uit 2019 terugzoeken om hem te verdedigen
[..]
Ach, doodsverwensingen zijn hier heel normaal.Een archiefmapje paraat hebben, hoe cool is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een archiefmapje paraat hebben, hoe cool is dat!Wie was ook alweer die ene user die een archief bijhield van userposts in VBL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik help die mensen gewoon even bij hun werk, mensenschuw sukkeltje.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op het forum de grootste bek maar een stel debielen bij de voordeur niet kunnen afwimpelen.
Dat heb ik dat sneue kereltje zelf ook vaak genoeg zien doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lol en dan iets uit 2019 terugzoeken om hem te verdedigen
Ik dacht @Elanquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die ene user die een archief bijhield van userposts in VBL?
Het gaat lekker op twitter maatquote:
Behalve ik zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:29 schreef Mansjester het volgende:
Jullie zijn allemaal teringidioten
Zo.
Een half uur buiten gaan staan omdat je ze niet durft af te poeieren (bron je vriendin en die doet doorgaans het woord namens jou), ik weet wel wie er mensenschuw is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik help die mensen gewoon even bij hun werk, mensenschuw sukkeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |