Dat is gek genoeg inderdaad niet volstrekt ondenkbaar. Vreemde verkiezing.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:26 schreef martijnde3de het volgende:
Het zou mij ergens niet verbazen als Trump PA en FL wint en dan Texas en Georgia verliest.
Texas is wat roder, Pennsylvania iets blauwer dan die andere twee in de peilingen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:28 schreef MoreDakka het volgende:
Behalve Texas zitten die staten ongeveer binnen dezelfde foutmarge toch? Overigens las ik dat CNN Arizona nu als Toss Up weergeeft ipv lean democrat.
Ah, vandaar dat Trumpers zo op PA focusen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Texas is wat roder, Pennsylvania iets blauwer dan die andere twee in de peilingen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:25 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen of later deze week wel zien. Maar als Texas niet naar Trump gaat zal hij geen 270 electoral votes binnen hebben.
Het "fascistische vuur" nog wel, toe maar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:45 schreef Montov het volgende:
Wanneer Biden met +8% wint en minimaal FL of NC en AZ pakt, dan verwacht ik geen problemen.
Wanneer Trump de popular vote wint (en daarmee ook het kiescollege) verwacht ik geen problemen.
Wanneer Trump de popular vote weer verliest maar toch weer op 270+ kiesmannen komt verwacht ik wel hoge spanningen over de stupiditeit van de kiesmannen, maar blijft de onrust beperkt.
In het scenario dat Biden wint met +4% en na een paar dagen met klein verschil PA wint en daarmee nipt de 270 kiemannen behaalt verwacht ik wel grote problemen voor de democratie en rechtsstaat in Amerika. Dan zal Trump volop het fascistische vuur aanwakkeren en die geest gaat niet vanzelf weer in de fles.
Trumps interne populairiteit binnen de partij is juist extreem hoog...quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel ziet dit er niet goed uit voor Trump. Independents zullen denk ik meer voor Biden gaan. Verder zullen er ook meer Republikeins geregistreerde kiezers nu democratisch stemmen dan andersom.
Dit acht ik toch wel "onmogelijk".quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet waarschijnlijk, maar ook niet helemaal onmogelijk.
Ja wat is daar gelogen aan dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het "fascistische vuur" nog wel, toe maar.
Winsconsin rood lijkt me zo goed als onmogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit acht ik toch wel "onmogelijk".
Het gaat voornamelijk om Arizona en zelfs North Carolina is zeer mogelijk. Biden kan wat staten verliezen, Trump heeft maar 1 smalle wegquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:26 schreef martijnde3de het volgende:
Het zou mij ergens niet verbazen als Trump PA en FL wint en dan Texas en Georgia verliest.
Ja het 'heil Trump' roepende swastika vlag zwaaiend tuig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Yep. Het "alle stemmen moeten geteld worden" wordt niet door Trump onderschreven.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |